ביטוח זה הדבר הכי מצחיק, כיפי והזוי - טוב, לפחות אצל GEICO זה עובד ככה
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: GEICO, קוקה קולה, MAGLITE, ו-Ready Egg. .
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
ביטוח עושים בצחוק או לא עושים בכלל חברת הביטוח GEICO יוצאת בקמפיין חדש הממשיך את מסורת סרטוני הנונסנס. לאורך השנים שמרה GEICO על קו מנחה בפרסומים: סרטונים קצרים (לא יותר מ-40 שניות) המתארים סיטואציה תלושה מהמציאות וסגיר קבוע.
לפני 4 חודשים היינו בשאלה "מי הכי מאושר?" והפעם - ביקור במוזיאון לאומנות מודרנית
תנועה=אושר בדרך כלל אני לא אוהבת את הפרסומות ה-מה-לא-נעשה-כדי-שאנשים-יחייכו של קוקה קולה, שמשקיעה מאמצים כדי לקחת בעלות על מושג ה-Happiness בחיינו. אבל הפרסומת החדשה שלהם יוצאת מעט מן הכלל, בקריאייטיב מצוייר וחביב ביותר
ילדים זה אור מותג הפנסים האמריקאי MAGLITE בפרסומת חביבה הממחישה את עצמתו של הפנס. ילדים. זה (כמעט) תמיד עובד
456,000,000 מצמוצים בחיים כבר יצא לכם לחשב כמה פעמים אתם ממצמצים? ב- Honda עשו את החישוב עבורכם
כדי להכין חביתה (אתם) לא חייבים לשבור ביצה
ובפינת הפרינט: הנה מוצר שכנראה לא יתפוס כל כך מהר כאן אצלנו, אבל חייבים לפרגן על הקמפיין שזיהה את הסיטואציות המדוייקות בהן זה כן היה עוזר
המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן