מצאו שמרטף: פובליסיס יטפל בתקציב הפרסום של מותג חיתולי BabySitter
משרד הפרסום פובליסיס ישראל מצרף לשורותיו תקציב פרסום חדש. המשרד יטפל בתקציב מותג חיתולי BabySitter מבית DPL . עד לאחרונה טיפל בתקציב משרד הפרסום BB&A בבעלות מוטי בן בכר וקובי אמזלג, שאף עמד מאחורי השקת המותג בישראל. BB&A ימשיך לטפל בכל מותגי DPL כולל ניהול הפעילות בזירה הדיגיטלית והרשתות החברתיות. בנוסף למותג החיתולים BabySitter משווקת DPL את מותג החיתולים למבוגרים נועם, מותג התחבושות ההיגייניות לנשים Topped ומותג מוצרי הניקיון לבית קלינקל.
בין DPL לפובליסיס התנהל בשבועות האחרונים משא-ומתן מתקדם אשר נחתם סופית במהלך השבוע שעבר. נכון לעכשיו מסתמן כי תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים לשנה הקרובה. עינב אדיב ברר, מנכ"ל DPL: "החלטנו להרחיב את מערך הקריאייטיב ולשלב בו מוחות מבריקים נוספים. אני משוכנעת ששיתוף הפעולה עם פובליסיס ישראל יסייע בהשגת מטרותינו ויעדינו העסקיים גם בשנת 2014".
מן הראוי לציין שהבחירה בפובליסיס המנוהל על ידי ארי מלמוד אינה מקרית. בטרם עשה את המעבר לענף הפרסום, מלמוד, מבכירי אנשי השיווק בישראל, שימש כמנכ"ל חוגלה קימברלי (שותפות בין קימברלי-קלרק העולמית וקבוצת נייר חדרה בישראל). DPL שעושה את צעדיה הראשונים בתחום מותגי הנייר הסופג בחרה במלמוד, מי שעמד בראש חוגלה המשווקת את חיתולי האגיס, מוצרי ההגיינה השונים כגון קוטקס, ומוצרי הנייר הסופג כגון לילי וקלינקס, כמי שיוכל לשפר את מעמדה בתחרות הלוקאלית על בסיס ניסיונו האישי הרחב מהתחום.
מעבר לכך, הבחירה בפובליסיס מעידה על שאיפות DPL בשוק החיתולים. לאחר שעשתה את צעדיה הראשוניים באמצעות BB&A וזכתה להכרה ראשונית, היא נפרדת מבן בכר ואמזלג שליוו אותה נאמנה, ופונה לשחקנים המרכזיים בשוק הפרסום כדי לבצע את קפיצת המדרגה הנדרשת.
תקציבי הפרסום של מותגי החיתולים נחשבים לתקציבים עתירי פעילות, שכן מדובר בשוק אגרסיבי המגלגל כ-600 מיליון שקלים, הנשלט לאורך שנים על ידי 2 חברות (חוגלה קימברלי ופרוקטר אנד גמבל). מותג BabySitter המיוצר במפעל חברת DPL בקיבוץ עמיר, החל את פעילותו לפני כשנתיים. לאחרונה החל מותג החיתולים להימכר גם ברשת שופרסל ונכון להיום נתח השוק שלו עומד על כ 15% - כך על פי נתוני החברה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
7.א (ל"ת)זאת תמונה של ארי מהב 03/03/2014 08:34הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.חבליששכר 28/10/2013 17:18הגב לתגובה זו0 0אחרי הכשלון בהאגיס הוא בדרך לקבור מותג נוסף.סגור
-
5.ארי, לא לזה פילל מוריס לויהאחים בז'רנו 28/10/2013 15:46הגב לתגובה זו0 0אבל זה גם משהו, עדיף להוסיף מאשר לאבד עוד משהו ואת זה כבר הוכיחו שבפובליסיס יודעים לעשות טוב מאדסגור
-
4.6 מיליון עלאקאלקסיס 28/10/2013 14:10הגב לתגובה זו0 0מי מוציא 6 מיליון על חתולים? אולי רק למזון לחתולים סיאמים..סגור
-
3.את האגיס הוא כבר הרס; מה זה בשבילו בייביסיטרמעריץ 28/10/2013 14:02הגב לתגובה זו0 0אחרי שאדון מלמוד - מבכירי אנשי השיווק בארץ - הרס את האגיס ועל הדרך דפק את כל המבנה הארגוני בחוגלה עכשיו הוא מתפנה להרוג את התחרות. אכן איש השיווק של העשור.סגור
- טען עוד
-
2.לוקח את כל השאריות פח / שקל וחצי תקציבשאפו ארי! בשיא 28/10/2013 12:44הגב לתגובה זו0 0קהל היעד: לקוחות רשת "הכל בדולר".סגור
-
פח פח, אבל בקרוב לפניך (ל"ת)יוסףףף 28/10/2013 14:41הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.עצוב שממשרד גדול ומפואר...אלברט א. 28/10/2013 12:10הגב לתגובה זו0 0כל מה שיש לו היום, זה להתעסק בקקי ופיפיסגור