חודש ורוד בליאו ברנט: המשרד משנה לוגו לקראת חודש המודעות לסרטן השד
במטרה לתרום את חלקו לטובת המודעות לסרטן השד משנה משרד הפרסום ליאו ברנט את צבע הלוגו של החברה לוורוד. כן נמסר, כי היוזמה הועברה גם למטה העולמי של "ליאו ברנט" היושב בשיקאגו, וייתכן שיוחלט לאמצה.
כאמור, בחודש הקרוב יתקיים בישראל חודש המודעות לסרטן השד, ומשרד הפרסום לאו ברנט, התגייס למען המטרה החשובה יחד עם כלל לקוחות המשרד, הכוללים את סמסונג, קיה , טיב טעם, א.ל.מ, ביג בוקס, בנק אוצר החייל, איסתא, ענבי טלי, עצמל'ה, המכון הטכנולוגי חולון, מכללת כנרת ועוד.
לדברי גיא קלנר, מנכ"ל ליאו ברנט: "החלטנו לאמץ את הרעיון המונהג בכל רחבי העולם, בו מותגים ומשרדים רבים נרתמים לעשייה, כחלק מאתגר העלאת המודעות לסרטן השד. על מנת לקדם את המהלך בחודש חשוב זה, ייצרנו שת"פ שמחבר את הלקוחות, המדיה ואותנו לערוץ פעולה אחד. כדי למקסם את הפעילות, הוחלט לשנות את לוגו החברה, שיוצג במדיות השונות, לצבע ורוד. אנחנו מאמינים שבעזרת מהלך זה, יוכלו כל הגורמים איתם אנחנו נמצאים בשת"פ, לתרום תרומה נוספת למודעות בתחום. אנחנו שמחים שכלל לקוחות המשרד נרתמו למהלך בלי להסס, מה שמחזק את החשיבות לעשייה של כולנו בנושא בחודש הקרוב".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.האיש הורוד 08/10/2013 12:49הגב לתגובה זו0 0יופי של רעיון. אפשר לפרגן.סגור
-
4.אחלה רעיוןהרב עובדיה 08/10/2013 11:36הגב לתגובה זו0 0קטן, פשוט וחכםסגור
-
3.משעממיםאזמרלדה 08/10/2013 09:40הגב לתגובה זו0 0מנכ"ל של קוקטלים וסמנכל קרייטיב סוג ד'סגור
-
2.שבוע יח"צ בליאו בארנטרן 08/10/2013 08:50הגב לתגובה זו0 0ישיבת הנהלה: "חברים אנחנו חייבים קצת יח"צ. מזמן לא דיברו עלינו ולא זכינו באף תקציב חדש" "תביאו רעיונות!. אה, והתקציב הוא אפס" "יש לי רעיון! בואו נצבע את הלוגו בורוד ונגיד שתרמנו" "רעיןו מעולה! תתקשרו לאייס"סגור
-
1.אז עכשיו הקריאייטיב היחידי המודעותג. עמיחי 08/10/2013 02:50הגב לתגובה זו0 0הוא הלוגו שלהם בקרדיט. כי כל הפרינטים שלהם מודעות מכר משעממות טילים. תתחילו לעבוד כמשרד פרסום ולא רק סוחרי לקוחות...סגור