TOP5

ביטוח זה הדבר הכי מצחיק, כיפי והזוי - טוב, לפחות אצל GEICO זה עובד ככה

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום משובחים. Honda מחשבת כמה פעמים אנחנו ממצמצים, וקוקה קולה רוצה שתזוזו כדי להיות מאושרים
מאיה ספיר |
נושאים בכתבה GEICO TOP5 טופ5

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: GEICO, קוקה קולה, MAGLITE, ו-Ready Egg. .

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

ביטוח עושים בצחוק או לא עושים בכלל חברת הביטוח GEICO יוצאת בקמפיין חדש הממשיך את מסורת סרטוני הנונסנס. לאורך השנים שמרה GEICO על קו מנחה בפרסומים: סרטונים קצרים (לא יותר מ-40 שניות) המתארים סיטואציה תלושה מהמציאות וסגיר קבוע.

לפני 4 חודשים היינו בשאלה "מי הכי מאושר?" והפעם - ביקור במוזיאון לאומנות מודרנית

תנועה=אושר בדרך כלל אני לא אוהבת את הפרסומות ה-מה-לא-נעשה-כדי-שאנשים-יחייכו של קוקה קולה, שמשקיעה מאמצים כדי לקחת בעלות על מושג ה-Happiness בחיינו. אבל הפרסומת החדשה שלהם יוצאת מעט מן הכלל, בקריאייטיב מצוייר וחביב ביותר

ילדים זה אור מותג הפנסים האמריקאי MAGLITE בפרסומת חביבה הממחישה את עצמתו של הפנס. ילדים. זה (כמעט) תמיד עובד

456,000,000 מצמוצים בחיים כבר יצא לכם לחשב כמה פעמים אתם ממצמצים? ב- Honda עשו את החישוב עבורכם

כדי להכין חביתה (אתם) לא חייבים לשבור ביצה ובפינת הפרינט: הנה מוצר שכנראה לא יתפוס כל כך מהר כאן אצלנו, אבל חייבים לפרגן על הקמפיין שזיהה את הסיטואציות המדוייקות בהן זה כן היה עוזר

כל הכותרות

המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה