האוניברסיטה הפתוחה הכריעה: מבין 3 המועמדים - נבחר משרד פוגל אוגילבי
האוניברסיטה הפתוחה בחרה במשרד הפרסום פוגל אוגילבי שינהל את תקציב הפרסום שלה ב-5 השנים הקרובות. על המכרז פורסם לראשונה באייס ב-12 ביוני השנה.
ב-4 השנים האחרונות טיפל פובליסיס בתקציב הפרסום של האוניברסיטה. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2010 עמד תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה על כ-3.2 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים, ב-2011 עמד התקציב על כ-3.6 מיליון דולר המהווים בפועל כ-5.7 מיליון שקלים וב-2012 הוא עמד על סכום זהה של כ-5.8 מיליון שקלים.
במכרז על תקציב האוניברסיטה התמודדו 7 משרדים, ולפני שבוע חשף באייס את זהותם של 3 המשרדים שהגיעו לשלב הגמר - פוגל, גליקמן נטלר סמסונוב ודרורי-שלומי . בנוסף אל 3 המשרדים הללו, התמודדו גם פובליסיס, ליאו ברנט, LEAD ושטרית מדיה גרופ, שלא הצליחו להעפיל לשלב הגמר.
תהליך הבחירה במשרד הפרסום החדש כלל בחינת קריטריונים שונים, בהם מקצועיות, יצירתיות וניסיון קודם בעבודה עם מוסדות אקדמיים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.העיקר לא דרורי.. (ל"ת)שמשון 23/10/2013 09:28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
למה לא? (ל"ת)שירלי 23/10/2013 10:51הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.כל המרירים, יאללה, תתחילו ללכלך (ל"ת)מפרגן 22/10/2013 14:53הגב לתגובה זו0 0סגור