
על הקריאייטיב - סמנכ"ל השיווק: שפ"מ תפיק תשדירי רדיו שיכתבו בכירי השיווק
זכיינית השיווק והמכירות של תחנות קול ישראל ברדיו - שפ"מ - מחפשת דרכים יצירתיות כדי לתפוס מקום בתקציבי הפרסום של המפרסמים. במסגרת זו משיקה הזכיינית יוזמה חדשה ומעניינת להפקת תשדירי רדיו שייכתבו על ידי מנהלי השיווק של החברות המפרסמות.
בתקופה הקרובה יתקיימו בשפ"מ שורה של מפגשי בוקר עם אנשי השיווק של המפרסמים הגדולים במשק, במטרה להכיר להם את המדיום הרדיופוני והאפשרויות הקריאטיביות הגלומות בו. המפגש הראשון בסדרה יתקיים עם אנשי השיווק של חברת אוסם, בשבועות הקרובים. את המפגשים ינחה דורון ויטנברג, סמנכ"ל הקריאייטיב של שפ"מ. במסגרת המפגשים, יתנסו אנשי השיווק בכתיבת תסריטים לתשדיר רדיו. 3 התסריטים הקריאטיביים הטובים ביותר בכל מפגש, יופקו ויוקלטו על ידי שפ"מ. התשדירים המצטיינים יוכלו להיות בסיס הקמפיין של המפרסמים ברשתות הרדיו של קול ישראל. משפ"מ נמסר כי "המפגשים עוסקים במדיה הרדיופונית, השנויים והחידושים שהיא עוברת, השתלבותה בנעשה והמשתנה במפת המדיה הכללית. היוזמה נולד מתוך הבנה עמוקה כי אלה האחראים על המותגים, צריכים להכיר טוב יותר את הקוד של המדיה הרדיופוני והאפשריות הקריאטיביות העומדות לרשותם".
- 6.מד מן 29/10/2013 14:31הגב לתגובה זומנהלי שיווק שיכתבו ג'ינגל ,הרי גם הם ,לפחות רובם מבינים שהם לא ממש מסוגלים לעשות את זה. דבר אחד זה לאשר ג'ינגל ודבר אחר הוא ליצור אותו. בקיצור רעיון רע
- 5.עוד ניסיון ללקק למנהלי השיווק. תעשייה בלחץ (ל"ת)יונתן 29/10/2013 11:34הגב לתגובה זו
- 4.אין לו מה לעשות? 28/10/2013 14:12הגב לתגובה זוהצעה למנכ"לים: אם סמנכ"ל השיווק שלכם משתתף בפארסה הזו - תפטרו אותו. על זה אתם משלמים לו? מחר הוא יעשה סדנא ביפעת על גזירת מודעות.
- 3.רעיון גדול (ל"ת)דפנה 28/10/2013 11:16הגב לתגובה זו
- 2.הם בלחץ מהתחנות האזוריות שהתחזקו (ל"ת)פאפא 28/10/2013 09:22הגב לתגובה זו
- 1.מרוב חמדנות לכסף 28/10/2013 09:20הגב לתגובה זוגם ככה מנהלי השיווק חושבים שהם יכולים לעשות את העבודה של משרדי הפרסום בעצמם ולכן מענים אותם, עושים טעויות אסטרטגיות ואז מאשימים אותם. עכשיו אתם גורמים להם לחשוב שהם יודעים לכתוב תשדירי רדיו? כמה נמוך תלכו כדי להרוויח עוד לירה? בושה!!!
- זה נכון. ראוי היה לשלב גם את צוות הקריאייטיב (ל"ת)משה 28/10/2013 12:12הגב לתגובה זו