המחזור שמקפיץ בנות בטירוף, ואמריקאי שלא מבין בכדורגל מאמן בפרמייר ליג
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: Libresse השבדית, NBC, FOX, Marmite ו-TARGET.
.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
בניו יורק הייאוש נעשה יותר נוח
פרסומת מפתיעה מ-Libresse השבדית מספקת לי הזדמנות מצויינת להעביר מסר חשוב לחברות מוצרי ההגיינה הנשית: אפילו שהמוצר שלכם בעייתי משהו בכל הקשור לפרסום, עם טיפה יצירתיות אפשר להוציא גם פרסומות שלא כוללות מזיגת נוזל כחול על פד סופג וכיו"ב. יאללה, אתגר.
מסמך תיעודי מרגש (ומצחיק)
Unilever אנגליה יצאו בקמפיין מרענן להחיות את ממרח ה-Marmite הנודע שלהם, לאחר שגילו כי 1 מכל 10 בריטים לא פתח את צנצנת הממרח שבביתו למעלה מ-3 חודשים. אסטרטגיה אמיצה וכיוון מרענן, אלו מכם שזכו להכיר את טעמו המאתגר של הממרח בוודאי יהנו יותר.
- המדינה שבה הכי שווה לצאת לפנסיה - ומה תקבלו שם
- מפלצות: הבנקים הגדולים בעולם שמכניסים מאות מיליארדי דולרים בשנה
שמישהו כבר יסביר לאמריקאים מה זה אופסייד
איך מעניינים קהל אמריקאי בשידורי כדורגל, ספורט שלא זוכה לפופולריות גבוהה בארה"ב? לרגל תחילת השידורים של משחקי הליגה בכדורגל, מנסה רשת NBC למשוך את צופיה האמריקאים עם המון הומור עצמי ושנינות.
הומר סימפסון בקופי-שופ
רשת הטלויזיה FOX מגיעה לשבדיה, ולשם כך יצאה בסדרת פרינטים משעשעת שבה פוגשות אייקוני התרבות המוכרים של הרשת את ההווי והתרבות ההולנדית. מקסים!
עוגיות זה סקסי
רשת הקמעונאות האמריקאית TARGET יצאה לפני כ-7 חודשים בקמפיין מפתיע ומקורי: במקום להריץ על המסך טורים של מוצרים ולצידם המחיר, הכריזו בחברה על סדרת מוצרים בשם:"The every day collection" המציעה פתרונות פרקטיים ליום-יום, ובעצם יצרו נראות אקזוטית ומושכת למוצרים מוכרים ולא מעניינים. בכל סרטון מתמקדת החברה במוצר אחד בלבד, המוצג בצורה ארטיסטית ופאשניסטית יוצאת דופן. לא תאמינו כמה סקסיות יכולות עוגיות להיות.
המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן
- 1.אילן 15/08/2013 13:03הגב לתגובה זומאיה תעשי לי ילד