פובליסיס מסיים את הקשר עם ONOT: מי משרדי הפרסום שמתעניינים בתקציב?
מי ייקח את התקציב? לאייס נודע כי הקשר בין משרד הפרסום פובליסיס לבין רשת האופנה ONOT, מסתיים. בתעשייה מעריכים כי ONOT קיבלה הצעות נמוכות יותר ממשרדים מתחרים, ואילו בפובליסיס סירבו להתקפל, מה שהוביל בסופו של דבר לפרידה בין הצדדים.
על פי הערכות, תקציב הפרסום של רשת האופנה, שעובדת ב-3 השנים האחרונות עם הפרזנטורית מרינה מקסימיליאן, עומד על כ-5 מיליון שקלים.
בשוק הפרסום עלתה הערכה כי אחד המשרדים שלוטש עיניים לתקציב הרשת, המפעילה יותר מ-50 סניפים ברחבי הארץ, הוא The box בראשותו של שי גורן, שהיה זה שהביא את תקציב ONOT לפובליסיס עוד כשהיה מנכ"ל המשרד בזמנו, עוד לפני שמונה לתפקיד ארי מלמוד, לפני כשנה וחצי.
אולם הערכות של גורמים בכירים בתעשייה מצביעות על כך שהתקציב עשוי לנחות דווקא אצל גיתם BBDO, שכבר מנהל מגעים עם ONOT.
הניסיון של גיתם להעביר אליו את תקציב ONOT נעשה בתקופה של העברת מקבל השליטה ממיכל המאירי ל-2 המנכ"לים החדשים, עדו הר-טוב ועמית לבני. זה עשוי להיות מבחן הבוחן הראשון של הר-טוב ולבני , בליווי המאירי, למרות שלא מדובר בתקציב אסטרטגי למשרד בסדר הגודל של גיתם BBDO, אלא דווקא בהזדמנות מצוינת לבחון את היכולות של השניים.
במשרד פובלילסיס לא הגיבו. טרם התקבלה תגובת גיתם BBDO. שי גורן הכחיש כי מתקיימים מגעים עם ONOT.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.שיהיה לבריאות למי שיקחג ר. 13/10/2013 16:20הגב לתגובה זו0 0מי שיקח שיוציא קצת כסף מהכיס.....סגור
-
4.אבד הקלח...פוקימון 13/10/2013 09:43הגב לתגובה זו0 0אפשר לסגור את פובליסיס ולאגד את המשרד עם שאר זרועות הקבוצהסגור
-
3.פעם, לפני 10 שנים...אחד שיודע 11/10/2013 22:48הגב לתגובה זו0 0כשonot היו סתם עונות, עם הדוגמנית הדבה יחד עם המקומטת, אח..היו זמניםסגור
-
2.בהצלחה להר-טוב ולבני (ל"ת)גילי 10/10/2013 17:54הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.עוד משרד שלוטש עיניים לתקציב הוא...אחד שיודע 10/10/2013 17:43הגב לתגובה זו0 0שרגאי כהן אביצור, שמכיר את המנהלת פרסום מחוג זומבהסגור