
על דרינק ונשנושים: הבצפר ואיגוד הפרסום עורכים ערב "פרסומאים על הבר"
איגוד הפרסום מתחיל בסדרת מפגשים עם בוגרי התחום, ובמפגש הראשון ייפגשו מנהלי משרדי פרסום עם בוגרי הבצפר. האירוע יתקיים ביום רביעי הקרוב בבר של מלון בראון בתל אביב, ואמור להעניק הזדמנות לבוגרי הבצפר לפגוש את המנהלים הבכירים של תעשיית הפרסום ולשאול שאלות
אירוע 'פרסומאים על הבר' יהיה הראשון מבין מפגשים מקצועיים של אנשי פרסום. מפגשים אלו ייצרו שיח בנושאי פרסום המעניינים את העוסקים בתחום. כאמור המפגש הראשון יעסוק בקידום מקצועיות הענף, קריירה בפרסום, השמה ויצירת קשרים של בוגרי ב'בצפר' עם מנהלי משרדי הפרסום הגדולים בישראל, בראשם מנכ"ל אדלר חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום אמיר גיא; גיא בר, מנכ"ל משותף ומנהל קריא ייטיב ראשי במשרד Y&R; ניב חורש, מנכ"ל ראובני פרידן; און גולדשטיין, מנכ"ל לעומק התודעה; טל פרלמוטר, סמנכ"ל קראייטיב שמעוני פינקלשטיין; וירון מרחב מנכ"ל ענבר מרחב ניסן.
מאיגוד חברות הפרסום נמסר: "מדובר בצעד ראשון מתוך סדרת מהלכים שמטרתם היא קידום תדמיתו של ענף הפרסום, החזרת האהבה והתשוקה למקצועות הפרסום. איגוד חברות הפרסום בראשות היו"ר הנכנס, אמיר גיא, שם לו למטרה את חיזוק הקשר בין 'הבצפר', קרי הסטודנטים המיועדים להיכנס לענף לאיגוד ולמשרדי הפרסום עצמם".
מנכ"ל הבצפר ואיגוד חברות הפרסום, יגאל בר און מסר: "כחלק מהמטרות המשותפות של איגוד הפרסום והבצפר, להביא צעירים מוכשרים לעבוד בתעשיית הפרסום, אנו נוקטים בסדרת פעולות שמטרתן לשלב את בוגרי הבצפר בעולם הפרסום. האירוע יהיה אחד מיני רבים שאנו נוקטים, כדי לעשות את מקצוע הפרסום נחשק יותר ומתגמל יותר".
- 3.10/08/2013 23:31הגב לתגובה זוכל הכבוד להנהלת האיגוד שדואגת לבוגרי הבצפר . כן ירבו ארועים מסוג זה .
- 2.מרקו 08/08/2013 20:44הגב לתגובה זוענף רדוד מבקש מהקבלן יגאל בראון להזמין באלה של שליכטה מחנות חומרי הבניין הקרובה ולמרוח יפה יפה. זה לא יעבוד. התדמית של הענף נפגעה ובצדק בגלל חזירות של חלק מבעלי משרדי הפרסום שמרסקים את העובדים שלהם אל תוך השעות הקטנות של הלילה ושותים להם סופי שבוע עם קשית, יגאל אתה יודע את זה היטב בעצימת עיניים אתה שותף לדבר עבירה, גניבה מכיסם של מאות עובדים בישראל.
- אריק 11/08/2013 09:16הגב לתגובה זוהתדמית נפגעה אבל לא בגלל החזירות. התדמית נפגעה בגלל איכות העבודה הירודה ובגלל העובדה שמשרדי הפרסום פשוט נשארו מאחור. משרדי הפרסום תמיד היו חזירים. אבל בעבר לא קראו לזה חזירות. קראו לזה הרבה כסף בתמורה לעבודה טובה. היום, כשהעבודה גרועה, כשאנחנו רואים מחזות זמר ירודים, כשאנחנו רואים מודעות באיכות מזעזעת, כשאנחנו רואים שתשעים אחוז מהקמפיינים הם בלי אסטרטגיה נורמאלית, התחילו לקרוא לזה חזירות. לכן במקום לדבר כל הזמן על כסף תתחילו לדבר על איכות העבודה. תתחילו לחשוב איך אתם חוזרים להיות ענף שמספק עבודה איכותית עם אפקטיביות מוכחת. תפסיקו להיות תקועים בעבר. אני גם יכול לתת לכם את הפתרונות. אבל למה לי??
- 1.איזה יופי! 08/08/2013 19:04הגב לתגובה זוזה שאתם עושים אירוע יח"צ זה לא אומר שהרמה של הסטודנטים שלכם גבוהה. מספיק להסתכל על העבודות שאתם מאשרים. בהצלחה עם זה....