בתקופת מיתון: "האתגר של חברת אשראי - לגרום ללקוח להשתמש בכרטיס שלה"
לימור עשת, מנהלת מחלקת הפרסום של חברת כרטיסי האשראי כ.א.ל (CAL), היא האורחת השבוע במדור UNDER 40. עשת שאחראית על תחום התקשורת בחברה הכולל את מערך המיתוג, הפרסום, הדיגיטל והקד"מ, מסבירה שלמרות שלא קל לגרום לצרכן לבחור במוצר שלך על פני זה של המתחרים, זה אפשרי.
היא זאת שהצליחה לפגוע בהגמוניה במקבצי הפרסומות בשנים האחרונות של לאומי קארד עם ה"לפנק לפנק לפנק", וניפקה את הסלוגן "עושים את זה קל".
1. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
השקת השפה התקשורתית החדשה של CAL תחת המסר "עושים את זה קל", עם פרזנטורים (בהם יעל שרוני) ומסרים חדשים. בתוך שנה יצרנו זיהוי ושיוך ברור של השפה למותג המשפט "עושים את זה קל" הפך למטבע לשון ואנו רק בתחילת הדרך.
2. מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
לשמחתי אין רגע כזה, אני יכולה להגיד שכל החלטה שקיבלתי הייתה חלק חשוב בלמידה ובעיצוב האישי והמקצועי שלי, כך שבין אם ההחלטה הייתה טובה יותר או טובה פחות, היא תרמה להווייתי כיום.
3. מה האתגרים בשיווק חברת אשראי בתקופה כלכלית קשה?
גם בתקופה הזאת, האתגר הגדול של חברת האשראי הוא לגרום ללקוח להעדיף להשתמש דווקא בכרטיס שלך על פני הכרטיסים הנוספים שיש לו בארנק. אתגר לא פחות חשוב הוא להציע ללקוח פתרונות אשראי מתאימים שיהוו עבורו גשר למילוי הצרכים שלו.
4. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
הייתי חובשת קרבית בצבא.
5. אם לא היית עוסקת בשיווק, בטוח היית:
עוסקת באדריכלות, עיצוב אופנה, תכשיטים - כל העולם הזה של יצירה ועיצוב הוא חלק חשוב בביטוי האישי והאמוציונאלי שבי, והם לבטח חלקים שבאים לידי ביטוי ברמה כזו אחר במקצועי הנוכחי.
6. מי פתח לך דלת?
לשמחתי נפתחו לי 2 דלתות משמעותיות בחיי המקצועיים - את הראשונה פתח לי איתן גיל במשרד הפרסום גלר נסיס, כשקיבל אותי ללא ניסיון ופתח אותי לעולם המדיה והתקשורת. שם גדלתי והתפתחתי במשך 5 שנים. את הדלת השנייה פתח לי אמיר לוי באסם, שם התמקצעתי ועוצבתי במשך 6 שנים. את שניהם אני מוקירה ומעריכה עד היום, וכולי תקווה שגם אני אוכל לפתוח כמה שיותר דלתות לאנשים במהלך הקריירה שלהם.
7. כלל אחד בעבודה שאת לעולם לא מפרה
כנות. אנשים מתעסקים כל כך הרבה במסביב, במעטפת של הדברים ובפוליטיקה, וקיים איזשהו פחד להיות כנים ולהתמודד עם האמת ועם המציאות. אני משתדלת להיות כנה ואמיתית למרות המחירים שאני לעיתים משלמת בחיי המקצועיים. אני מאמינה שזה מפתח להרבה דברים חשובים, כולל תקשורת נכונה ובונה.
8. מה המשפט שאת אומרת הכי הרבה בעבודה?
חשוב תמיד להסתכל על התמונה המלאה ולא על כל פרט בנפרד, כל נדבך הוא חלק משלם ורק הסתכלות כזו יכולה לאפשר תוצאה הוליסטית נכונה ומדויקת.
9. מה הקונפליקט הכי גדול בעבודה שלך?
מצד אחד היצר להעז ולפרוץ דרך חדשה, ומצד שני האחריות לתוצאות מידיות שמאלצות אותנו שוב ושוב ללכת על קרקע בטוחה. זה הקונפליקט הגדול ביותר שאני פוגשת יום יום.
10. כשהיית קטנה מה רצית להיות?
רופאה או פסיכולוגית.
11. פרגני למתחרים
העקביות של 'לאומי כארד' לאורך השנים ראויה להערכה. לזכותם יאמר שהם יצרו מטבע לשון "שנתפס" צרכנית ועזר להם בנושא הבידול.
12. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
להתחבר לרעיון ראשוני או לחברה בחיתוליה, ודרכה להביא לידי ביטוי את כישוריי הרבים שהם מעבר לתחום התמחותי, ובפרט את היצירתיות שבי ויחד איתה לחלום, לצמוח ולפרוץ גבולות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
13.כמה אי דיוקים...מארק צוקרברג 01/10/2013 01:22הגב לתגובה זו0 0חובשת קרבית היא לא הייתה...חובשת במרפאה בבסיס הכי מגעיל שיש לג'ובניקים במרכז הארץ. כולה רוח וצלצולים, נפוחה מעצמה. כל "ההישגים" נעשו על חשבון החברה ועל ידי חברת פירסום חיצונית שנתנה לה רעיונות.. מדהים כל פעם מחדש ש-כל ממזר מלך..סגור
-
12.מכשפהמכירה אותה 12/08/2013 23:07הגב לתגובה זו0 0שומר נפשו ירחק!סגור
-
כן, נכון גם אני! (ל"ת)אלון 01/10/2013 00:57הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.כאל לפנקפרסומאי 12/08/2013 15:56הגב לתגובה זו0 0נו באמת, עד היום לא ידעתי שלאומי כארד זה שונה מויזה כאל. חחחח אין בידול ואין נעליים - כל סקר פשוט יכול להוכיך את זהסגור
-
10.אשת מקצוע מספר 1 בתחום!! (ל"ת)חן 11/08/2013 18:30הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
תודה רבה על המחמאה (ל"ת)לימור 12/08/2013 08:09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.כל הכבוד שהגעת לתפקיד כה מכובדאוסי 11/08/2013 16:35הגב לתגובה זו0 0אני בטוחה שתגיעי רחוק יותר, את באמת תותחית!!!סגור
-
8.לימור עשת -מקצוענית נקודהביזי 11/08/2013 16:23הגב לתגובה זו0 0היו כאן רבים לפניה שיכלו לשבת אצלה בשיעורי ניהול השיווק אט לאסט בחירה יפה של אנשי אייס!סגור
-
7.מפרגן על מי שאת. (ל"ת)איתי 11/08/2013 15:54הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.תותחית אמיתית!!! (ל"ת)אחד שיודע 11/08/2013 15:15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מה עם אתגר לאחריות חברתית במקום לסחוט עוד כסף (ל"ת)ריקי כהן 11/08/2013 14:49הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.מזל טוב!!!! לגמרי מגיע לך המעמד והתואר :) (ל"ת)אחת שיודעת 11/08/2013 14:23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.כל הכבוד מהמהמהמהממממת!!!!! (ל"ת)הילה 11/08/2013 14:12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.נו באמת,סתם תקציבאית של השיווק (ל"ת)מד מן 11/08/2013 14:02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.עבודה חשובה יש לה, לגרום לאנשים לבזבז כסףאוגלבי 11/08/2013 13:15הגב לתגובה זו0 0עבודה מאוד חשובה יש לה, לגרום לאנשים לבזבז כסף שאין להם רק כדי שהיא והבעלים של חברת כרטיסי האשראי ירוויחו הרבה כסף. כיפאק היי לטיפוסים האלה.סגור
-
והתפקיד של בעל המכולתשירלי 11/08/2013 13:34הגב לתגובה זו0 0ושל הסופרמרקט,וחנות הבגדים, והמסעדה שאתה אוכל בה, היא לגרום לך לבזבז כמה שיותרסגור
-
במכולת חייבים לקנותסימונה מדימונה 11/08/2013 14:05הגב לתגובה זו0 0כל כרטיסי האשראי האלה ושאר אנשי השיווק והפרסום הם צרה איומה שבחברה מתוקנת ילכו ויתכווצו ועדיף שייעלמו לחלוטין, סתם בלבול מוח שכל מטרתו להעשיר את העשירים ולגרום לעניים להוציא עוד ועוד כסף. יאק יאק יאק, ואלה גיבורי התרבות. זאת מישהי שצריך ללמוד ממנה משבו. שוב פעם יאק.סגור
-
מה את עושה פה? (ל"ת)אנונימי 11/08/2013 14:50הגב לתגובה זו0 0סגור