רסטילן
צילום: יח"צ

מיליון שקל בייבי: 'רסטילן ישראל' תצא בקמפיין חדש - באמצעות חברון זלצמן שביט

משה בנימין | (10)

רסטילן ישראל יוצאת בקמפיין מיתוג חדש באמצעות חברון זלצמן שביט. על פי הערכות מדובר בתקציב שיעמוד על כמיליון שקלים.

רסטילן מבית א.מ.י טכנולוגיות, הוא מותג בינ"ל למילוי קמטים ולעיצוב הפנים. הקמפיין החדש יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט, ויכלול גם השקת מועדון רסטילן עם כרטיס v.i.p משולב אפליקציה, ופעילות ממוקדת מול רופאים פלסטיקאים ואסתטיקנים.

מנכ"לית א.מ.י טכנולוגיות אורנה שושן מסרה: "מטרת המהלך לחזק את מובילות רסטילן ולהדגיש את הביטחון במותג, שכן חומר ההזרקה מאושר FDA".

מנכ"ל שותף בחברון זלצמן שביט, גבי זלצמן, אמר: "לרוב, קשה להבחין בין יהלום אמיתי ליהלום מזויף. האתגר שלנו ביצירת המיתוג ובקמפיין היה לגרום ליתרונות המותג רסטילן להיות חדים וברורים. אני מודה להנהלת א.מ.י טכנולוגיות על הבחירה והאמון בנו".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    מיטל 31/12/2013 08:01
    הגב לתגובה זו
    העבודה הכי יפה עושה ד"ר ליפשיץ רוברטו מרעננה ....אין על הידיים שלו !!! השילוב של רסטילן עם ד"ר ליפשיץ זו נוסחה מנצחת
  • 9.
    מוכנה להיות דוגמנית הבית :-) (ל"ת)
    אביבית 22/10/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    זה חומר מעולה שאכן עושה פלאים (ל"ת)
    ד"ר אדי 21/10/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    הם עוד יחזרו על 4 אליי (ל"ת)
    לירון 21/10/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ירדן 20/10/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    זה הקהל הכי חם עם הכי הרבה פוטנציאל וכסף
  • 5.
    נעמה 20/10/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    לכל הקנאים, יצא לי לראות את הפרסומת בטלוויזיה והיא קצרה יפה וקולעת! כל הכבוד!
  • 4.
    פאתטי (ל"ת)
    אורי 20/10/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עבודה מעולה. מפרגן! (ל"ת)
    עודד 20/10/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    זה קמפיין שובר שוק. (ל"ת)
    יובל 20/10/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ארז 20/10/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
    זה סימן שהם חייבים להראות חשיפה ללקוח, בכל מקום אפשרי... רק להראות משהו משמע - תקציב 20 אלף בלחץ