בית ספר לפרסום מנצח: צפו בסרטון המעולה של מרצדס היישר מצרפת
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: KONTOR Records, Carlsberg, מרצדס, הפרלמנט האירופאי ו-FEM. .
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
מתי בפעם האחרונה האזנתם לתקליט? חברת המוזיקה (איך מתרגמים record Label???) הגרמנית KONTOR Records מצאה פתרון יוצא דופן באמצעות שימוש גאוני ממש בסמארטפונים. לא להאמין שהמכשיר הזה נועד, במקור, לקבלה והוצאה של שיחות.
- המדינה שבה הכי שווה לצאת לפנסיה - ומה תקבלו שם
- מפלצות: הבנקים הגדולים בעולם שמכניסים מאות מיליארדי דולרים בשנה
לרגל פתיחת משחקי הליגה האנגלית בכדורגל, ניסתה Carlsberg להעביר לנו, הצופים (ובעיקר - הצופות) ההדיוטים את תחושת רכבת ההרים שחווים כל אלו הלוקחים חלק במשחקים. התוצאה המרהיבה דרשה לא פחות מ-120 אנשי צוות, 20 מצלמות, מסוק אחד והמון אומץ:
בקטגוריית פרסום הרכב אנחנו פוגשים דרכים שונות להמחשה של תכונות רכב - מהירות, חניה ברוורס, אטימות לרעש וכו'. 2 פרסומות חדשות של Mercedes-Benz נכנסות לפינה השבועית: בראשונה (גרמניה) מצאו דרך מקורית ומפתיעה להדגים את יציבות הרכב. (נ.ב - מוסרים כאן שבמהלך הפרסומת לא נעשה ניצול ציני בבעלי חיים. שתדעו.)
בשניה (צרפת) הדגש הוא על העיצוב - "shaped by sensation" - פרסומת שלא היתה מאושרת לשידור בישראל ב-3 העשורים הקרובים לפחות:
בזמנים של טלטלה כלכלית ומדינית באירופה מעלה הפרלמנט האירופאי פרסומת חריגה, הקוראת לאזרחי אירופה לקחת חלק בעיצוב מדיניות האיחוד באמצעות האתר של הפרלמנט. מדובר במדרגה נוספת בהוויה הפוליטית העולמית, כאשר הנהגת האיחוד משקיעה מאמצים ומשאבים על מנת לקבל תמיכה מהמוני הגולשים ברחבי אירופה ועל ידי כך - להגדיל את הלגיטימיציה שלה בעולם.
- חדשות 14 חזרה למקום השני; חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים
- חתונה ממבט ראשון ממשיכה להוביל בפריים טיים עם 21.4% צפייה
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
ובפינת הפרינט: חברת המוצרים להסרת שיער FEM הטורקית מנסה להסביר לנו, הנשים, שכל ההבדל בין נשים וגברים טמון ב...שיער הגוף. למדנו.