ענת בן-נתן וצור גולן מצרפים תקציב חדש: המשרד יטפל במותג הדרין ONCE

משרד הפרסום בן-נתן גולן שיצא לדרך חדשה עם הצטרפותו של צור גולן כשותף, עלה לאחרונה בקמפיין למותג הדרין: "תופסים את הכינים בביצים"
משה בנימין | (11)

משרד הפרסום בן-נתן גולן המוחזק בשותפות על ידי ענת בן נתן וצור גולן, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של שלמור אבנון עמיחי, שהצטרף אליה לאחרונה, מצרף לשורותיו תקציב חדש.

התקציב של מותג הדרין ONCE, להשמדת כינים וביצי כינים, מבית מעבדות רפא לא טופל בעבר על ידי משרד פרסום. הקמפיין הראשון למותג - תכשיר ייחודי עם שילוב 2 מרכיבים להשמדת כינים וביצי כינים, עלה לאחרונה לאוויר תחת הסלוגן: "הדרין ONCE תופס את הכינים בביצים". הקמפיין עלה ברדיו, באינטרנט ובהמשך גם בנקודות המכירה.

צור גולן: "אני שמח על הבחירה בנו כמשרד הפרסום שילווה את הקמפיין להדרין ONCE, בחרנו בקונספט המעלה למודעות את החשיבות שבהשמדת ביצי כינים ולא רק כינים - מה שהוביל אותנו לקמפיין עם מסר חזק וחד".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    אסף 03/12/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    כיני ערווה הם לא מה שהתכשיר מכוון אליו... :)
  • 9.
    אין אף כינה, יש רק קנאה... (ל"ת)
    הדוד של אורי 15/10/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אחלה קמפיין! (ל"ת)
    eva 13/10/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ממש גזעי (ל"ת)
    שנות השמונים 11/10/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אהבתי, רעיון מדליק, בהצלחה. (ל"ת)
    אלירן 10/10/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    משרד מעולה. אנשים טובים (ל"ת)
    דניאל 10/10/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ואחלה משרד! (ל"ת)
    אחלה תשדיר 10/10/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אלי 10/10/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    לתכשיר דומה ונדמה לי שזה היה בשלמור אבנון עמיחי
  • גדעון 10/10/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    קשקוש (-: לא היה כזה
  • 2.
    תשדיר 10/10/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    יפה ביותר!
  • 1.
    אביטל 10/10/2013 08:11
    הגב לתגובה זו
    מאזינה לרדיו ושומעת את הפרסומת. כל הכבוד! אציין שאין לי כל קשר לעולם הפרסום אך לדעתי הסלוגן גאוני. מזמן לא שמעתי יצירתיות כזו בארץ שלנו. אני ממש נהנית לשמוע את הפרסומת.