שפ"מ מוכנה לחגים: הפיצה סרטון של חברון זלצמן שביט על "הג'ונגל במדיה"

בקול ישראל מחזרים אחר המפרסמים באמצעות משרדי הפרסום. למרות ש-y&r ישראל מחזיק בתקציב הפרסום הסרטון הופק על ידי לחברון זלצמן שביט
 | 

החגים בפתח ושפ"מ המשמשת כגוף שמנהל את השיווק והמכירות של רשתות הרדיו הפועלות תחת קול ישראל, החלה לפעול בקרב משרדי הפרסום המייצגים את המפרסמים הגדולים במשק.

סרטון פרומו עצמי לשפ"מ, תחת השם ספר הג'ונגל של המדיה, שמופץ בימים האחרונים בקרב משרדי הפרסום, מזכיר למנהלי המדיה ומנהלי הלקוחות את האפקטיביות של רשתות קול ישראל תוך כדי ציון נקודות החולשה של הטלוויזיה והאינטרנט. הסרטון הופק על ידי משרד הפרסום חברון זלצמן שביט למרות שתקציב הפרסום של שפ"מ מוחזק על ידי y&r ישראל. שיתוף הפעולה עם חז"ש הוא פועל יוצא של הייעוץ העסקי שמעניקים בעלי המשרד דודי חברון ואסי שביט לשפ"מ וקול ישראל.



יוזכר כי בקול ישראל נכללות הרשתות 88FM, רשת ג', רשת ב', רשת א', קול המוסיקה, רשת מורשת, קול ישראל ברוסית - רק"ע וקול ישראל בערבית - רשת ד'.

דודי חברון אמר לאייס: "רצינו להבין מה עובר בראשו של המפרסם הנבוך שמתלבט בין ברירות המחדל המיידיות כמו טלוויזיה ואינטרנט. מצאנו שבקול ישראל יש כח קנייה שמורכב מ-920 אלף מאזינים המוגדרים כקונים העיקריים - מי שעושים את רוב הקניות בבית".

תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    ג'ונגל ?
    איפה גדעון? איפה? 27/08/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סרטון בנאלי והקריאטיב מעודכן לשנת 2012....
    סגור
  • 15.
    מי שכתב את זה צריך קורס בקופי
    ר.א 27/08/2013 00:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיורים חמודים,לא משהו חדש אבל תמיד נחמד לראות.
    סגור
  • 14.
    הו, איך שגלגל מסתובב... (ל"ת)
    חוני 27/08/2013 00:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    אחד החזקים שנעשו בשנים האחרונות לשפ"מ (ל"ת)
    אחד שמפרגן 26/08/2013 23:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    משרד צעיר שנוגס בגדולים
    חברון זלצמן שביט 26/08/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאט לאט אבל בטוח. כל המלעיזים הם כנראה שכירים מתוסכלים וזקנים שמנהלי קריאיטיב צעירים אומרים להם מה לעשות
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    חברון זלצמן שביט
    שלישיית לא יוצלחים 26/08/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלישייה בינונית מינוס, כבר שלוש שנים הם הדבר הבא הבא הבא רק ששום דבר לא קורה. מייצרים חסויות עלובות בלי אף עבודה ראויה אחת. מייצרים זבל ומעלים אינספור טוקבקים על עצמם. בדיחה שמיצתה את עצמה מזמן. נקסט
    סגור
  • הרעל שבענף עושה לכולם רע
    מיטל 26/08/2013 20:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אי אפשר לפרגן בענף הזה, בייחוד כשמגיע? אנשים יורים לעצמם ברגל ואז מכנסים ישיבות, מבטלים קקטוסים ומבטלים עמלות ובוכים... אם יפרגנו קצת יותר, כולם ירוויחו יותר. ותחשבו על זה...
    סגור
  • 10.
    פיהוקקקקקק (ל"ת)
    סרט מצויין בשביל y&r 26/08/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    זו פרסומת לכדורי שינה?!
    אמת בפרסום 26/08/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי בשניה השש עשרה, נרדמתי
    סגור
  • 8.
    חלש מאוד - די נמאס מהשיטה הזאת
    פרסומאי 26/08/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר ראינו עשרות פעמים את החצי אנימציה חצי איור, אין פה שום דבר חדש. הסרטון לא ממש מעביר את המסר. חברת בייקרי ככל הנראה עשתה להם את הפרוייקט ורואים, כל הפרוייקטים שלהם נראים אותו הדבר.
    סגור
  • 7.
    לאחר 15 שניות כיביתי את הסרטון
    פרסומאית 26/08/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארוך ולא קולע
    סגור
  • 6.
    וואו!! (ל"ת)
    אחת שיודעת 26/08/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    פרסומת יפה
    יוראי 26/08/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות שההתבססות על המחקרים היא איננה רצינית, הרי כל אחד מאיתנו יודע לשלוף מהמגירה בעת הצורך מאות מחקרים שמעידים באופן כזה או אחר על מגמה ואפקטיביות חשיפה של כל מדיה. אותי יותר עניין מה כל זה אומר על Y&R..
    סגור
  • 4.
    איפה ימי גדעון הטובים איפה?!? (ל"ת)
    מיכאל 26/08/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לא החזקתי 40 שניות
    אנונימי 26/08/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהגעתי ל"תעשה לי קצת סדר" שם הקריין עושה קול "מצחיק" כדי "להצחיק" שם זה נגמר.
    סגור
  • מצחיק (ל"ת)
    חחח 26/08/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    התקציב עובר?
    אחד שיודע 26/08/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם זאת הדרך של שפ"מ להגיד שתקציב הפרסום עובר לחברון זלצמן?
    סגור
  • (ל"ת)
    שביט 26/08/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חזק
    אדיר 26/08/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סרטון פוגע וחזק. סחתיין חז״ש
    סגור
  • בכלל לא (ל"ת)
    אנונימי 26/08/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בככל כן. לזה קוראים פיצוח (ל"ת)
    אנונימי 27/08/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות