IKEA איטליה בסרטון מקסים, ובנק מניו זילנד גנב את הפתיחה של שר המלחמה
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: IKEA איטליה, Chipotle, הבנק הניו זילנדי BNZ, איגוד החקלאים באבו-דאבי, ערוץ 13th street מבית NBCUniversal.
.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
תמיד מרתק לראות איך יוצקים תובנה רגשית לתוך פרסום של מוצרים לא רגשיים כמו רהיטים. ראינו את זה בשבוע שעבר בפרסומת של
כולם זוכרים את
כמהלך המשך יצא הסרטון הויראלי הזה (כמעט 3 מליון צפיות ביומיים!) שנועד גם לקדם את המשחק הדיגיטלי של החברה אבל מעל הכל - נועד לספר לנו על תפיסה חדשה בתחום ה-Fast food - מלחמת הטובים (Chipotle) ברעים (על יתר הרשתות), ולפי התוצאות העסקיות שהציגה החברה שנה שעברה - הטובים בינתיים מנצחים.
BNZ, הבנק הניו-זילנדי הגדול והוותיק עלה בפרסומת חדשה שמספרת את סיפורו של מטבע דולר בודד. תחת הסלוגן הקבוע "be good with money" מנסה הבנק לחבר את הצרכנים לתפיסה חלומית, אולי אפילו רומנטית, ביחס לכסף ולמנהלים שלו - אנחנו מבינים בכסף. אז מה החלום שלך?
נ.ב - זה רק אנחנו, או שזה קצת מזכיר את הפתיחה של הסרט שר המלחמה?
היישר מאבו-דאבי - איגוד החקלאים הלאומי מנסה לעודד צריכת מזון מקומי באמצעות פרסומת חמודה שמסבירה, בצורה מאוד מוחשית, מה עובר על האוכל המיובא עד שהוא מגיע לצלחת:
ובפינת הפרינט: במיוחד לאוהבי ז'אנר סרטי האימה - סדרת פרינטים לעידוד צפייה בערוץ 13th street מבית NBCUniversal. ככה מתות אגדות.
המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן
- 1.אחלה מדור! (ל"ת)רונן 17/09/2013 20:16הגב לתגובה זו