TOP5

IKEA איטליה בסרטון מקסים, ובנק מניו זילנד גנב את הפתיחה של שר המלחמה

IKEA עושה זאת שוב עם סרטון נפלא מאיטליה, וחקלאי אבו-דאבי ממחישים בצורה מצחיקה את הפער בין מזון מקומי למיובא. הכל ב-TOP5 החדש שלנו
מאיה ספיר | (1)

TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: IKEA איטליה, Chipotle, הבנק הניו זילנדי BNZ, איגוד החקלאים באבו-דאבי, ערוץ 13th street מבית NBCUniversal. . * לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

תמיד מרתק לראות איך יוצקים תובנה רגשית לתוך פרסום של מוצרים לא רגשיים כמו רהיטים. ראינו את זה בשבוע שעבר בפרסומת של IKEA ספרד, והפעם הסניף האיטלקי של IKEA בפרסומת מתוקה שפורטת בעיקר על נימיהם של ההורים..

כולם זוכרים את הפרסומת זוכת קאן של חברת המזון המהיר האמריקאית, שהכריזה על מלחמתה באוכל המעובד והמהלך שהיא מובילה ליצירת עולם טוב יותר (Cultivate a better world").

כמהלך המשך יצא הסרטון הויראלי הזה (כמעט 3 מליון צפיות ביומיים!) שנועד גם לקדם את המשחק הדיגיטלי של החברה אבל מעל הכל - נועד לספר לנו על תפיסה חדשה בתחום ה-Fast food - מלחמת הטובים (Chipotle) ברעים (על יתר הרשתות), ולפי התוצאות העסקיות שהציגה החברה שנה שעברה - הטובים בינתיים מנצחים.

BNZ, הבנק הניו-זילנדי הגדול והוותיק עלה בפרסומת חדשה שמספרת את סיפורו של מטבע דולר בודד. תחת הסלוגן הקבוע "be good with money" מנסה הבנק לחבר את הצרכנים לתפיסה חלומית, אולי אפילו רומנטית, ביחס לכסף ולמנהלים שלו - אנחנו מבינים בכסף. אז מה החלום שלך?

נ.ב - זה רק אנחנו, או שזה קצת מזכיר את הפתיחה של הסרט שר המלחמה?

היישר מאבו-דאבי - איגוד החקלאים הלאומי מנסה לעודד צריכת מזון מקומי באמצעות פרסומת חמודה שמסבירה, בצורה מאוד מוחשית, מה עובר על האוכל המיובא עד שהוא מגיע לצלחת:

ובפינת הפרינט: במיוחד לאוהבי ז'אנר סרטי האימה - סדרת פרינטים לעידוד צפייה בערוץ 13th street מבית NBCUniversal. ככה מתות אגדות.

המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אחלה מדור! (ל"ת)
    רונן 17/09/2013 20:16
    הגב לתגובה זו