"5 פרסומות וחזרנו": רפי גינת מבטיח ומוליך שולל

הצופה גינגי פרידמן ישב ושלא כהרגלו צפה בכלבוטק. המגיש, רפי גינת הבטיח הפסקה של 5 פרסומות, ואילו גינגי ספר לא פחות מ-14 מהן. מנהג מגונה?
 | 
telegram
(3)

שלשום, בתאריך 29.10.13 (יום ג') ישבתי מול הטלוויזיה ושלא כהרגלי צפיתי בתכנית כלבוטק. התכנית עסקה ב"חשיפה בלעדית! מה קורה בזוגלובק". רפי גינת הציג את הנושא בדרמטיות ובקול מבטיח רעות. בהפסקת הפרסומות הראשונה הוא הכריז, בזו הלשון: "יוצאים ל-5 פרסומות בלבד וכבר חוזרים. 5 פרסומות". הבטחה חשובה, עובדה שגם הוא חשב כך כי הוא חזר עליה פעמיים בהדגשה רבה.

ואז מה קיבלנו? 4 הודעות חסות, 5 תשדירי פרסום, פרומו אחד ועוד 4 הודעות חסות. איפה זה ואיפה ההבטחה? ניסיתי לדמיין לעצמי את רפי גינת אשר מיצב את עצמו כשומר טוהר המידות, הלוחם ללא חת בכל העוולות והחושף את הנוכלים, העוקצים ומוליכי השולל, מזמין את עצמו לאולפן שלו ומעלה אותו על המוקד בקולו הרועם: "מר גינת, הבטחת 5 פרסומות בלבד אבל צוות התחקירנים שלנו עקב אחריך וגילה שבמקום חמש פרסומות בלבד שידרת 14 פרסומות! פי שלוש מהמובטח. מה יש לך להגיד להגנתך?"

מר גינת מנסה להשיב "לא שיקרתי, באמת היו רק 5 פרסומות", "ומה היו השאר, כבד קצוץ?" רועם המראיין "לא, תשדירי חסות, לא נחשבים לפרסומות" "באמת? אז למה הם נחשבים?" "להודעות חסות. זה משהו אחר" "באמת, מר גינת. הודעות חסות אינן פרסומת? נו באמת" "כן, הן פרסומת אך לא במובן המקובל" מגמגם מר גינת.

והמראיין לא מניח "כן מקובל, לא מקובל. אלה פרסומות לכל דבר ותפסיק לבלבל את המוח" מר גינת, מנסה למחות אבל המראיין ממשיך לתקוף "ומה זה הפרומו, לא פרסומת?" "לא, ברור שלא. פרומו זה פרומו" מוחה מר גינת "ומה תפקיד הפרומו, לא לפרסם תכנית מסוימת?" "כן, אבל זה לא נקרא פרסומת, לכן קוראים לזה פרומו".

"טוב" מתופף המראיין קצר הסבלנות על השולחן "בקיצור, הבנתם את זה. מעתה, אל תאמינו יותר לאף אחד, גם לא לי, כשאומרים לכם שיוצאים להפסקת פרסומות "קצרה" או "רק ל-5 פרסומות" זה תמיד יהיה הרבה יותר.

וכעת ברצינות. הפסקות הפרסומות הן הדבר המרגיז ביותר את הצופים ושדרני הטלוויזיה יודעים זאת וכדי לא להפסיד את הצופים הם אימצו לעצמם מנהג מגונה להוליך את הצופים שולל בהבטחות שווא. אני מציע לכל השדרנים : אם אתם מבטיחים, תקיימו. בלי שטיקים ובלי טריקים. האמינות שלכם תלויה בכך.

הכותב הוא מנכ"ל ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צודק זה קורה עם כולם - הפכנו מזמן לעם רמאי (ל"ת)
    חני 11/11/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    צודק! (ל"ת)
    חני 11/11/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    להגיד משהו על רפי גינת זה מסוכן (ל"ת)
    תשאל את שרון גל 02/11/2013 23:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות