מיליון שקל בייבי: 'רסטילן ישראל' תצא בקמפיין חדש - באמצעות חברון זלצמן שביט

 | 

רסטילן ישראל יוצאת בקמפיין מיתוג חדש באמצעות חברון זלצמן שביט. על פי הערכות מדובר בתקציב שיעמוד על כמיליון שקלים.

רסטילן מבית א.מ.י טכנולוגיות, הוא מותג בינ"ל למילוי קמטים ולעיצוב הפנים. הקמפיין החדש יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט, ויכלול גם השקת מועדון רסטילן עם כרטיס v.i.p משולב אפליקציה, ופעילות ממוקדת מול רופאים פלסטיקאים ואסתטיקנים.

מנכ"לית א.מ.י טכנולוגיות אורנה שושן מסרה: "מטרת המהלך לחזק את מובילות רסטילן ולהדגיש את הביטחון במותג, שכן חומר ההזרקה מאושר FDA".

מנכ"ל שותף בחברון זלצמן שביט, גבי זלצמן, אמר: "לרוב, קשה להבחין בין יהלום אמיתי ליהלום מזויף. האתגר שלנו ביצירת המיתוג ובקמפיין היה לגרום ליתרונות המותג רסטילן להיות חדים וברורים. אני מודה להנהלת א.מ.י טכנולוגיות על הבחירה והאמון בנו".

תגובות לכתבה(10):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    זה לא מספיק לבקש רסטילן זה שאלה מי מזריק אותו
    מיטל 31/12/2013 08:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העבודה הכי יפה עושה ד"ר ליפשיץ רוברטו מרעננה ....אין על הידיים שלו !!! השילוב של רסטילן עם ד"ר ליפשיץ זו נוסחה מנצחת
    סגור
  • 9.
    מוכנה להיות דוגמנית הבית :-) (ל"ת)
    אביבית 22/10/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    זה חומר מעולה שאכן עושה פלאים (ל"ת)
    ד"ר אדי 21/10/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    הם עוד יחזרו על 4 אליי (ל"ת)
    לירון 21/10/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    השוק של גילאי 40+ והגיל השלישי
    ירדן 20/10/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הקהל הכי חם עם הכי הרבה פוטנציאל וכסף
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    קצת פירגון!
    נעמה 20/10/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הקנאים, יצא לי לראות את הפרסומת בטלוויזיה והיא קצרה יפה וקולעת! כל הכבוד!
    סגור
  • 4.
    פאתטי (ל"ת)
    אורי 20/10/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    עבודה מעולה. מפרגן! (ל"ת)
    עודד 20/10/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זה קמפיין שובר שוק. (ל"ת)
    יובל 20/10/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כשהם מוציאים הודעה לאייס על קמפיין שעולה
    ארז 20/10/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה סימן שהם חייבים להראות חשיפה ללקוח, בכל מקום אפשרי... רק להראות משהו משמע - תקציב 20 אלף בלחץ
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות