גם פייסבוק, גם אינסטגרם, גם יוטיוב: קבלו את הסטארט-אפ הישראלי Prezma
האם הסטארט-אפ הישראלי
הפלטפורמה החדשה של Prezma מאפשרת לרכז במקום אחד את כל מקורות התוכן ברשתות החברתיות סביב נושאים נבחרים ומעניקה תמונה מלאה בזמן אמת מתוך פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב.
את Prezma הקימו 2 יזמים צעירים, ארז יחזקאל ואורי מגן, שקיוו לשדרג את אמצעי השיווק הקיימים ולמקסם את הנכסים של הארגון. לדבריהם, "כשעובדים עם Prezma, זה בעצם כאילו עובדים עם אלפי מומחי דיגיטל - פלנרים, אנשי מערכות מידע ואנשי קריאייטיב בעת ובעונה אחת".
בתוך מספר שבועות מאז שעלתה המערכת לאוויר, כבר הצטרפו אליה לא מעט חברות מסחריות, בהן קוקה קולה, תנובה, החברה המרכזית למשקאות, עיריית תל-אביב, לנקום פריס, קבוצת זאפ, מותגי הבירה גינס וסטלה ארטואה, עונת התרבות בירושלים ו-k.t.m.
Prezma מאפשרת כאמור לאגד חווית תוכן פרסונאלית ממוקדת המבוססת על מעגלים חברתיים ומעניקה תמהיל תוכן עדכני תלוי זמן, כך שהיא למעשה מערכת של חבילות תוכן המושתת על תוכן ממקורות של מדיה חברתית המציעה רלוונטיות בהתאם למשתמש ומרכזת עבורו את כל מקורות התוכן הללו בכל רגע נתון. הפלטפורמה מאפשרת לכל אחד בזמן קצר לייצר את חבילות התוכן המעניינת אותו ולקבל תמונת מצב עדכנית.
מדובר על פלטפורמה חדשה שעושה סדר בעולם הדיגיטאלי, זוהי מערכת ייחודית שבכל זמן נתון מספקת תמונה מלאה און לין, בזמן אמת על המתרחש בפייסבוק, באינסטגרם וביוטיוב באמצעות תוכן הגולשים. המערכת מתאימה למשתמשים פרטיים, מותגים וחברות. מדור במערכת שניתן להשתיל אותה בתוך האתר של החברה, בעמוד העסקי שלה או באפליקציה. כך שאין צורך יותר להיכנס לכל רשת חברתית בנפרד ולצפות במתרחש.
- 3.מיכל 12/08/2013 17:06הגב לתגובה זוכל הכבוד!
- 2.דניאל 12/08/2013 11:45הגב לתגובה זובהצלחה רבה!!! מוחות מבריקים!!!!
- 1.בהצלחה חברים! (ל"ת)זהר 11/08/2013 17:15הגב לתגובה זו