אשה ערומה במקלחת ורוצח קטלני: ככה מותג סבון בן 89 מנסה לחזור לעניינים
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: LUX, apple, Virgin America, Cheetos, ו-Amil.
*לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
1.מותג הסבון הוותיק של יוניליוור, LUX, עושה זאת שוב - המותג בן ה-89 שנה, המשווק מגוון סבונים ביותר מ-100 מדינות ומתחרה במותגים מבוססים וחזקים במוח הצרכן כמו Dove ו-Palmolive, מנסה לבלוט בפרסומת משעשעת. יש בה את כל מה שצריך בפרסומת לסבון: אישה ערומה במקלחת, מוסיקה רומנטית וגבר שרמנטי - אבל אחרת
2.הפרסומת החדשה של apple ל-IPad Air לא מאוד מרשימה ויזואלית או קריאייטיבית, אבל מעניינת שכן היא מצליחה לקבע במוחנו את ההשוואה בין המוצר החדש לעפרון. כך "זוכה" ה-IPad החדש להנות משתי תכונות חשובות של העפרון: הפשטות המאפיינת את כלי הכתיבה הכל-כך בסיסי הזה שיש בכל בית, והדקות של העפרון, שמייד מושלכת גם על האייפד של apple. אהבתי.
3.חברת התעופה האמריקאית הצעירה Virgin America, המציעה טיסות מוזלות בכל רחבי ארצות הברית, הצליחה לייצר ב-6 שנות חייה רעש שלא יבייש גם חברת תעופה בינלאומית וותיקה בהרבה. מהלכים פרסומיים בולטים בשונות ובתעוזה שלהם שיוצרים שפה תקשורתית חצופה, סקסית ואטרקטיבית במיוחד לחברת התעופה, פרסומות כמו זו או זו, שגורמות לנו להבין שמדובר בחברה שונה - flying in the face of ordinary
אז עכשיו הוציאה VIRGIN סרטון בטיחות, שבניגוד למה שאנחנו רגילים - את הסרטון הזה לא תרצו להפסיק לראות
4.מותג החטיפים הכתומים והבריאים Cheetos בפעילות דיגיטלית מבזבזת זמן ומצחיקה ביותר ברוח Halloween - באמצעות שיתוף פעולה בין המותג לgoogle maps - כל אחד יכול לבחור כל מקום בעולם ו...לכסות אותו בנייר טואלט. אנחנו מיהרנו לכסות את המשרד, רק כדי לראות שזה עובד:
עכשיו אתם:
לסרטון -
5.פרינט חכם של פורטל הבריאות הברזילאי Amil, המאפשר חיפוש רופאים ותוכניות רפואיות מותאמות אישית. מסוג הפרינטים שממש שומעים את האסימון נופל. לא?
המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן