שפ"מ מוכנה לחגים: הפיצה סרטון של חברון זלצמן שביט על "הג'ונגל במדיה"
החגים בפתח ושפ"מ המשמשת כגוף שמנהל את השיווק והמכירות של רשתות הרדיו הפועלות תחת קול ישראל, החלה לפעול בקרב משרדי הפרסום המייצגים את המפרסמים הגדולים במשק.
סרטון פרומו עצמי לשפ"מ, תחת השם ספר הג'ונגל של המדיה, שמופץ בימים האחרונים בקרב משרדי הפרסום, מזכיר למנהלי המדיה ומנהלי הלקוחות את האפקטיביות של רשתות קול ישראל תוך כדי ציון נקודות החולשה של הטלוויזיה והאינטרנט. הסרטון הופק על ידי משרד הפרסום חברון זלצמן שביט למרות שתקציב הפרסום של שפ"מ מוחזק על ידי y&r ישראל. שיתוף הפעולה עם חז"ש הוא פועל יוצא של הייעוץ העסקי שמעניקים בעלי המשרד דודי חברון ואסי שביט לשפ"מ וקול ישראל.
יוזכר כי בקול ישראל נכללות הרשתות 88FM, רשת ג', רשת ב', רשת א', קול המוסיקה, רשת מורשת, קול ישראל ברוסית - רק"ע וקול ישראל בערבית - רשת ד'.
דודי חברון אמר לאייס: "רצינו להבין מה עובר בראשו של המפרסם הנבוך שמתלבט בין ברירות המחדל המיידיות כמו טלוויזיה ואינטרנט. מצאנו שבקול ישראל יש כח קנייה שמורכב מ-920 אלף מאזינים המוגדרים כקונים העיקריים - מי שעושים את רוב הקניות בבית".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
16.ג'ונגל ?איפה גדעון? איפה? 27/08/2013 11:46הגב לתגובה זו0 0סרטון בנאלי והקריאטיב מעודכן לשנת 2012....סגור
-
15.מי שכתב את זה צריך קורס בקופיר.א 27/08/2013 00:18הגב לתגובה זו0 0האיורים חמודים,לא משהו חדש אבל תמיד נחמד לראות.סגור
-
14.הו, איך שגלגל מסתובב... (ל"ת)חוני 27/08/2013 00:00הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.אחד החזקים שנעשו בשנים האחרונות לשפ"מ (ל"ת)אחד שמפרגן 26/08/2013 23:45הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.משרד צעיר שנוגס בגדוליםחברון זלצמן שביט 26/08/2013 18:32הגב לתגובה זו0 0לאט לאט אבל בטוח. כל המלעיזים הם כנראה שכירים מתוסכלים וזקנים שמנהלי קריאיטיב צעירים אומרים להם מה לעשותסגור
- טען עוד
-
11.חברון זלצמן שביטשלישיית לא יוצלחים 26/08/2013 17:09הגב לתגובה זו0 0שלישייה בינונית מינוס, כבר שלוש שנים הם הדבר הבא הבא הבא רק ששום דבר לא קורה. מייצרים חסויות עלובות בלי אף עבודה ראויה אחת. מייצרים זבל ומעלים אינספור טוקבקים על עצמם. בדיחה שמיצתה את עצמה מזמן. נקסטסגור
-
הרעל שבענף עושה לכולם רעמיטל 26/08/2013 20:34הגב לתגובה זו0 0למה אי אפשר לפרגן בענף הזה, בייחוד כשמגיע? אנשים יורים לעצמם ברגל ואז מכנסים ישיבות, מבטלים קקטוסים ומבטלים עמלות ובוכים... אם יפרגנו קצת יותר, כולם ירוויחו יותר. ותחשבו על זה...סגור
-
10.פיהוקקקקקק (ל"ת)סרט מצויין בשביל y&r 26/08/2013 17:02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.זו פרסומת לכדורי שינה?!אמת בפרסום 26/08/2013 16:33הגב לתגובה זו0 0כי בשניה השש עשרה, נרדמתיסגור
-
8.חלש מאוד - די נמאס מהשיטה הזאתפרסומאי 26/08/2013 16:32הגב לתגובה זו0 0כבר ראינו עשרות פעמים את החצי אנימציה חצי איור, אין פה שום דבר חדש. הסרטון לא ממש מעביר את המסר. חברת בייקרי ככל הנראה עשתה להם את הפרוייקט ורואים, כל הפרוייקטים שלהם נראים אותו הדבר.סגור
-
7.לאחר 15 שניות כיביתי את הסרטוןפרסומאית 26/08/2013 15:39הגב לתגובה זו0 0ארוך ולא קולעסגור
-
6.וואו!! (ל"ת)אחת שיודעת 26/08/2013 15:30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.פרסומת יפהיוראי 26/08/2013 15:27הגב לתגובה זו0 0למרות שההתבססות על המחקרים היא איננה רצינית, הרי כל אחד מאיתנו יודע לשלוף מהמגירה בעת הצורך מאות מחקרים שמעידים באופן כזה או אחר על מגמה ואפקטיביות חשיפה של כל מדיה. אותי יותר עניין מה כל זה אומר על Y&R..סגור
-
4.איפה ימי גדעון הטובים איפה?!? (ל"ת)מיכאל 26/08/2013 15:18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.לא החזקתי 40 שניותאנונימי 26/08/2013 15:16הגב לתגובה זו0 0כשהגעתי ל"תעשה לי קצת סדר" שם הקריין עושה קול "מצחיק" כדי "להצחיק" שם זה נגמר.סגור
-
מצחיק (ל"ת)חחח 26/08/2013 16:02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.התקציב עובר?אחד שיודע 26/08/2013 14:51הגב לתגובה זו0 0האם זאת הדרך של שפ"מ להגיד שתקציב הפרסום עובר לחברון זלצמן?סגור
-
(ל"ת)שביט 26/08/2013 15:33הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.חזקאדיר 26/08/2013 14:24הגב לתגובה זו0 0סרטון פוגע וחזק. סחתיין חז״שסגור
-
בכלל לא (ל"ת)אנונימי 26/08/2013 15:37הגב לתגובה זו0 0סגור
-
בככל כן. לזה קוראים פיצוח (ל"ת)אנונימי 27/08/2013 12:26הגב לתגובה זו0 0סגור