"המנקה הקטלנית"; ובזכות מי חזר הצעיר לביתו אחרי לא פחות מ-26 שנה?
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: הונדה, Spontex, Google Maps, סמסונג וחברת מזון הכלבים הצ'יליאנית Nurti Balance.
1. הונדה משיקה דגם חדש של רכב פנאי-שטח קרוסאובר CR-V 1.6, קטגוריה הנתפסת "זוללת דלק". בקמפיין מקסים חדש תחת הסלוגן "להפוך את הבלתי אפשרי-לאפשרי", מנסה הונדה לספר את הסיפור של הדגם החדש - הוא פשוט לא כמו שהוא נראה:
2. פרסומת מצחיקה של חברת Spontex הצרפתית, המציגה את Easy-Max מגב + סמרטוט + אפקט סחיטה שלא מבייש רעש של מטווח גדודי (בצרפתית: "הנשק החדש לניקוי הרצפה שלכם").
- המדינה שבה הכי שווה לצאת לפנסיה - ומה תקבלו שם
- מפלצות: הבנקים הגדולים בעולם שמכניסים מאות מיליארדי דולרים בשנה
3. סיפורו המטורף של Saroo Brierley שימש כפרסומת למותג החזק בעולם - כיצד הלך לאיבוד בהודו כשהוא בן 5, אומץ על ידי משפחה אוסטרלית ומצא את דרכו חזרה, 26 שנים אחר-כך, באמצעות...ניחשתם נכון - Google Maps.
4. סיפורם של ילדים בשכונת עוני שמגלים שאיש מסתורי הגיע לשכונה כדי לבנות להם מגרש כדורגל הוא הסיפור המלווה את הסרטון החדש של סמסונג למכשיר ה- Galaxy Note 3, סרטון מקסים בכיכובו של... סתם, תראו בעצמכם
5. ובפינת הפרינט: אפריל 2009, חברת מזון הכלבים הצ'יליאנית Nurti Balance מוציאה מודעה שנראית בתחילה כאילו היא מנוסחת על ידי צ'יליאני שאינו דובר אנגלית, אבל אחרי שנייה הכל ברור:
- 1.Liketovski! (ל"ת)24/10/2013 14:40הגב לתגובה זו