סיטרואן מוכרת חסכון; AXE מוכר בטחון והחדש של ז'אן פול גוטייה פשוט שגעון
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם הפרסומות הבולטות שעלו השבוע לאוויר. עוד במדור: מודעה מקסימה של תחנת רדיו טורקית ו-KLM משמחת ילדים
מאיה ספיר span > a > | 
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: KLM, סיטרואן, AXE, ז'אן פול גוטייה ורדיו ACIK.
.
*לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן
KLM, הידועים במהלכים התקשורתיים המקוריים שלהם, הפתיעו גם הפעם: במסגרת שיתוף פעולה עם אולפני וולט דיסני המקדמים סרט אנימציה חדש בשם Planes, הוזמנה קבוצת ילדים לצפות בסרט מתוך מטוס אמיתי. מוסיקה מרגשת, אפקטים נילווים מסביב, מלא ילדים קטנים ומטוס אחד גדול והנה לנו סרטון תדמית מיוחד ל-KLM + פרסומת לסרט החדש. Win Win
לא פעם העלינו לפינה פרסומות של רכבים שמצאו דרך מעניינת לתקשר פונקציה ברכב: מהירות, בטיחות, חיישני רוורס, חיישני חניה וכו'. וגם הפעם - סיטרואן צרפת בסרטון חמוד (גם אם יכל להיות קצר ב-10 שניות) שממחיש את צריכת הדלק החסכונית של הרכב.
את הפרסומות של AXE כולם מכירים, לדוגמא זו:
אולם לפני שנה, הבינו בחברת יוניליוור (יצרנית AXE) כי הרעיון של "אולי אשפריץ על עצמי קצת ריח ומייד כל הבחורות יעוטו עליי" מציג את המשתמש באור לא מאוד חיובי. אז הוחלט על מהלך שיוסיף רבדים של עומק לגבר המשתמש בתכשיר - מהלך Susan Glenn, שגם זיכה את החברה באריה בקאן:
הפרסומת החדשה ל-LYNX (שמו הבריטי של AXE) הינה קמפיין המשך למהלך הזוכה, שמציג לנו את הגבר המורכב והריח המתאים לו:
ועוד בענייני ריחות - Jean Paul Gaultier מקפיד לפרסם את הבשמים שלו תחת כותרת מרכזית אחת - SEX. זה התחיל ב-1997 עם הפרסומת "The Kiss"
והמשיך לפני שבועיים, עם השקת הפרסומת החדשה המספרת את סיפור פגישתם של הבושם הגברי והבושם הנשי. אם התרגלנו לפרסומות לבושם בכיכובה של אישה יפה, עם שמלה יפה יותר ומוסיקה ענוגה ורומנטית שעוטפת את הכל לחבילה יפה ודביקה אחת, באה הפרסומת של Jean Paul Gaultier ועושה לנו בית ספר:
ובפינת הפרינט: רדיו ACIK הטורקי מסקר נושאים תרבותיים וחברתיים בינלאומיים ומלווה זאת במוסיקה מרחבי העולם. הסלוגן שלהם "open to all sounds of the Universe" הוליד את הפרינט הבא, תחת הכותרת :
"Music of the people". אהבתי.
המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.Creative Technology בצרפתית תפס ולא יוצאלימון 16/10/2013 09:41הגב לתגובה זו0 0לי מהראש .סגור