ספרייט משפריץ עליכם בקשת: מעלה קמפיין חוצות שיתיז מים על עוברים ושבים
מותג המשקאות הקלים ספרייט רוצה שתחשבו שהוא מרענן, ולא רק, אלא גם שתרגישו זאת על גופכם.
במהלך חוצות ייחודי שיעלה בתל אביב, בשיתוף פעולה עם חברת החוצות הצרפתית JCDecauxיוצגו "שלטים מרעננים" - כך על פי הגדרת החברה, ואינטראקטיביים, שיצננו את העוברים והשבים באמצעות נתזי מים עדינים ומרעננים שייצאו מהם.
שילוט החוצות הוא חלק מקמפיין רחב תחת השם Refresh Itשכולל גם פרסומת בטלוויזיה, וכן נוכחות בסלולר וברשת. כמו כן, ייתלה ברחוב אבן גבירול בתל אביב שלט ענק וייחודי עם אפקטים ויזואליים, ולאורכו יזלגו זרמי מים הממוחזרים בסירקולציה פנימית.
יצחק סער, מנהל שיווק בקוקה-קולה ישראל: "אנו נרגשים לצאת במהלך פרסומי חדש ומקורי למותג ספרייט. מטרת המהלך היא לתמוך בתדמית של ספרייט כמותג מרענן וצעיר ולחזק את מעמדו כמותג מוביל בקרב צעירים. "השלטים המרעננים" מעבירים את ערך הרעננות האולטימטיבית של ספרייט בשיאו של הקיץ הישראלי הלוהט ואת המסר "Refresh It".
- 6.HIM 11/08/2013 16:40הגב לתגובה זוhttp://adsoftheworld.com/media/ambient/kamenitza_beer_refreshing_bus_stop
- 5.pupets 11/08/2013 13:49הגב לתגובה זובמקום מיים היו מאפשרים מזיגה המשקה המפורסם לכוסות
- 4.ד"ר אלמוג 11/08/2013 11:15הגב לתגובה זולא מבין איך אושר כזה דבר מבחינה בריאות. לא להתקרב
- 3.גדעון עמיחי 11/08/2013 10:15הגב לתגובה זוhttp://adsoftheworld.com/media/ambient/kamenitza_beer_refreshing_bus_stop
- 2.קמפיין גאוני (ל"ת)עומר 11/08/2013 09:17הגב לתגובה זו
- 1.בוקקה? 08/08/2013 19:55הגב לתגובה זובוקקה?