ניתוח קמפיין

גאוני: פרסומת JOY שטראוס עם צחי גראד היא קאלט לדורות

אסטרטגית המיתוג עטרה בילר נותרה מוקסמת מהסרטון החדש של שטראוס: "מדובר ביצירת מופת קומית; סאטירה על נהנתנות והפנטזיה הישראלית"
עטרה בילר | (79)

בשורה התחתונה: מדובר בסרט קאלט לדורות שלוקח את עולם הפרסום למקום שהוא לא הכיר, תוך שימוש בכל החמרים שמהם הוא עשוי.

פעם בעידן נוצר קאלט בפרסומות ולא ההיפך. במקרה של ג'וי אין מדובר ב"גניבה" של מוטיבים מהקולנוע אלא יצירת ז'אנר. הדמות שצחי גראד מגלם בפרסומת למעדן ג'וי של שטראוס היא קריקטורה של אדם שהוא הכלאה בין יו הפנר לדונאלד טראמפ. הוא נהנה מהחיים באופן דקדנטי, מוגזם ובלתי אמין בעליל, ומאד מאד חשוב לו להתרברב. מאד חשוב לו שנקנא. והכי חשוב לו שנאמין לו והוא עושה כל שביכולתו להיות אמין רק שברור שאנחנו בעיקר צוחקים ממנו ולא איתו.

כל מה שהוא מספר שהוא עושה לוקה בסופרלטיבים והגזמות אינפנטיליות. המונולוג הפאטתי שהוא נושא דן בסוגית ה"ג'וי". דונאלד/יו מרצה לנו על מהות הג'וי ולבסוף מבטיח לנו שאפשר, במקום כל התענוגות הללו פשוט להוציא ג'וי מהמקרר. הגזמה בפני עצמה. אבל מה שיפה זה שהיא לחלוטין, אבל לחלוטין, מודעת לעצמה. וכאן היופי של הפרסומת.

בין הדברים שצריך לעשות כדי ליהנות מהחיים, על פי משנתו של הגיבור הבלונדיני והשזוף-במכונת שיזוף: סקי עם חברים, מסיבה עם ויקטוריה, נהיגה במכונית פתוחה עם בריזה על הפנים, צ'ירלידרס עם פומפונים מחוטי זהב, האזנה לנגינה של ריצ'רד קליידרמן, קוקטייל וריקוד לימבו באי אקזוטי.

אלא שלא די לו, לחבר שלנו, לנפנף מול פנינו בחיים המשוגעים חוצי העולם שהוא עושה. הוא לא סומך על כך שנאמין לו ועל כן הוא מגזים. הסקי "עם חברים" בלייק טהאו חייב להיות כשהוא בפסגת פירמידה אנושית "יחד עם מוריס" מוריס הוא דולפין performer מאולף עם שן זהב או יהלום בוהקת. הוא גם מופיע בפוסטר עם ארט של מעדן ג'וי. כי דונאלד, שוב, לא מאמין שנרגיש שהוא שם לנו פרסומת "סמויה" למעדן ג'וי. הוא בטוח, עמוק בתוכו, שהוא לא מספיק משכנע ולכן הוא נעזר מכך. הפרזנטור קופץ לדרינק אצל אייזיק שמכין לו "גולדן ג'וס סנגריטה" "בזמן שאני עושה לימבו באמרלד איילנד".

הכל אצל הגיבור שלנו קורה בו זמנית, באופן לא הגיוני, לרבות הלימבו שברור שהוא מצולם ומודבק באפקט עריכה רשלני. וכך הוא ממשיך לספר לנו על ג'וי כי זה באביב, כי יש לו בריזה על הפנים תוך כדי שהוא שומע קליידרמן וכל זה קורה ב"פול פארטי עם ויקטוריה" ששם, אגב, מופיעות הצ'ירלידרס עם הפומפונים "בגודל של הראש שלך". בין לבין, "תוך כדי" שהוא מדבר על מהות ה"ג'וי", הוא משרבב את המילה "עם שוקולד" שוב - באופן מלאכותי, גמלוני ומאולץ. עוד פרסומת סמויה למעדן שלשמו התכנסנו כולנו. וכשהוא פותח, סוף כל סוף, את דלת המקרר ומבהיר לכולנו שאפשר, במקום כל האושר הזה, פשוט לאכול ג'וי, על רקע אפקטים קוליים מהדהדים מהאייטיז המתאמצים, הוא מצפה שהלא מודע שלנו יאהב אותו - רק כי היתה פה הרמה מתוחכמת עתירת רמזים דקים וערמומיים - להנחתה.

העולם שנוצר בין רגע הוא יצירת מופת קומית לעילא ולעילא. מדובר בהומור עצמי בכמה רובדים. סאטירה על נהנתנות ועל הפנטזיה הישראלית על עולם תענוגות שמסתתר אי שם בארצות רחוקות ושהוא נחלתם של מתי מעט ששיחקו אותה בחייהם.

סאטירה על פרסומות ועל עולם הפרסומות בכלל. על מוטיב ההרמה להנחתה שמאפיין כמעט כל פרסומת עלי אדמות: מוטיב מהחיים שמתפרש בסופה של הפרסומת לפשט: המותג. זה שאנחנו רוצים שתאהבו ותקנו.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

סאטירה על העולם של חברת שטראוס שמאז ומעולם מייצגת עבור כל עם ישראל את התעשייה הפוריטאנית, החינוכית, הבריאותית, המשפחתית, הנקייה והטהורה.

אז זהו שג'וי מסמן את אחת הסנוניות הראשונות, להוציא את מעדן מילקי לדורותיו כמובן, שמבשרת את העידן החדש. מדובר במעדן שכולו שוקולד עם שוקולד ועוד שוקולד. נכון - אולי הוא עבר פעם, פעם, ליד פרה אמיתית, ואולי הוא היה יכול להיות יותר משמין ופחות בריא - ואולי יש בו רק 3% שומן ויש בו שבבי קוקוס (טבעי) - אבל ההחלטה האמיצה ברורה כשמש. לא מתעסקים בזה. מדובר באסטרטגית pure indulgence שמאז 'אל תשאירו אותו לבד', לא בצבצה מבית שטראוס, ועל כך ראוי להסיר את הכובע בפניה!

צחי גראד עושה את הדמות בכשרון רב. התסריט גאוני ומצליח לייצר את היקומון המגוחך בשלמות תוך רגע, והסיסמא שכאילו נשלפה מבוייעדם של עולם הפרסום "ג'וי זה ג'וי", תעשה, ללא ספק, בסופו של יום, הרבה הרבה מאד מכירות לג'וי זה ג'וי.

לסיכום: באיזהשהו מקום כולנו קצת מטומטמים וילדותיים. אנחנו רק משתדלים כל כך קשה להחביא את זה. הפרסומת לג'וי חושפת אותנו בטמטומנו בכך שהיא קודם כל מודה בעצמה, בטמטומה. המהלך אמיץ וללא ספק ייגע בכולנו ויביא הרבה ג'וי גם לעסקים של ג'וי.

ועוד משהו: מאד הצחיק אותי לגלות שהפרסומת עם מירוץ הסוסים אינה אלא פרסומת להימורים על מירוצי סוסים של הטוטו racer...

תגובות לכתבה(79):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 70.
    ל"מ 29/11/2014 20:42
    הגב לתגובה זו
    פרסומת הכי דבילית בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
  • 69.
    אורי 28/11/2014 22:11
    הגב לתגובה זו
    אני אישית מכירת את גוי האמיתי הוא חי בלוס אנגלס כבר עשרים שנה יש לו אישה ושלושה ילדים וקוראים לו דובי
  • 68.
    26/11/2014 20:30
    הגב לתגובה זו
    אני טעמתי את הגוי הזה
  • 67.
    Joy 21/04/2014 21:30
    הגב לתגובה זו
    ללא ספק אחת מהטובות שנעשו בעשור האחרון. האחרונה בסדרה מהנה במיוחד. Joy זה joy.
  • 66.
    הפרסומת מצחיקה בטירוף ובו בזמן קולעת בול.שאפו (ל"ת)
    בועז 07/04/2014 02:57
    הגב לתגובה זו
  • 65.
    עמרן 23/03/2014 22:34
    הגב לתגובה זו
    ממה שמפורסם. והשחקן מזכיר את ההוא שבגיל השלישי רוצה להיות גבר שרק סיים את השרות הצבאי שלו.
  • 64.
    פרסומת נהדרת (ל"ת)
    אלעד 14/12/2013 20:08
    הגב לתגובה זו
  • 63.
    ציפי 09/12/2013 01:08
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מגעילה, פוגעת באינטליגנציה של הצופים. ממש דוחה,!!!!!!!
  • 62.
    הפרסומת הגדולה שנעשתה בעשור האחרון (ל"ת)
    אופיר 08/12/2013 22:00
    הגב לתגובה זו
  • 61.
    זאב 04/12/2013 21:47
    הגב לתגובה זו
    משום מה כל הזמן נדמה לי בפרסומת המדוייקת הזאת שצחי גראד מגזים את אילן פיבקו במיוחד עם הפאה לא ככה? חהחהח לא ככה???
  • 60.
    התוהה ואינו טועה 04/12/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    הכל כתבת יפה (מאוד), מדויק וקולע. ואז חיפשתי כתבות נוספות שלך... והסתבר שב-95% מהסקירות, הכתבות מחמיאות באופן כמעט מוחלט לפרסומת. (לפעמים הסתייגויות קלות לשם אמינות). וזה מאכזב. בין רמי רהב, שנותן תמיד 5 כוכבים ומציף בדברי חלקות, לבין מוקי, שמקמץ בלייקים ובפרגון, אני אישית מעדיף את השני. אינפלציה של מחמאות = זילות באמינות. אבל לא נהיה נאיבים ונצפה מתחום הפרסום שלא ינהג לפי הכללים, וכשכירת עט את עושה עבודתך יותר טוב מטוב ועל כך שאפו. וצחי גראד הוא ענק! וכך הפרסומת.
  • 59.
    פרסומת ענקית (ל"ת)
    מעריצה 02/12/2013 21:05
    הגב לתגובה זו
  • 58.
    אסף 29/11/2013 00:27
    הגב לתגובה זו
    פשוט גאוני!!! אין מילה אחרת, גם מצחיק גם עושה את העבודה גם המשחק של צחי..אני לא יודע כמה שילמו למשרד הפרסום שעשה את הפרסומת אבל זה שווה כל שקל.
  • 57.
    מעיין סבן 28/11/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    אחלה מאמר, נכתב בשפה קולחת ומעניינת, ומעבירה את המסר בצורה טובה, בדיוק כמו הפרסומת המצוינת. אך עם כל הכבוד לסרטון המצחיק שבהחלט יצליח למשוך אותנו הקונים לנסות את המעדן, בסופו של דבר הוא יקום ויפול על טעמו, ולא על יכולות הפרסומת הגדולה.
  • 56.
    ב 26/11/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    חוסר פרופורציה בין גודל המוצר לאורך הפרסומת.ולמה המבטע?זה עושה את הפרסומת לבינלאומית?פשוט טימטום.
  • 55.
    כי רק שחקן כצחי גראד יכול לעשות את זה, גאון! (ל"ת)
    אני 25/11/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
  • 54.
    אני בכלל עושה מיוט בפרסומות.. (ל"ת)
    נעם 23/11/2013 23:46
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    סיגל 23/11/2013 23:10
    הגב לתגובה זו
    כל מילה חצובה בסלע you rock! לא יכולתי להגדיר את הפליאה וההנאה שלי מהפרסומת יותר טוב ! מקווה שבאמת שהפרסומת תהפוך לקאלט כי בהחלט מגיע לה !
  • 52.
    ברק 19/11/2013 21:51
    הגב לתגובה זו
    לדעתי יכשיל את חדירת המוצר הזה, ועוד שנה אף אחד לא יידע מה זה.
  • 51.
    בס 11/11/2013 01:41
    הגב לתגובה זו
    עם אנקל בוב ורזי והקריינות של גיל קופטש. גם היו גדולים.
  • 50.
    עח 11/11/2013 01:38
    הגב לתגובה זו
    פליפר, והמליונר נשמע כמו מאפיונר ('הראש שלך' נשמע כמו איום).
  • 49.
    השימוש באנגלית בכל הפרסומות כבר גרם לי להקיא. (ל"ת)
    1 04/11/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
  • 48.
    joy&joy 04/11/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    לא קאלט אבל מוצלחת
  • 47.
    דורית 03/11/2013 20:54
    הגב לתגובה זו
    אחד לאחד
  • 46.
    נמרוד 03/11/2013 02:11
    הגב לתגובה זו
    נמאס כבר מהדור הישן של הפרסומות שמנסים להסביר לך בהגינות על המוצר.המשחק מדהים ואני שומע כל היום תגובות מצחיקות על הפרסומת.עוד לא טעמתי את המוצר ,אבל הפרסומת גאונית לחלוטין!!!
  • 45.
    איילת 02/11/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    כמה שטויות ושיעמום טיפשי אפשר לתקוע בפרסומת אחת ? מי בכלל רוצה לקנות את המעדן הזה שנראה 80S בדיוק כמו הפרסומת
  • 44.
    כ״כ אולד ספייס שזה מדהים (ל"ת)
    אורן 01/11/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
  • 43.
    233 31/10/2013 21:43
    הגב לתגובה זו
    לא ברור לי איזו פרסומת ראתה כותבת הכתבה הזו. פרסומת כל כך מעצבנת, צורמת ומציקה לא ראיתי הרבה זמן. בד"כ זה או שאני מתרגשת או שאני אדישה, אבל הפעם זה כל כך נורא שכשאני רואה את המעדן הזה בסופר אני בורחת 5 ק"מ אחורה רק מהחשש שתקפוץ עלי הדמות הזו ותתחיל לצרוח לי ג'וי-ג'וי עם האזעקה המעצבנת באמצע.. נורא.
  • 42.
    חן 31/10/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מצחיקה ושנונה. כל הכבוד.
  • 41.
    גלית א 30/10/2013 23:34
    הגב לתגובה זו
    אולי סדרת טלויזיה עם הדמות? טוב, זה כבר מוגזם. אבל סדרת פרסומות עם הדמות של צחי מתבקשת.
  • 40.
    רן 30/10/2013 18:43
    הגב לתגובה זו
    כל כך תפס אותי , שפעם ראשונה אני מחפש באינטרנט על פרסומת.
  • 39.
    מייקל 30/10/2013 00:55
    הגב לתגובה זו
    כולם חושבים שמשהו רע קרה לו שהסכים לפרסומת. כולם רוצים לראות עוד פעם , וללעוג, כולם מרגישים שמשהו טוב יקרה לצחי גראד בעקבות הספרסומת... יאהבו אותו עוד יותר, דווקא בגלל הדביליות.
  • 38.
    צרכן 29/10/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    ראיתי את הפרסומת בטלוויזיה והיא תפסה את עיני. דבר ראשון, יש הרבה התרחשויות בסרטון. שנית, יש בה קריצות אינטליגנטיות, כמו "אייזק הבאר טנדר". שלישית, המבטא המעושה וההופעה המלוקקת והצעקנית (לטובה) של המגיש יוצאות דופן בפרסומות. לא זיהיתי את צחי גראד, והסתקרנתי, ולכן חיפשתי עד שהגעתי לכאן. אני יכול לספר לכם שבתי בת השבע ראתה את הפרסומת אתמול בלופ אולי עשרים פעם. זה כל כך תפס אותה. המצב הוא שיש היום בסופרים מדפים של מעדני חלב באורך קילומטר. הנה באה פרסומת שמצליחה להבליט מוצר חדש, ובצורה אינטליגנטית.
  • 37.
    מוצר פשוט מגעיל עם פרסומת דוחה - מתאים! (ל"ת)
    מאותו משרד 29/10/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
  • 36.
    עכשיו ברע? 28/10/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
    קאלט? עטרה מה לקחת?
  • 35.
    מרב עצים לא רואים את היער, שום דבר שהמון מדיה (ל"ת)
    לא תפתור. 28/10/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
  • 34.
    דנה 28/10/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    או לפחות הכותרת. הרי לא יכול להיות שבאמ התכוונת שהפרסומת הזאת היא קאלט לדורות. נכון?
  • 33.
    מוצר לא טעים ופרסומת שעושה בחילה (ל"ת)
    28/10/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
  • 32.
    יורם ארבל 28/10/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    מצחיק, שונה , מיוחד וליהוק מבריק! שטראוס - סחתיין על האומץ
  • 31.
    משה דה גרציה 28/10/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    עטרה,את מחזירה עטרה ליושנה!!!סוף סוף סאטירה מחופשת לפרסומת.סוף סוף יש משהו מעבר לניסיון הדל למכור לנו מוצר. שאפו על היצירתיות, המשחק המשובח,והניתוח המצוין של עטרה.כדאי לקרוא!
  • 30.
    אולד ספייס 28/10/2013 08:28
    הגב לתגובה זו
    לפחות תעתיקו כמו שצריך.
  • 29.
    קפטן סטובינג 27/10/2013 22:37
    הגב לתגובה זו
    מה שמתחבר לכל האטיטיוד האייטיזית של הסרט
  • 28.
    מד מן 27/10/2013 20:24
    הגב לתגובה זו
    ומגדירה מחדש את גבולות החלטורה
  • 27.
    בתיה 27/10/2013 20:16
    הגב לתגובה זו
    פרסומת נוראה, קולנית כל כך שמוציאה את החשק לקנות את המעדן הזה.
  • בתיה רואים לפי השם שאת זקנה (ל"ת)
    נעם 23/11/2013 23:49
    הגב לתגובה זו
  • 26.
    נו באמת 27/10/2013 19:37
    הגב לתגובה זו
    התחתית של התחתית. ממש עצוב לראות אותה. היום כולנו בפייסבוק וכולנו מתחנפים כדי לדאוג לתעסוקה הבאה שלנו. מזל שכאן באנוניומיות אפשר להגיד כמה שהפרסומת הזאת מגעילה.
  • 25.
    אייל 27/10/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    עטרה היקרה, כרגיל הניתוח שלך מדוייק לשנת 2003 ולא לשנת 2013. לא יוצרים היום פרסומות קאלט בטלוויזיה. אני מבטיח לך שבעוד חודשיים אף אחד לא יזכור את הפרסומת הזאת. פרסומות קאלט זה חיים תדליק את האורות, זה מיאו חתולה עם זאב רווח, זה דודיק התותח של 012, זה רפי תפנק אותי של קפה עלית. היום כבר אי אפשר לעשות כאלו כי המדיום השתנה! ואת זה את כל פעם מפספסת. קאלט נוצר היום ביוטיוב ובפייסבוק (וגם זה בקושי).את חיה בעבר. למזלך רוב מנהלי השיווק חיים איתך שם. זה גם משעשע שבכל פעם שיש משהו ש"מגניב" אותך את שוכחת לעשות ניתוח אסטרטגי שיווקי רציני. המוצר הזה ייכשל ובעוד שנה יירד מהמדפים. ועוד משהו: לא הבנתי מה הצחיק אותך בפרסומת של racer, אחת המביכות שעלו כאן בשנים האחרונות.
  • 24.
    צחי פשוט ענק!!!! (ל"ת)
    לא צחי 27/10/2013 17:30
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    גוי זה גוי - אותו דבר!! פרסומת ענקית (ל"ת)
    27/10/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    ת"אביבי 27/10/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    קודם כל אין צורך לחזור על הטקסט הדבילי שהוא אומר, הבנו, ג'וי זה ג'וי כמו ששניצל זה שניצל זה שניצל בנוסף, זה לא דונלד טראמפ או יו האפנר אלא הגכחה או פארסה של היהודי החי במאימי, או אל איי, ככה הם נראים וככה הם נשמעים. את האמת צחי גראד שיחק אותה עם הופעה היסטרית, אבל הפרסומת ג-ר-ו-ע-ה!!!
  • 21.
    27/10/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    כייף לראות , כייף לשמוע ולצחוק פרסומת כייפית, מוקצנת שמשאירה טעם של עוד... לג'וי פרגנו .. לא יקרה לכם כלום
  • 20.
    מפרגן 27/10/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    פשוט כיף לראות, עושה חשק לנסות
  • 19.
    עירית 27/10/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    הפעילו ברח' החילזון את המחולל האוטומטי של הטוקבקים
  • 18.
    אלמוני פלוני 27/10/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    פרסומת אדירה המציבה רף חדש לכל הפרסומות שמתנגנות עכשיו. היא מצחיקה ומושקעת בפשטות שלה
  • 17.
    אחת שיודעת 27/10/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    פרסומת שבאמת תופסת את המהות של פרסום נכון. מצחיק, שנון וגורם לך לרצות לראות אותו שוב ושוב. כל הכבוד!
  • 16.
    לראשונה אני מסכימה עם עטרה... (ל"ת)
    מסעודה משדרות 27/10/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    אייזיק 27/10/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    פרסומת פגז
  • 14.
    הפרסומת הכי כייפית על המסך (ל"ת)
    27/10/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    ביקורת 27/10/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת טובה המותג גרוע זה לא יילך להם
  • 12.
    סירחון כרגיל 27/10/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    נו באמת, רק פרסומאים יכולים להנות מזה ולהחליק את ההעתקה הבוטה. לא מקורי, לא מצחיק, טוחן את שם המותג. ראינו. יכול להיות שהמשחק המשובח של גראד בלבל אותך? כי זאת נקודת האור היחידה פה
  • נעם 27/10/2013 20:20
    הגב לתגובה זו
    כמי שעבד בתחום מעל 10 שנים ( ולמזלי כבר לא ) אני מסכים עם הכותבת, פרסומת שונה ומיוחדת, ליהוק מבריק, טקסט מעולה עם קונספט פשוט וקולע. כל הכבוד לשטראוס על האומץ. ככה משיקים היום מותג!
  • 11.
    מוריס 27/10/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    נכון שהסגנון המוגזם-מצחיק הזה כבר היה בפרסומות בחו"ל (בייחוד אוסטרליות) אבל ברמה מקומית: זה מושקע, קצבי ובולט בברייק ויש שם פאקן דולפין! מפרגן לאדלר ושטראוס (לא קשור לאלה או אלה)
  • 10.
    לא פלנר 27/10/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    ועטרה בילר היא פלנרית.
  • 9.
    מסכים עם עטרה 27/10/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    די חאלס. תוציאו את הראש מהתחת ותודו - זאת פרסומת מעולה, שזזה בקצב טוב, מצחיקה, דוחפת את המוצר קדימה ועושה את העבודה. וכן, גם אם היא לוקחת השראה מדברים קודמים, זה לא מפחית מערכה
  • לא ולא ולא 27/10/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    לא מצחיק - צעקני. "לוקחת השראה" (התרגלת לכבס העתקות?) - מפחית בהחלט. דוחפת את המוצר - באמת בא לי להקיא... את מי זה מעניין שהיא דוחפת את המוצר? אולי את התקציבאיות, בטח שלא את הקהל.
  • 8.
    רון 27/10/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    סתם פרסומת כמו אלף אחרות שהיו כבר
  • 7.
    אלמונימי 27/10/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    אני זוכר איך פעם קינאתי בפלנרים ובקריאייטיבס שזכו לעבוד איתך. אבל מאז שהתחלת לפרשן פרסומות, אני לא יודע איפה לקבור את עצמי מבושה בכל פעם שאת מפרגנת לסרטים בינוניים במקרה הטוב. הסרט הוא לא סאטירה ולא פרודיה, אלא חיקוי עבשושי לאולד ספייס עם איזכור אינסופי ומטופש של שם המוצר כמו שרק נערות האקסל של שטראוס יודעות לעשות וזהו. וואו! פרסומת למעדן חלב שלא מדברת על זה שהוא עשוי מחלב. באמת וואו, אם השנה היא 1973. קאלט?! קאלט?! מתי בפעם האחרונה ראית פרסומת שהיא קאלט בישראל? אולי "מיאו חתולה". קל לזרוק את המילה, כמו שהפרסומאים אוהבים להגיד "ויראלי". אבל סביר יותר להניח שהפרסומת הזו תתנדף באותה מהירות שהגיעה בלי להשאיר שום חותם.
  • קינאת ההומואיות זה משהו נורא. בנות קצת פירגון (ל"ת)
    גיא סטייל 01/11/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    תכלס 27/10/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    סרט מעצבן. בינוני להחריד. אין כלום. לא מצחיק. לא מרהיב. לא חכם. פשוט כלום. עטרה, לא כל דבר הזוי הוא גאוני. במקרה הזה זה סתם הזוי.
  • 5.
    27/10/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    בדיוק מה רוצים ממנו? או בקיצור האם הכתבה היא חלק מיחסי ציבור ? גילוי נאות יהיה מוגזם מדי לבקש?
  • 4.
    27/10/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    בכל פעם שיוצאת פרסומת בינונית ומטה עטרה פולטת מחמאה
  • תיקון: בכל פעם שיוצאת פרסומת של אדלר... (ל"ת)
    אחד שעשה אחד + אחד 27/10/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פרסומת חלשה (ל"ת)
    ראמבו 27/10/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ירון גשר 27/10/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    לדעתי זה נראה לא יותר מאשר ניסיון לא מוצלח ולא מקורי לחקות את השפה של אולד-ספייס וחבל... ראינו כבר ולא חידש מאומה...
  • 1.
    פעם ב.... יש כזה 27/10/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    מעטים בתעשייה יכולים לייצר קמפיין פסיכי כזה וגאוניומוצלח כששם המותג נאמר בו לפחות 30 פעם, רוב הענף רובוטים יסמנים של המערכת שרוצים לשמור על ה25 ברוטו בכל מחיר.רק בגלל זה היה שווה לשטראוס לעזוב את שלמור.
  • כל האמת על ערן טלמור 27/10/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    הספר "כל האמת על ערן טלמור" עכשיו בחנויות החל מ-44 ש"ח
  • שטויות במיץ (ל"ת)
    27/10/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
  • פונפונים 27/10/2013 13:10
    יודע לעשות סרטי מטבח ומשפחה נחמדים עם כלבים ואנשים ומקטר על זה שלקוחות לא נותנים לו לעשות קריאיטיב ככה הוא מגן על המשרה ועל האגו שלו, הוא מת מפחד מהיום שלקוחיגיד לו תביא לי משהו מגניב באמת, נניח כמו ג'וי והיום הזה מתקרב