חוזר למסלול: פוגל אוגילבי נכנס למערך הפרסום של UMI - זכה בתקציב קאדילק

לאחר 3 שנים בהן נפקד שמו מרשימת אלו המטפלים בתקציבי רכב, חוזר פוגל לתמונה עם הזדמנות שמעניקה לו UMI. בדרך הוא גבר על y&r ישראל ודובצקי
משה בנימין | (10)

לאחר 3 שנים בהן לא היה על הכביש, חוזר משרד הפרסום פוגל אוגילבי לתמונה עם זכייה בתקציב הפרסום של קדילק מבית UMI. בתום מכרז שנערך בשבועות האחרונים גבר המשרד על y&r ודובצקי זקס אוברוצקי - המשרד שטיפל בתקציב עד לאחרונה.

כאמור, פוגל אוגילבי חוזר לטפל בתקציבי רכב, 3 שנים לאחר שסיים את ההתקשרות עם וולקסווגן מבית צ'מפיון, שעבר לאחר מכן לאדלר חומסקי, יחד עם מותגים אחרים מבית צ'מפיון. לפני כן טיפל פוגל אוגילבי במותג הרכב סובארו שעבר משם ל-JWT ומאוחר יותר ל-LEAD. מעבר להישג הנקודתי של הזכייה בתקציב - פוגל עושה צעד ראשון לתוך אחת מקבוצות ייבוא הרכב הבכירות בישראל - UMI, משווקת רכבי שברולט, איסוזו וביואיק, בנוסף לקאדילק.

בפוגל אוגילבי יכולים לזכור את השבוע האחרון לטובה, כאשר מעבר לזכייה בקאדילק, המשרד שמראה סימנים בריאים של עשייה, צירף לשורותיו את תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה לאחר שגבר בגמר על דרורי שלומי BBDO. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום ‏תקציב קאדילק עמד ב-2012 על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ניר פרח מפריח את השממה (ל"ת)
    יגאל 31/10/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
  • כמו שהוא הפריח בJWT (ל"ת)
    בן גוריון 31/10/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    עדי קדם 30/10/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    עכשיו בטח ראובני יעמדו על רגליהם האחוריות. מהלך יפה לפוגלים
  • 5.
    כל הכבוד, זו הזדמנות גדולה, UMI מקצוענים! (ל"ת)
    יונתן 29/10/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כל הכבוד לפוגל!!!!!!!!! (ל"ת)
    מירב 29/10/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תקציב גבוה ביחס למותג שפונה לכל כך מעט צרכנים (ל"ת)
    פלד 29/10/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
  • 29/10/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    רק רגע- רבע עמוד / סטריפ בשביל 2 ימי מכירה. 1 מיליון ש"ח וזה בפרגון עצבני.
  • 2.
    אוהד ג 29/10/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    החבר'ה צוברים שם תאוצה
  • 1.
    ברגר 29/10/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    זה המנצח האמיתי של המכרז, המחיר שמשרדי פרסום קטנים מוכנים לשלם בשביל כותרת חיובית בעיתונות כלכלית הוא אבסורדי
  • מרירי, למה לשקר? (ל"ת)
    אחד שבאמת יודע 29/10/2013 11:54
    הגב לתגובה זו