מי בכלל צריך אינסטגרם: Ray-Ban הפך את הרכבות בבלגיה לפילטרים נעים
עליית קרנה של אינסטגרם ברחבי העולם מעניקה לאנשי הפרסום שמטפלים במותג המשקפיים Ray-Ban, לא מעט הזדמנויות לקמפיינים מקוריים סביב נושא הפילטרים. המהלך האחרון של המותג, כמו קודמיו , נועד להזכיר לקהל הרחב מי היו הראשונים להציג להם את החיים שסובבים אותם מבעד לפילטרים צבעוניים.
במהלך שנקרא No Filter - Just Ray-Ban טוען המותג ש"הפילטרים החדשים ביותר בעולם שיתוף התמונות הם למעשה בכלל לא פילטרים". לשם כך מותג אחד מקווי הרכבת בבלגיה כרכבת Ray-Ban, שהציגה חווית נסיעה "צבעונית" בין הערים המובילות בבלגיה, זאת כאשר חלונות הרכבת הרגילים הפכו לחלונות שמדמים את עדשות המשקפיים של Ray-Ban.
כך למעשה הנוסעים השקיפו על רחובות אנטוורפון וגנט מבעד לפילטרים של Ray-Ban. כל שעליהם לעשות הוא לצלם במצלמת האייפון, או כל מצלמה אחרת כדי לקבל תמונה באפקט אינסטגרם וינטאג'.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה