
אפקט יום הכיפורים: כמעט 20% לסרטי דוקו בפריים-טיים של 'קשת' על המלחמה
כשבועיים האחרונים מתגברת ההתעסקות של התקשורת הישראלית במלחמת יום כיפור, לציון 40 שנה למלחמה שגבתה את חייהם של אלפי ישראלים. אתמול הייתה זו קשת עם 2 סרטי תעודה, שגם רשו רייטינג נאה בהתחשב בנושא העיסוק.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הסרט מלחמה במצלמה ביתית (קשת, ערוץ 2) קיבל 19.6%, ואילו הסרט ביד חזקה (קשת, ערוץ 2) רשם 17.7%. מנגד, פרק פיילוט לריאליטי הקרוון (ערוץ 10) הניב 8.6%, ו'פרופיל 64' (ערוץ 109 עם 4.9%.
'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 11.4%, שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 7%, לקט של 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 4.9%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 6.2%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 5.7%, בדיוק כמו 'צינור לילה' (ערוץ 10).
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8.5%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11.4%. הלקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניב 6.7%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.9%, 'חדשות 10' קיבלה 8.4%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 5.1%.