'יעקובסן' של באומן בר ריבנאי: בטופ5 של פרסומות האלכוהול מסביב לעולם

האסטרטגיה החדשה שהשיקה קרלסברג ישראל, בה מתואר אופיו הבלתי מתפשר של המייסד מדורגת ב-5 פרסומות האלכוהול הטובות ב-Adforum
משה בנימין | (6)

הפרסומת שליוותה את האסטרטגיה התקשורתית החדשה שהשיקה קרלסברג ישראל, יחד עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, נבחרה לאחת מ-5 פרסומות האלכוהול/בירה/יין הטובות שיצאו לאחרונה בעולם.

אתר הפרסום הבינלאומי Adforum דירג את הפרסומת במקום ה-5 לצד פרסומות מברזיל, ארה"ב, אנגליה ודרום אפריקה. לזכות באומן וקרלסברג ייאמר שמדובר בהישג לא מבוטל, על רקע שטף הפרסומות מקטגוריה זו, ברחבי העולם, שיצאו לקראת קיץ 2013.

הסרט שזכה להכרה בינלאומית השיק כאמור, אסטרטגיה חדשה לקרלסברג בישראל תחת הקונספט של "איכות ללא פשרות". בפרסומת מוצג סיפור חייו של מייסד מבשלות קרלסברג הדני ג'י סי יעקובסן, עם דגש על אופיו הבלתי מתפשר של יעוקבסן שהוביל לסיפור הקמתו של המותג 'קרלסברג' בשנת 1847.

האסטרטגיה שהושקה לראשונה בישראל והשונה מהאסטרטגיה הבינ"ל אושרה על ידי קרלסברג העולמית. לרגל השקת האסטרטגיה החדשה הושקה בישראל, לראשונה מחוץ לדנמרק, בירת הבוטיק של קרלסברג, הנקראת על שם מייסד המבשלות "יעקובסן".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    פרסומת מעולה. (ל"ת)
    יוסי ה. 21/08/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ירון 20/08/2013 19:29
    הגב לתגובה זו
    איפה הימים שקמפיינים נעשו לשם הקריאייטיב ולא לשם האגו...
  • 2.
    אלימלך זורקין 20/08/2013 00:18
    הגב לתגובה זו
    טובה מהמשקה הצהוב הרגיל שיש בבקבוקים הירוקים ששותים פה בדלית ברירה.
  • יוסי 20/08/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    ברור שאתה תותח וגאון ואלה שבחרו את הפרסומת הזאת כאחת מחמש הטובות בעולם בתחום כה תחרותי לא מבינים כלום. שלח לבאומן קורות חיים אנחנו זקוקים לאנשים מוכשרים כמוך בדחיפות
  • 20/08/2013 10:03
    זה שבחרו אותה, נכון. אבל אנחנו כבר יודעים שהרבה פעמים בוחרים בדברים שהם לא באמת טובים ואלוהים יודע למה. כשיש משהו טוב כולם רואים. אבל בוא, שלח לתחרויות אני בטוח שזה יעמוד באותה סקאלה של קרלטון ובאד
  • 1.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    מפרגנת 19/08/2013 18:29
    הגב לתגובה זו