הכסף - לסלולר: גאפ תשתלט על מלאי הפרסום של Tumblr במובייל ליום אחד
ענקית האופנה הבינלאומית - רשת GAP תשתלט על כל מלאי הפרסום במובייל של רשת המיקרובלוגים הפופולארית Tumblr ליום אחד. המהלך המושקע, שמסמן למי שטרם שם לב מהו מנוע הצמיחה הבא של ענף הפרסום ייצא לדרכו ב-29 לאוגוסט, ויתבסס על תוכן גולשים.
בפוסט שפרסמה בטאמבלר קראה GAP ללקוחות, גולשים, יוצרים וכו' להגיש פרסומות שיענו על השאלה: What does blue mean to you? - "מה משמעות הצבע הכחול בעיניכם?" - זאת במסגרת קמפיין ה-Back To Blue של החברה. 4 הפרסומות הטובות ביותר על פי בחירת GAP יוצגו בכל שטח פרסום של רשת Tumblr במובייל. התחרות פתוחה עד ל-24 באוגוסט.
רשת Tumblr שהוקמה ב-2005 החלה להציג פרסומות על פלטפורמת המובייל שלה בחודש אפריל האחרון. לדברי מייסד Tumblr דיוויד קארפ, קצב השימוש של גולשי Tumblr במובייל צומח בצורה עקבית ומהירה, ובתחילת 2014 הוא אף עתיד לעבור את היקף המשתמשים המסורתיים במחשב.
רגע השיא בתולדות Tumblr נרשם במהלך מאי 2013 אז הודיעה חברת יאהו (Yahoo) על רכישת הרשת לפי שווי של 1.1 מיליארד דולר. מאוחר יותר הוצע למייסד הרשת דיוויד קארפ סכום של 81 מיליון דולר תמורת המשך עבודתו ברשת ל-4 שנים נוספות. ברשת שכוללת למעלה מ-30 מיליון משתמשים פועלים כיום כ-131.9 מיליון בלוגים והיא מעסיקה 186 עובדים.
בראיון לאתר Mashable אמרה מנהלת הדיגיטל והסושיאל העולמית של GAP, רייצ'ל טיפוגרף כי "תרבות הפופ כבר לא מתחילה בטלוויזיה - היא מתחילה באינטרנט. כשחושבים על הקהילה שמייצרת את תרבות הפופ באינטרנט, זה טאמבלר". פעילות הסלולר של GAP היא חלק ממהלך גדול יותר שכולל פרסום מסורתי יותר בחוצות, פרינט, דיירקט וחזרה לשוק הטלוויזיה לאחר הפסקה של 4 שנים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה