פרסום ראשון

לאחר מכרז בין 3 משרדי פרסום: תקציב גלובס עובר מיהושע TBWA ל-LEAD

לאחר 3 שנים בהן הוחזק התקציב על ידי יהושע TBWA, החליטה קבוצת גלובס לעבירו ל-LEAD, בתום מכרז בו השתתפו גם מקאן אריקסון ופרסום אברהם
משה בנימין | (8)

לאחר 3 שנים בהן טיפל משרד הפרסום יהושע TBWA בתקציב הפרסום של קבוצת גלובס עוברת הפעילות לידיו של משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי ובבעלותו המשותפת של רמי יהודיחה.

לאייס נודע כי על התקציב התמודדו בנוסף ל-LEAD משרדי הפרסום מקאן אריקסון ואברהם. על פניו, נראה היה שלאברהם היה סיכוי גבוה מאוד להנחית אצלו את התקציב. זאת לאור ההיסטוריה המשותפת של בעליו עם קבוצת התקשורת. בין שותפי המשרד (הצטרפו למייסד יריב אברהם) נמנים דודיק כץ, לשעבר המשנה למנכ"ל הסחר של גלובס (עד שהצטרף למשרד הפרסום) ונסים מויאל שהיה בעברו המשנה למנכ"ל יהושע TBWA וטיפל בין השאר גם בתקציב הפרסום של גלובס. עם זאת, בשלב הסופי של המכרז על התקציב התמודדו דווקא מקאן ו-LEAD.

בדומה לגופי מדיה אחרים, תקציב הפרסום של גלובס מורכב ברובו מבארטרים על שטחי פרסום עם גופי מדיה אחרים לצד ריטיינר שוטף למשרד הפרסום. פעילות הפרסום של הקבוצה מוקדשת רובה ככולה לקידום הוועידות, הכנסים והפרויקטים המיוחדים במגזינים השונים המתפרסמים במסגרתה. תחילת העבודה של LEAD עם גלובס מתמקדת בקמפיין 50 הנשים המשפיעות של ליידי גלובס.

מנכ"ל גלובס, איתן מדמון ורמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום LEAD, סירבו להגיב לידיעה.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    שי 26/08/2013 00:05
    הגב לתגובה זו
    כולם יודעים שמתקציב גלובס אף אחד לא מרוויח כסף אבל זה טוב לדירוג של יפעת. עוד רעה חולה של עולם הפרסום הישראלי שהגיע הזמן לעקור מהשורש.
  • 4.
    קומממבינה 25/08/2013 20:31
    הגב לתגובה זו
    מקאן ואברהם ניגשים את המדיה קונים ביוניברסאל נקודה למחשבה (למרות שהפסידו)
  • 3.
    25/08/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    מנהלת הפרסום של גלובס משלשלת בריפים כאילו אין מחר.
  • 2.
    יואב 22/08/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    מה עוד יקרה למשרד הזה שפעם היה גאוות הענף? זה כבר נראה כמו התרסקות, מזל שיש חברת מדיה שמחזיקה אותם בחיים
  • יודע 26/08/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    שנאה ליו"ר מקאן - זה לא הלך לשם... LEED זכו מההפקר ובכל מקרה זה תקציב ללא כסף
  • 1.
    רוחמה 22/08/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    מישהו באמת יכול להצביע על קמפיין אחד (!!) ש LEAD הובילו בהצלחה? משהו קריאטיבי? עושה רושם שהם מזמינים את ראובן אדלר לכל פרזנטציה וכך מקבלים לקוחות.
  • מרירות זה לא בריא (ל"ת)
    חבל 22/08/2013 19:09
    הגב לתגובה זו
  • לקוח 22/08/2013 18:42
    הגב לתגובה זו
    קצת לפרגן לא מזיק. מטאורים, רעבים, יצריים. שמח עבורם.