הנה הפקטור: לאחר 5 שנים - מותג האופנה פוקס נפרד מבר רפאלי ונועם טור

פוקס החליטה להיפרד מדוגמנית העל שהפכה לפנים של מותג ההלבשה ובוגר הישרדות שכיכב לצידה בקמפיינים בשנים האחרונות. "2 הצדדים החליטו לצאת לדרך חדשה". על פי גורמים בשוק רפאלי השתכרה כמיליון שקלים לעונה
 | 
telegram
(2)

לאחר כ-5 שנים בהן שימשו כזוג המפורסם ביותר בברייק הפרסומות - פוקס החליטה לסיים את ההתקשרות עם הפרזנטורים שלה בר רפאלי ונועם טור.

רפאלי וטור כיכבו בקמפיין המוביל של פוקס בשנים האחרונות - Basic is beautiful מאחוריו עמד משרד הפרסום הקודם שליווה את החברה - זרמון גולדמן - ומי שיחד איתו הצליח המותג לכבוש בסערה את שוק אופנת המיינסטרים בישראל. כזכור, לפני כשנה, החליטה קבוצת ויזל בראשות הראל ויזל, הבעלים של פוקס להעביר את התקציב מזרמון לגיתם BBDO שמטפל בתקציב כיום, ולאחרונה אף עלה עם קמפיין חדש ומושקע בכיכוב רפאלי וטור - מה שככל הנראה יהיה האחרון של השנייים עם מותג האופנה.

רפאלי שהחלה את עבודתה המשותפת עם פוקס לפני טור קיבלה כמיליון שקל מפוקס עבור חוזה שנתי. שכרה ההתחלתי היה נמוך יותר וצמח עם השנים, במקביל להתפתחות הקריירה האישית שלה והצלחת המותג. טור, לעומתה, קיבל פחות מחצי מהסכום.

בימים אלו מופיעה רפאלי בלא מעט פרסומות מסחריות וכן על מרקע הטלוויזיה כמגישת X פקטור. הפרשנות המקובלת בענף הפרסום גורסת כי הפרידה נעוצה בעובדה זו. גורם בכיר בשוק אומר לאייס שלא לציטוט כי "היא הפכה להיות מטבע עובר לסוחר. היא כבר לא מייצגת את פוקס. פעם זה טחינה, פעם משקפיים וכו'. ברגע שהיא מייצגת מותג אופנה אחר - כלומר משוק האופטיקה - זה יוצר משבר עם פוקס, שלא לדבר על גאפ לפני כשנה". לדבריו "ברגע שזה בתוך קטגוריית השוק של החברה. זה יצר מצב שזה לא שווה יותר - היום אתה כבר לא יודע אם היא דוגמנית של קרולינה למקה או של פוקס, אבל בעיקר היא מייצגת את עצמה".

כזכור, בטרם החלה רפאלי לשמש כפרזנטורית של החברה, פוקס עבדה עם יעל בר זוהר לתקופה שהוגדרה כמוצלחת, אולי אף יותר מזו של רפאלי, שנתפסת בציבור ברגשות מעורבים, שכן מדובר בדוגמנית על שמייצגת מותג בייסיק. בין לביו הייתה לפוקס גם תקופה קצרה ומוצלחת הרבה פחות עם אסתי גינזבורג.

שלא לציטוט, אומר בכיר נוסף בענף, כי "נועם טור הפך גם הוא לבעיה עבור פוקס. הוא מעולם לא 'החזיק את המסך' כמו בר ורואים את זה גם בפרסומת האחרונה בה הוא מקבל 2 שניות בלבד, רק כי הם זוג, וכדי שלא ישאלו איפה הוא". עוד הוא מוסיף ואומר: "כשלקחו אותו הוא היה הבטחה גדולה ומאז הוא נעלם. לפוקס הייתה אפשרות להחליף רק אותו או את שניהם, ובשנתיים האחרונות היה ביניהם חוסר התאמה כי היא ממשיכה להתפתח והוא נשאר תקוע".

לדבריו: "בר עושה המון דברים במקביל ובסופו של יום דווקא מקטינה את פוקס מכיוון שהיא מפרסמת למשל מותג טחינה או חברת אופטיקה חדשה. התפיסה עבור פוקס היא שאם היא הולכת עם מותגים קטנים - כנראה שהיא כבר לא מתאימה".

גיא וינברגר, מי שבעבר היה מנכ"ל זרמון גולדמן שבנה יחד עם פוקס את השפה המוצלחת Basic is beautiful התייחס לפרידה בין טור ורפאלי לפוקס ואמר לאייס: "אני חושב שמדובר בהחלטה נבונה. פוקס הוא מותג בייסיק לכל המשפחה ולטעמי הוא לא זקוק עוד לסקס אפיל של בר רפאלי".

-יש מקום לשפה חדשה?
"אני לא רואה עוד רעיון שפוקס יבטא ברמה המוצרית מאשר הבייסיק. אתה כצרכן מגיע לפקס בשביל זה, ולכן אין צורך ברעיון ושפה חדשה".

-הם צריכים להציב במקום בר פרזנטור אחר?
לא. פוקס צריך להיות מספיק אמיץ בשביל לא ללכת עם פרזנטור שזה לא בייסיק. פוקס תמיד נצמד לפרזנטורים והגיע הזמן שהוא יסיים עם התלות הזאת בכוכבים. הוא צריך להבין שהוא בעמדה בה הוא גדול יותר מהפרזנטורים שלו. פוקס צריך ללכת עם המוצר ותת לו להיות הגיבור, דווקא בגלל הפשטות. הם צריכים להיות כמו דיאט קוקה-קולה, לעשות דברים גדולים אבל בגובה העיניים, נקי ופשוט".

מחברת פוקס נמסר בתגובה: "לאחר 5 שנים נהדרות בהם כיכבו בר רפאלי ונועם טור בקמפיינים של פוקס, החליטו שני הצדדים לצאת לדרך חדשה".

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסרט החדש של פוקס משעמם ושוביניסטי
    יעל 31/10/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון סתמי ומעליב! האישה מתעוררת לבד ומיד נכנסת לחרדת נטישה. פרסומת משנות ה-80
    סגור
  • 1.
    הפרזנטורית החדשה שלהם היא טהוניה
    קארין x 31/10/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר סגרו איתה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות