
"המנקה הקטלנית"; ובזכות מי חזר הצעיר לביתו אחרי לא פחות מ-26 שנה?
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: הונדה, Spontex, Google Maps, סמסונג וחברת מזון הכלבים הצ'יליאנית Nurti Balance.
1. הונדה משיקה דגם חדש של רכב פנאי-שטח קרוסאובר CR-V 1.6, קטגוריה הנתפסת "זוללת דלק". בקמפיין מקסים חדש תחת הסלוגן "להפוך את הבלתי אפשרי-לאפשרי", מנסה הונדה לספר את הסיפור של הדגם החדש - הוא פשוט לא כמו שהוא נראה:
2. פרסומת מצחיקה של חברת Spontex הצרפתית, המציגה את Easy-Max מגב + סמרטוט + אפקט סחיטה שלא מבייש רעש של מטווח גדודי (בצרפתית: "הנשק החדש לניקוי הרצפה שלכם").
3. סיפורו המטורף של Saroo Brierley שימש כפרסומת למותג החזק בעולם - כיצד הלך לאיבוד בהודו כשהוא בן 5, אומץ על ידי משפחה אוסטרלית ומצא את דרכו חזרה, 26 שנים אחר-כך, באמצעות...ניחשתם נכון - Google Maps.
- המדינה שבה הכי שווה לצאת לפנסיה - ומה תקבלו שם
- מפלצות: הבנקים הגדולים בעולם שמכניסים מאות מיליארדי דולרים בשנה
4. סיפורם של ילדים בשכונת עוני שמגלים שאיש מסתורי הגיע לשכונה כדי לבנות להם מגרש כדורגל הוא הסיפור המלווה את הסרטון החדש של סמסונג למכשיר ה- Galaxy Note 3, סרטון מקסים בכיכובו של... סתם, תראו בעצמכם
5. ובפינת הפרינט: אפריל 2009, חברת מזון הכלבים הצ'יליאנית Nurti Balance מוציאה מודעה שנראית בתחילה כאילו היא מנוסחת על ידי צ'יליאני שאינו דובר אנגלית, אבל אחרי שנייה הכל ברור:
- 1.Liketovski! (ל"ת)24/10/2013 14:40הגב לתגובה זו