מוסא חסדיה משלים את מכירת קבוצת 'כל אל ערב': יקבל עד 10 מיליון שקלים
איש הפרסום מהמגזר הערבי מוסא חסדייה משלים בימים אלו את עסקת מכירת מניותיו בקבוצת כל אל ערב. חסדייה שהודיע על כוונתו לפרוש מבעלותו על קבוצת התקשורת בסוף שנת 2012 מוכר את חלקו שעמד על 62.5% מהמניות לשותפו פאיז אשתווי שיהיה מעתה הבעלים הבלעדי של הקבוצה.
חסדייה, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום סקטורס אל בוסתאני הצהיר בשנה החולפת כי בכוונתו להתמקד בתחום הפרסום, באמצעותו קנה את שמו ומעמדו, ובנה את עסקיו בשוק התקשורת במגזר הערבי. לאייס נודע כי חסדייה עתיד לקבל בין 5 ל-10 מיליון שקלים עבור מניותיו בקבוצת התקשורת שכוללת את השבועון 'כל אל ערב', המגזין ליידי, ירחון מוביל לנשים ואת האתר אל ערב. נכון לעכשיו, המניות מוחזקות בנאמנות על- ידי עורך הדין שמלווה את העסקה, ריפעת מרעי.
כזכור, במהלך שנת 2012 הודיע חסדייה על פרישתו משותפות בערוץ הערבי הלא טי.וי. בסביבתו הסבירו כי במסגרת הוויתור על החזקותיו בנכסי המדיה של שוק התקשורת הערבי "יפסק החשש לניגוד אינטרסים בין תפקידו כמנכ"ל משרד פרסום לתפקידיו באמצעי התקשורת".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.תגובה על הידיעהרחמים 11/08/2013 15:20הגב לתגובה זו1 0זה תרגיל חכם מאוד , עכשיו מר חסדיה יוכל לשכנע את המפרסמים שאתר אל-ערב זה לא בבעלותו , ויוכל להזרים את כל הפרסומות אליו בלי דאגה , מה שלא יכל לעשות בקלות בזמן בו היה הוא עצמו הבעלים . אז איך בעלים של משרד פרסום יתן מודעות לאתרים אחרים ?! אין מצב הוא רוצה לשווק את האתר שלו , ואת זה המפרסמים לא מקבלים . עכשיו בתרגיל הזה הוא הופך להיות רק פרסומאי , מה שאומר שהוא יכול לתת לאתר אל-ערב כל מודעה שמגיעה ! והמבין בשוק הפרסום יבין לבד .סגור