'יעקובסן' של באומן בר ריבנאי: בטופ5 של פרסומות האלכוהול מסביב לעולם
הפרסומת שליוותה את האסטרטגיה התקשורתית החדשה שהשיקה קרלסברג ישראל, יחד עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, נבחרה לאחת מ-5 פרסומות האלכוהול/בירה/יין הטובות שיצאו לאחרונה בעולם.
אתר הפרסום הבינלאומי
הסרט שזכה להכרה בינלאומית השיק כאמור, אסטרטגיה חדשה לקרלסברג בישראל תחת הקונספט של "איכות ללא פשרות". בפרסומת מוצג סיפור חייו של מייסד מבשלות קרלסברג הדני ג'י סי יעקובסן, עם דגש על אופיו הבלתי מתפשר של יעוקבסן שהוביל לסיפור הקמתו של המותג 'קרלסברג' בשנת 1847.
האסטרטגיה שהושקה לראשונה בישראל והשונה מהאסטרטגיה הבינ"ל אושרה על ידי קרלסברג העולמית. לרגל השקת האסטרטגיה החדשה הושקה בישראל, לראשונה מחוץ לדנמרק, בירת הבוטיק של קרלסברג, הנקראת על שם מייסד המבשלות "יעקובסן".
- 4.פרסומת מעולה. (ל"ת)יוסי ה. 21/08/2013 08:40הגב לתגובה זו
- 3.ירון 20/08/2013 19:29הגב לתגובה זואיפה הימים שקמפיינים נעשו לשם הקריאייטיב ולא לשם האגו...
- 2.אלימלך זורקין 20/08/2013 00:18הגב לתגובה זוטובה מהמשקה הצהוב הרגיל שיש בבקבוקים הירוקים ששותים פה בדלית ברירה.
- יוסי 20/08/2013 09:28הגב לתגובה זוברור שאתה תותח וגאון ואלה שבחרו את הפרסומת הזאת כאחת מחמש הטובות בעולם בתחום כה תחרותי לא מבינים כלום. שלח לבאומן קורות חיים אנחנו זקוקים לאנשים מוכשרים כמוך בדחיפות
- 20/08/2013 10:03זה שבחרו אותה, נכון. אבל אנחנו כבר יודעים שהרבה פעמים בוחרים בדברים שהם לא באמת טובים ואלוהים יודע למה. כשיש משהו טוב כולם רואים. אבל בוא, שלח לתחרויות אני בטוח שזה יעמוד באותה סקאלה של קרלטון ובאד
- 1.כל הכבוד! (ל"ת)מפרגנת 19/08/2013 18:29הגב לתגובה זו