"איפה כדאי לפרסם ומה יעבוד יותר? קשה לדעת מאיפה הלקוחות מגיעים"
לא רק מיניאטורות. הפארק - מיני ישראל הוא כבר לא רק מקום בילוי לקטנטנים והוריהם בשעות היום. הפארק המתחדש, יזם השנה שיתוף פעולה עם צוותא התל אביבי והתמתג מחדש כמתחם להופעות של אמנים כמו שלום חנוך, ריטה, גידי גוב ויהודית רביץ .
ליטל ברנשטיין קנדל (34), מנהלת השיווק של פארק מיני ישראל, היא זו שאחראית למיתוג הפארק כאתר לאירועים גם בלילה וגם למבוגרים. אז לא נארח אותה במדור השבועי שלנו UNDER 40?
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
שרות לקוחות וראיית המציאות דרך עיני הלקוח, נתפס תמיד כדבר מובן מאליו אבל עם זאת, מדובר במשימה לא פשוטה בכלל. מתן שרות, התייחסות לכל לקוח באשר הוא, והענקת חווית בילוי עם טעם של עוד, היא המשימה הכבדה ביותר ברשימת מטלות הפארק והצוות. המתבוננים מבחוץ לא מבינים עד כמה אנרגיה, ירידה לפרטים, כישרון ומעל הכל רצון, מושקעים במשימה זו.
2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
תמיד משעשע אותי הניסיון העיקש לנסות ולמדוד מדעית ואמפירית את אפקטיביות הפרסום ויחסי הציבור. בתור אשת שיווק, גם אני מתעסקת לא מעט בשאלת המיליון האמורפית של איפה כדאי לפרסם ומה יעבוד יותר. בסופו של יום קשה מאד לדעת מאיפה הלקוחות מגיעים, כל סקר שבעולם לא יהיה מספיק מהימן לשם כך.
3. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
התשובה פה קלה - ללא ספק לידתה של ביתי, שפתחה לי קריירה חדשה "כאם השנה".
מיני ישראל (צילום: מאיר פרטוש)
4. מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
אין רגע ספציפי, למדתי ועוצבתי מכל דבר שעשיתי, מוצלח יותר או פחות.
5. מה האתגר בשיווק מיני ישראל?
מיני ישראל משנה את פניו ואת האסטרטגיה העסקית שלו בשנה האחרונה, והאתגר האמיתי פה הוא שינוי בתפישה הרווחת בקרב הקהל בהקשר אלינו. ממקום המקוטלג אוטומטית כאטרקציה של מיניאטורות המיועדות למשפחות וילדים, "הפארק" במיני ישראל הופך ללוקיישן של תוכן למופעים, אירועים עסקיים ופרטיים ומקום להתרחשויות תרבותיות לכלל הגילאים. השינוי האסטרטגי והדרך החדשה גוררים אחריהם תהליך שלם של מיתוג מחדש, כגון החלפת השם והסמל, שיפוץ פיזי של הפארק והחדרת מוצרי התוכן החדשים ושיווקם לקהל. בנוסף, אנחנו כל הזמן צריכים להמציא מחדש את הגלגל. כעת, המיניאטורות הופכות יותר ויותר לתפאורה ולתבלין, וכאנשי שיווק ופיתוח עסקי עלינו לפתח תכנים ומוצרים שיתנו לכך חוויה משלימה ומעשירה.
6. מה הדבר שעשית שהביא הכי הרבה תגובות?
השקת צוותא אמפי פארק. תחת כיפת השמיים באמפי החדש שלנו המונה 1,750 מקומות, התקיימו 11 מופעי מוזיקה במהלך הקיץ ותקופת החגים. השקת סדרת המופעים הייתה הצלחה תדמיתית ועסקית שהביאה קהל במגוון גילאים מכל רחבי הארץ ויצרה תהודה רבה. 'צוותא אמפי פארק' הופך להיות שחקן משמעותי ומוביל בתחום מופעי המוסיקה בישראל.
7. איך נולד הרעיון לשילוב שהוליד את 'צוותא אמפי פארק'?
כשישבנו על התכנית האסטרטגית לפארק חשבנו על רעיון שיוציא אותנו מהשבלונה המוכרת של "עוד רעיון שיווקי נחמד לטווח קצר", אלא ימתג אותנו לאורך זמן כאתר של תרבות ישראלית עדכנית שפונה גם לגילאים מבוגרים. היה ברור לנו שהדבר ייעשה דרך פלטפורמת התוכן של האמפי החדש ובעזרת מותג חיצוני מבוסס וחזק שחשוב שיקוטלג גם כאיכותי.
התברר שהחתונה הזאת נולדה כמו כפפה ליד - באותו הזמן גם בצוותא חשבו כיצד להיפתח לקהלים נוספים גיאוגרפית, מחוץ ל"בועה התל אביבית". כך, בעזרתנו, ב'צוותא' עשו את הצעד ההיסטורי עם 'צוותא אמפי פארק במיני ישראל ויצאו לראשונה החוצה, הרחק מהבמות הקבועות והמיתולוגיות שלהם. אגב, הסתבר בדיעבד שחלק ניכר מהקהל שהגיע למופעים אצלנו הוא אותו קהל תל אביבי שהסתקרן מהחידוש ורצה קצת "להתרענן".
האמנים "האמיצים" שהופיעו בסבב הראשון של הקונספט החדש, ולמעשה יצאו יחד איתנו להרפתקה הזאת בתחילת הקיץ, היו שלומי שבת, עמיר בניון, תיסלם, מירי מסיקה ושלום חנוך. נרגענו קצת מהמתח של ההתחלה והרגשנו מחוזקים לאחר שזכינו לפידבקים נפלאים ותגובות שמדובר בהברקה - מצידם של מהאמנים, מהתקשורת וכמובן מהקהל, ולכן החלטנו לצאת עם סבב נוסף בחגים וסוף תקופת הקיץ. את הסבב השני פתחו גידי גוב ויהודית רביץ במופע בן 3 שעות, ולאחריהם ברי סחרוף, מתי כספי עם שלמה גרוניך, אביתר בנאי, ריטה ולסיום שמעון בוסקילה ושירי מיימון. כמובן שהמשך יבוא.
8. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
תחילת "הקריירה" השיווקית שלי הייתה במכירת מוצרי ים המלח בארה"ב, שם התגלו ניצני כישרונות השיווק והמכירה שמלווים אותי עם היום.
9. אם לא היית עוסק בשיווק, בטוח היית:
ללא ספק מעצבת פנים. אני מאוד מחוברת לתחום העיצוב ויכולה להתרגש מעיצוב על כל גווניו, מהאסתטיקה, מהחנויות המיוחדות ומכל דבר שיש בו נגיעה לעולם הזה.
הפארק (יח"צ)
10. מי פתח לך דלת?
נדב שרעבי, מנכ"ל טרגט מרקט. לפני כ-7 שנים הגעתי אליו לראיון עבודה למשרת מפיקה. ללא ניסיון וללא ידע מוקדם בתחום הוא קיבל אותי לתפקיד וחשף אותי לעולם האירועים, הקד"מ והשיווק. זה היה בית ספר מעולה לחיים ודברים שלמדתי שם אני לוקחת איתי עד היום.
11. כלל אחד בעבודה שאת לעולם לא מפרה?
לעולם חייבת לענות ולחזור לכל מי שחיפש אותי או השאיר הודעה בנייד או במשרד.
12. כשהיית קטנה מה רצית להיות?
מיליונרית. המשחק האהוב עלי בתור ילדה היה להסתובב בעולם כמיליונרית עם אחותי הדמיונית ופשוט לעשות שופינג. אגב, מידי פעם היינו גם קופצות לבנק שהיה בבעלותנו...
13. מה השתנה בעבודה שלך מאז שנכנסת לתפקיד?
בתפקיד הזה הגעתי לתובנה האישית כי הצלחה מורכבת מחיבור של עשרות פרטים קטנים לכדי פסיפס אחד גדול, ולא ניתן לפסוח על שום שלב בכדי להשיג את התוצאה המושלמת. כמו כן למדתי שחשיבות גדולה מאוד וקריטית להצלחה היא עבודת הצוות. במקרה שלי זכיתי בצוות מדהים במיני ישראל.
14. פרגני למתחרים על מהלך או פעילות
אולי לא אצא פה מקורית מדי, אבל גם אני מפרגנת לאגף השיווק של קוקה קולה על קמפיין השמות המבריק , שבו כזכור שונו אריזות המוצר ועל התוויות הופיעו שמות נפוצים וכינויים שימושיים. מציאת בקבוק עם שמו של הצרכן או שם אהוביו מוטבע עליו, חיזק עבורו את החיבור עם המותג, והגביר בו את הצורך לקנות את המוצר עקב הדחף הטבעי של Sharing עם אחרים. הקמפיין יצר המון רעש ובאז בכל אפיקי המדיה ולפיכך לא היה אחד במדינה שפספס את המהלך.
15. מה המשפט שאת אומרת הכי הרבה בעבודה?
"וואיי וואיי, אני לא מספיקה היום כלום".
16. מה הקונפליקט הכי גדול בקריירה?
כיצד ניתן הגשים את החזון ולממש את החלומות העסקיים מול מגבלות תקציביות.
17. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
לנהל את אגף השיווק בדיסנילנד כמובן.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
10.כמה תגובות מטעםצ'יקי 04/11/2013 18:19הגב לתגובה זו0 0וכשכולם יודעים, אין להן שום טעםסגור
-
9.זה מי שאתם מביאים - פשוט לא מעניין (ל"ת)רוביקון 22/10/2013 10:59הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.מיני ישראלמירב 22/10/2013 10:35הגב לתגובה זו0 0פארק מהמם, היינו בקיץ במופע מושקע שנקרא האוצר הנעלם. הילדות מאוד נהנות וגם אנחנו. המודלים נראים נפלא! הפארק היה מלא והאווירה הייתה מאוד מיוחדת. מחכים לבוא שוב!סגור
-
7.מותק- תורידו מחירים ואז תתחילי לפרגן לעצמך (ל"ת)דני 21/10/2013 12:08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.חמודה . נתלית באילנות גבוהיםדורון 20/10/2013 22:17הגב לתגובה זו0 0ומפרגנת לדיגיטל של קוקה קולה במהלך השמות. מה זה אומר עליה? שהיא תותחית או רוצה להיות?סגור
- טען עוד
-
5.שרות לקוחות=שרות אפסיגאל 20/10/2013 17:26הגב לתגובה זו0 0שלחתי תלונה, לפני חודשיים, באתר המיושן לגבי המחיר שאינו פרופורציונלי לדגמים הישנים והמכוערים שבמיני ישראל. כמובן שעד היום לא הגיעה שום תשובה, מאוד התאכזבתי, ולא ממליץ על המקום, כדאי לדלג למקום אחר.סגור
-
4.תתחילו קודם מהאתר המקושקש שלכםהאזרח ק. 20/10/2013 16:21הגב לתגובה זו0 0למרות שהוא במיתוג הישן הוא עמוס, מייגע וטרחני. שיווק טוב מתחיל בנראות. האתר הוא כרטיס הביקור שלכםסגור
-
3.המיתוג החדש והלוגו לפארק מעולה. מי עשה? (ל"ת)איל 20/10/2013 13:39הגב לתגובה זו0 0סגור
-
חברון זלצמן שביט עשו את המיתוגשי 20/10/2013 23:25הגב לתגובה זו0 0אחלה עבודהסגור
-
2.לדעתי מדובר במקום יפה מאדגדליהו 20/10/2013 12:53הגב לתגובה זו0 0מדובר בפארק מאד מקצועי ויפה, ועושים שם יופי של עבודת שיווקסגור
-
1.גם תורמים חקהילהחגי שמואלי 20/10/2013 12:50הגב לתגובה זו0 0חייב לציין גם את הפעילות ההתנדבותית של הפארק. ביום חמישי 31 באוקטובר יצא מסע גלגלי אהבה ממיני ישראל והכל באירוח מזמין ומושלם.סגור