
אשת השיווק של אוגוסט: מנהלת השיווק של פסטיבל ישראל שירה יעבץ אפל
ועדת השיווק של איגוד השיווק בחרה בשירה יעבץ אפל, מנהלת השיווק של פסטיבל ישראל, כאשת השיווק של חודש אוגוסט. בעבר שימשה יעבץ אפל כמנהלת פיתוח עסקי באגף השיווק של ביטוח ישיר, וכסופרוייזרית באדלר-חומסקי-ורשבסקי.
פסטיבל ישראל, הנערך מזה 52 שנים, הוא פסטיבל תרבות רב-תחומי מהוותיקים והמשפיעים בארץ. עם זאת, בשנים האחרונות סבל פסטיבל ישראל מירידה ניכרת במעמדו וברלוונטיות שלו אל מול אירועי תרבות אחרים בתחום. בהודעה שהפיץ איגוד השיווק נכתב כי בפני יעבץ אפל עמד אתגר משמעותי - השבת פסטיבל ישראל לקדמת הבמה התרבותית ולמעמד הפסטיבל המשפיע ביותר בזירה התרבותית בישראל, תוך שבירת התדמית המיושנת שדבקה בו בשנים האחרונות.
לצורך השגת מטרה זו, יזמה שירה יעבץ אפל סדרת מהלכים: שינוי הרפרטואר של הפסטיבל דרך סדרה של מופעים איכותיים וצעירים, ויצירת עוגן מרכזי לפסטיבל - מופע האיחוד המצליח של להקת 'כוורת' (עם 2 הופעות פתיחה בבריכת הסולטן בירושלים), העתקה של במות המופעים מתיאטרון ירושלים בו התרכזו המופעים בעבר למגוון מיקומים ייחודיים ובלתי-שגרתיים ברחבי העיר, ויצירת תפיסה תקשורתית חדשה המשלבת בתוכה אלמנטים מעולמות המוזיקה, המחול והתיאטרון, והדגשת מיקום המופעים באתרים ירושלמים מרכזיים.
לדברי איגוד השיווק, תוצאות המהלכים של יעבץ אפל הם מספר שיא של כרטיסים בהשוואה ל-5 השנים האחרונות ולמעלה מפי 2 מהשנה שעברה. כמו כן 50 אלף איש פקדו את אירועי הפסטיבל השונים בסך הכל זאת בשעה שתקציב אף קוצץ ב-30%.
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- פרויקט "הקשיבי לקולך" זכה בפרס החדשנות של איגוד השיווק
כמו כן נרשמה צמיחה משמעותית במידת העניין שעורר פסטיבל ישראל והוא שב להיות השחקן הרלוונטי, החדשני והמרכזי בתחומו. יעבץ אפל הובילה מהלכים שהביאו לפסטיבל ישראל קהלים חדשים והד-תקשורתי שהשתקף באמצעי המדיה, ברשתות החברתיות ובשיח הציבורי במקביל.
"יעבץ אפל חוללה שינוי באופיו של פסטיבל ישראל ובתפיסה הציבורית אותו, והפכה אותו לעדכני ולמוביל השיח התרבותי בישראל", נכתב בהודעה. "השינוי נעשה דרך החלה של סדרת שינויים שסייעו בהענקת צביון אחר ומרגש לפסטיבל, והובילו להזנקת הפופולאריות שלו והעדכניות שלו, הן ברמת השיח התרבותי, והן בעיני כלל הציבור, שנהר בהמוניו למופעים השנה ועסק בו בכל כלי המדיה. את כל אלה עשתה יעבץ אפל בהפיכת הפרסום הקיים לאפקטיבי יותר ובהקטנה של תקציב הפרסום הכללי של הפסטיבל".
על שינויים מהותיים אלה בתפיסת הפסטיבל ועל השבתו למרכז השיח התרבותי הישראלי כמותג מוביל, ראתה לנכון ועדת השיווק של איגוד השיווק לבחור בשירה יעבץ אפל, מנהלת השיווק של פסטיבל ישראל, כאשת השיווק לחודש אוגוסט 2013.
- 4.על מה ולמה ? (ל"ת)26/08/2013 17:00הגב לתגובה זו
- 3.יורם 26/08/2013 13:27הגב לתגובה זושירה יקרה, מגיע לך!
- 2.מר קטינג 26/08/2013 12:25הגב לתגובה זושב למעמדו? וואלה מצחיקים אתם
- 1.שרון 26/08/2013 12:03הגב לתגובה זוזוכר אותך תקציבאית קצוצת שיער ומגניבה באדלר חומסקי :-)