גולדן דראם 2013: 4 זכיות נוספות למקאן והלילה הגדול של ניר רפואה
תחרות הפרסום הסלובנית גולדן דראם 2013 נחתמה בסוף השבוע האחרון עם בשורות טובות נוספות עבור משרדי הפרסום מקאן אריקסון ומקאן דיגיטל. לאחר היבול המרשים, ביומה הראשון של התחרות, אז זכה מקאן דיגיטל ב-2 פרסים ובאומן בר ריבנאי ב-3 (ובניהם גראנד פרי) הוסיף המשרד לזכות, וגרף 4 פרסים נוספים.
ניר רפואה, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל, וכיום האיש שמוביל את תחום החדשנות של רשת מקאן במזרח אירופה, יכול לסמן לעצמו את גולדן דראם 2013 כאחד מרגעי השיא בקריירה שלו. מקאן אריקסון רומניה ו-MRM גרפו יחד 8 זכיות. בנוסף זכה מקאן אריקסון רומניה בתואר סוכנות השנה לאחר שהשיג את הניקוד הגבוה ביותר בשקלול הסופי - 150 נקודות.
מעבר ל-2 הפרסים מהיום הראשון של התחרות, מקאן דיגיטל ישראל זכה ב-2 פרסי כסף נוספים. בקטגוריית הסרטים זכה מקאן אריקסון בכסף עבור הסרטון של הונדה - NOT HONDA. בקטגוריית החדשנות זכה הקמפיין של שורשים בפרס כסף נוסף ושיתוף הפעולה בין מקאן רומניה למקאן ישראל עבור הקמפיין להבצפר זכה בכסף בקטגוריית הדיירקט. בקטגוריית העיתונות/מודעות זכה הקמפיין של מקאן אריקסון עבור מנטוס בפרס הזהב.
NOT HONDA
מודעות מנטוס
כאמור, מקאן רומניה, יחד עם ניר רפואה הוכתרה כסוכנות השנה. המשרד הצליח לגרוף את פרס הגראנד פרי בקטגורייה הנחשבת מכולן - האינטגרייטד. המהלך הזוכה, שהעניק למשרד ניקוד רב שהוביל אותו לתואר סוכנות השנה, הוא זה שהשתתפה בו דנה בלום סרטורי - בוקרשט לא בודפשט . קמפיין נוסף של מקאן רומניה שבו השתתף טאלנט מקומי - טל שוויגר ממקאן דיגיטל, הוא זה של KFC שזכה בכסף בקטגוריית הקמפיינים בדיגיטל וכסף נוסף בקטגוריית המובייל.
בסופו של דבר חולקו בתחרות השנה 54 פרסי כסף, 30 פרסי זהב ו-14 פרסי גראנד פרי. לתחרות הוגשו 1395 עבודות מ-26 מדינות, כך שמדובר ב-7% בלבד מהעבודות שהצליחו לזכות בפרס. בהתחשב בעובדה שיש חפיפה בין זוכי הגראנד פרי לשאר הזכיות מדובר אף בשיעור נמוך יותר של עבודות שזכו. למרות הירידה המדווחת בהגשות, מ-1,438 ב-2012 ל-1,395 ב-2013, היקף העבודות המוגשות מישראל דווקא רשם עלייה קטנה מ-26 ב-2012 ל-28 ב-2013.
מתוך הפסטיבל: גולדן דראם 2013
ריצ'י האנטר, מנכ"ל מקאן ישראל: "הקריאייטיב המעולה בכל אחד מהמהלכים מדבר בעד עצמו, אני גאה מאד בהישגים שלנו, אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה הפורה מצד הלקוחות שלנו מסייע בידנו למקסם את הפוטנציאל הפרסומי הטמון במותגיהם בדרכים יצירתיות ופורצות דרך".
יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי התייחס לזכייה של משרדו ואמר: "הזכייה ב-3 הפרסים בפסטיבל ה-GOLDEN DRUM, ובפרט בפרס ה- Grand Prix משמחת אותנו מאוד. אנחנו גאים בצוות הקריאטיבי שלנו, ויותר מכל בלקוח יוצא דופן, שהלך איתנו יד ביד במהלך הלא שגרתי הזה, שהישגיו העיקריים ניכרו בעיקר בעלייה במכירות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.ריצ'י מתחיל לקצור את הפרות (ל"ת)שירי 13/10/2013 17:19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.ברכץ לוקח 5 זהב שנה הבאהנרי 13/10/2013 17:15הגב לתגובה זו0 0תאמינו ליסגור
-
2.כל הכבוד ריצ'י (ל"ת)גילי 13/10/2013 15:24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.ניר רפואה תותח !!!מרדכי שלו 13/10/2013 14:59הגב לתגובה זו0 0זה רק ההתחלה של הזכיות בראשות ניר רפואה יהיו עוד... המון גביעים בארון ב..ה..צ..ל..ח..ה !סגור