חוזר למסלול: פוגל אוגילבי נכנס למערך הפרסום של UMI - זכה בתקציב קאדילק
לאחר 3 שנים בהן לא היה על הכביש, חוזר משרד הפרסום פוגל אוגילבי לתמונה עם זכייה בתקציב הפרסום של קדילק מבית UMI. בתום מכרז שנערך בשבועות האחרונים גבר המשרד על y&r ודובצקי זקס אוברוצקי - המשרד שטיפל בתקציב עד לאחרונה.
כאמור, פוגל אוגילבי חוזר לטפל בתקציבי רכב, 3 שנים לאחר שסיים את ההתקשרות עם וולקסווגן מבית צ'מפיון, שעבר לאחר מכן לאדלר חומסקי, יחד עם מותגים אחרים מבית צ'מפיון. לפני כן טיפל פוגל אוגילבי במותג הרכב סובארו שעבר משם ל-JWT ומאוחר יותר ל-LEAD. מעבר להישג הנקודתי של הזכייה בתקציב - פוגל עושה צעד ראשון לתוך אחת מקבוצות ייבוא הרכב הבכירות בישראל - UMI, משווקת רכבי שברולט, איסוזו וביואיק, בנוסף לקאדילק.
בפוגל אוגילבי יכולים לזכור את השבוע האחרון לטובה, כאשר מעבר לזכייה בקאדילק, המשרד שמראה סימנים בריאים של עשייה, צירף לשורותיו את תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה לאחר שגבר בגמר על דרורי שלומי BBDO. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום תקציב קאדילק עמד ב-2012 על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים.
- 7.ניר פרח מפריח את השממה (ל"ת)יגאל 31/10/2013 13:04הגב לתגובה זו
- כמו שהוא הפריח בJWT (ל"ת)בן גוריון 31/10/2013 14:27הגב לתגובה זו
- 6.עדי קדם 30/10/2013 16:32הגב לתגובה זועכשיו בטח ראובני יעמדו על רגליהם האחוריות. מהלך יפה לפוגלים
- 5.כל הכבוד, זו הזדמנות גדולה, UMI מקצוענים! (ל"ת)יונתן 29/10/2013 17:33הגב לתגובה זו
- 4.כל הכבוד לפוגל!!!!!!!!! (ל"ת)מירב 29/10/2013 14:28הגב לתגובה זו
- 3.תקציב גבוה ביחס למותג שפונה לכל כך מעט צרכנים (ל"ת)פלד 29/10/2013 13:14הגב לתגובה זו
- 29/10/2013 15:07הגב לתגובה זורק רגע- רבע עמוד / סטריפ בשביל 2 ימי מכירה. 1 מיליון ש"ח וזה בפרגון עצבני.
- 2.אוהד ג 29/10/2013 11:49הגב לתגובה זוהחבר'ה צוברים שם תאוצה
- 1.ברגר 29/10/2013 11:17הגב לתגובה זוזה המנצח האמיתי של המכרז, המחיר שמשרדי פרסום קטנים מוכנים לשלם בשביל כותרת חיובית בעיתונות כלכלית הוא אבסורדי
- מרירי, למה לשקר? (ל"ת)אחד שבאמת יודע 29/10/2013 11:54הגב לתגובה זו