האוניברסיטה הפתוחה הכריעה: מבין 3 המועמדים - נבחר משרד פוגל אוגילבי

כפי שנחשף באייס, האוניברסיטה יצאה למכרז לאחר 4 שנים בהן עבדה עם משרד פובליסיס. בשבוע שעבר הודיעה ל-3 משרדים על העפלתם לגמר
 | 
telegram
(3)

האוניברסיטה הפתוחה בחרה במשרד הפרסום פוגל אוגילבי שינהל את תקציב הפרסום שלה ב-5 השנים הקרובות. על המכרז פורסם לראשונה באייס ב-12 ביוני השנה.

ב-4 השנים האחרונות טיפל פובליסיס בתקציב הפרסום של האוניברסיטה. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2010 עמד תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה על כ-3.2 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים, ב-2011 עמד התקציב על כ-3.6 מיליון דולר המהווים בפועל כ-5.7 מיליון שקלים וב-2012 הוא עמד על סכום זהה של כ-5.8 מיליון שקלים.

במכרז על תקציב האוניברסיטה התמודדו 7 משרדים, ולפני שבוע חשף באייס את זהותם של 3 המשרדים שהגיעו לשלב הגמר - פוגל, גליקמן נטלר סמסונוב ודרורי-שלומי . בנוסף אל 3 המשרדים הללו, התמודדו גם פובליסיס, ליאו ברנט, LEAD ושטרית מדיה גרופ, שלא הצליחו להעפיל לשלב הגמר.

תהליך הבחירה במשרד הפרסום החדש כלל בחינת קריטריונים שונים, בהם מקצועיות, יצירתיות וניסיון קודם בעבודה עם מוסדות אקדמיים.

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העיקר לא דרורי.. (ל"ת)
    שמשון 23/10/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למה לא? (ל"ת)
    שירלי 23/10/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל המרירים, יאללה, תתחילו ללכלך (ל"ת)
    מפרגן 22/10/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות