בזוקה נונסנס: מהלך אינסטגרם של באומן מתפרע עם מותג המסטיקים

ההשוואה למותג הסוכריות המופרע סקיטל'ס מתבקשת, ועדיין, סרטי בזוקה החדשים המלווים בתחרות באינסטגרם מכניסים את המותג לעולם תוכן חדש
משה בנימין | (9)

פעילות חדשה של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי למותג המסטיקים הוותיק בזוקה (עלית), מבית שטראוס, מנסה להחזיר עטרה ליושנה למותג שבעבר שלט בשוק, ובעידן המודרני נאלץ "לעשות מקום" ללא מעט מותגים בינלאומיים. המהלך האינטראקטיבי החדש קורא לגולשים להשתתף בתחרות סרטונים באינסטגרם, שתחילתה בסדרת סרטי נונסנס שעלו לאחרונה לאוויר, ואמורים לסמן לגולשים את הקו המנחה.

כאשר צופים בסרטונים ההזויים והמצחיקים של באומן בר ריבנאי, בעמוד הפייסבוק של המהלך - ההשוואה לקו הפרסומי הפרוע של מותג הסוכריות סקיטל'ס בבחינת האווירה ורוח השטות - מתבקשת. במרכז הפעילות - מותגי המסטיקים ג'ולים וקוביות אותם משווקת עלית, כאשר הקונספט הוא 'העולם החדש' שמתעורר לחיים כאשר לועסים את המסטיקים מ-2 הסוגים יחד. השגעון אמנם מתון יותר לעומת סקיט'לס, אך התסריט שבכל פעם משגר את הכוכב בעל הלוק ההיפסטרי לחוויה מפתיעה אחרת, הוא מאותה המשפחה.

במסגרת תחרות נושאת פרסים (אופני Rainbow חשמליות ואזניות 'ביטס') מוזמנים הגולשים להעלות לאינסטגרם סרטוני וידאו בהם הם מראים מה קורה כשלועסים ג'ולים וקוביות של בזוקה יחד (אגב, דרך מצוינת לקדם מכירות עבור 2 המותגים). את הסרטונים יש לתייג בהאשטג #בזוקה וכך הסרטונים משויכים לעמוד בזוקה באינסטגרם ומשתתפים בתחרות.

הפנייה לפלטפורמת האינסטגרם לא מחייבת שום הצדקה או הסבר. הדור הבא של לועסי בזוקה כבר שם, ובשנה החולפת, הוידאו של אינסטגרם (ולפניו VINE שפחות נפוץ בישראל) תפס תאוצה והפך לכלי פעיל בידיהם של רבים ממשתמשי האינסטגרם. באינסטגרם ניתן לצלם סרטון של 15 שניות כשגולת הכותרת היא עריכה קלה ופשוטה שמאפשרת השהייה של מהלך הצילום והמשך לפי בחירה - מה שמקנה למשתמש חופש יצירתי.

צילום מעמוד הפייסבוק של הפעילות

יצוין כי מאחורי המהלך המשעשע עומדים ערן (שושו) ספאנייר, תומר גדרון ואיה בכור, שמרכיבים את צוות הקריאייטיב של אמיר אריאלי.

זאת לא הפעם הראשונה שמותג המסטיקים מזמין את גולשיו לשלוח אליו סרטונים. ב-2008 התמקד הקמפיין באיתור דמות החדשה שתצטרף לבדיחות המופיעות על אריזות המסטיק. הצרכנים הוזמנו לצלם סרטון כשבלון מסטיק בפיהם בסיטואציה מעניינת וצבעונית. ב-2011 דהרה עלית על טרנד הטיסות לירח ויצאה במבצע שהבטיח לצרכניה הזדמנות של פעם בחיים לקחת חלק בנסיעה ברכב חלל.

סקיטל'ס, מכאן ההשראה הפרועה?

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    יוסף 12/11/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    סה"כ מאד יפה.
  • 8.
    אחלה קמפיין! מעניין לאן יקחו את זה. אני אהבתי (ל"ת)
    אוה 06/11/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    cuc 06/11/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    נסיון יפה אבל לא מוצלח. זה לא סקיטלס ולא קרוב אפילו להומור של סקיטלס. האמת, שמה שהכי מפריע זה שזה מתאמץ להיות סקיטל, אבל ממש ממש בכוח. ומילה טובה בכל זאת - אחל'ה סט ואחל'ה עבודת ארט.
  • 6.
    יופי בזוקה, עשיתם סקיטלס (ל"ת)
    נתי 05/11/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    טל 05/11/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    זה הזמן להודות ענף הפרסום פשוט נהיה גרועעעע....
  • 4.
    rubi 05/11/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    חה
  • 3.
    skittles figurines 05/11/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    מילא לקבל 'השראה' מקמפיין מפורסם מחו"ל אבל לפחות שלא ייראה בדיוק אותו הדבר... http://www.youtube.com/watch?v=ywTgLeb4458
  • 2.
    משעמם לא מחדש וחלאס להתלהב מכל דבר באינסטגרם (ל"ת)
    נו באמת 05/11/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ריקרדו אורבך 04/11/2013 18:37
    הגב לתגובה זו
    זה יצא חלבי.