ענת בן-נתן וצור גולן מצרפים תקציב חדש: המשרד יטפל במותג הדרין ONCE
משרד הפרסום בן-נתן גולן שיצא לדרך חדשה עם הצטרפותו של צור גולן כשותף, עלה לאחרונה בקמפיין למותג הדרין: "תופסים את הכינים בביצים"
משרד הפרסום בן-נתן גולן המוחזק בשותפות על ידי ענת בן נתן וצור גולן, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של שלמור אבנון עמיחי, שהצטרף אליה לאחרונה, מצרף לשורותיו תקציב חדש.
התקציב של מותג הדרין ONCE, להשמדת כינים וביצי כינים, מבית מעבדות רפא לא טופל בעבר על ידי משרד פרסום. הקמפיין הראשון למותג - תכשיר ייחודי עם שילוב 2 מרכיבים להשמדת כינים וביצי כינים, עלה לאחרונה לאוויר תחת הסלוגן: "הדרין ONCE תופס את הכינים בביצים". הקמפיין עלה ברדיו, באינטרנט ובהמשך גם בנקודות המכירה.
צור גולן: "אני שמח על הבחירה בנו כמשרד הפרסום שילווה את הקמפיין להדרין ONCE, בחרנו בקונספט המעלה למודעות את החשיבות שבהשמדת ביצי כינים ולא רק כינים - מה שהוביל אותנו לקמפיין עם מסר חזק וחד".
- 10.אסף 03/12/2013 15:50הגב לתגובה זוכיני ערווה הם לא מה שהתכשיר מכוון אליו... :)
- 9.אין אף כינה, יש רק קנאה... (ל"ת)הדוד של אורי 15/10/2013 13:59הגב לתגובה זו
- 8.אחלה קמפיין! (ל"ת)eva 13/10/2013 09:30הגב לתגובה זו
- 7.ממש גזעי (ל"ת)שנות השמונים 11/10/2013 17:51הגב לתגובה זו
- 6.אהבתי, רעיון מדליק, בהצלחה. (ל"ת)אלירן 10/10/2013 16:36הגב לתגובה זו
- 5.משרד מעולה. אנשים טובים (ל"ת)דניאל 10/10/2013 14:48הגב לתגובה זו
- 4.ואחלה משרד! (ל"ת)אחלה תשדיר 10/10/2013 13:19הגב לתגובה זו
- 3.אלי 10/10/2013 10:48הגב לתגובה זולתכשיר דומה ונדמה לי שזה היה בשלמור אבנון עמיחי
- גדעון 10/10/2013 14:17הגב לתגובה זוקשקוש (-: לא היה כזה
- 2.תשדיר 10/10/2013 10:26הגב לתגובה זויפה ביותר!
- 1.אביטל 10/10/2013 08:11הגב לתגובה זומאזינה לרדיו ושומעת את הפרסומת. כל הכבוד! אציין שאין לי כל קשר לעולם הפרסום אך לדעתי הסלוגן גאוני. מזמן לא שמעתי יצירתיות כזו בארץ שלנו. אני ממש נהנית לשמוע את הפרסומת.