הניסוי של GEOX: איש אחד, 7 ימים מתחת לענן גשם - הנעליים יעמדו בזה?
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: חברת ההנעלה GEOX, אגודת הפרסום הלאומית של קנדה NABS, פרסומת שמסבירה לנו את מהות ה"קליקים", KitKat, מותג הקסדות האירופאי BYE ו-Chupa Chips.
.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
חברת ההנעלה GEOX רצתה להציג את קטלוג הנעליים החדש שלה ועל הדרך להוכיח לנו עד כמה הנעליים שלה אטומים למים. עם רעיון מצחיק ופרזנטור חביב במיוחד, יצא הסרטון (המעט ארוך אך שווה) הבא.
מהלך מעניין של אגודת הפרסום הלאומית של קנדה (NABS) - חברה התומכת בעובדי תעשיית הפרסום - לצורך גיוס כספים הם "מוכרים" מנהלי קריאייטיב מהמובילים בענף ליום אחד, שישמשו מתמחים לכל המרבה במחיר. מוגש כחומר למחשבה...
- המדינה שבה הכי שווה לצאת לפנסיה - ומה תקבלו שם
- מפלצות: הבנקים הגדולים בעולם שמכניסים מאות מיליארדי דולרים בשנה
אל תסתכל על הקליק אלא על מה שבתוכו - "פרפורמנס" ו"אנליטיקס", שני מושגים מעולם הפרסום הדיגיטלי, מוסברים בצורה גאונית בפרסומת הקצרצרה הזו שמבהירה לכל המפרסמים מה קורה כשמסתכלים רק על מספר ה"קליקים".
מהלך של JCdecaux Amsterdam עבור מותג השוקולד KitKat תחת הסלוגן "Have a break, Have a KitKat" מעניק להמתנה משמעות מאתגרת - כדי לזכות בטאבלט חדשני התבקשו האמיצים מבין עוברי האורח להתיישב על שלט של KitKat בשעה שנקבעה ולהמתין. והם המתינו.
ובפינת הפרינט - 2 פרינטים ישנים שאהבתי במיוחד
פרינט מ-2009 שקפץ פתאום ומשך את תשומת ליבי - מותג הקסדות האירופאי BYE הפרינט תחת האסטרטגיה "Products with human touch". אהבתי.
מותג הסוכריות המוכר Chupa Chips מעביר בצורה מושלמת את הרעיון של :Sugar Free
המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן