יוצאים לשופינג בחיפה: ברוקנר נטע יער יטפל בתקציב הפרסום של קניון סינמול

בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי בן נתן. התקציב צפוי לעמוד על כמיליון וחצי שקלים. מנכ"ל הקניון, צביקה רוזנטל: "סמוך ובטוח שיתרמו רבות"
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום ברוקנר נטע יער מצרף לשורת לקוחותיו את תקציב הפרסום של קניון סינמול (Cinemall) בחיפה. התקציב יעבור לידיו לאחר שבשנים האחרונות טופל על ידי משרד הפרסום ירקוני-בן נתן, שהפך מאוחר יותר לבן נתן בבעלותה הבלעדית של ענת בן נתן ולאחרונה הפך לבן נתן-גולן עם כניסתו כשותף של הפרסומאי צור גולן.

על פי ההערכות, היקף הפרסום של הקניון (לשעבר 'לב המפרץ') שנמצא בבעלות של שופרסל, אמפל, וא. דורי (בשליטת גזית גלוב) עתיד לעמוד בשנה הקרובה על כחצי מיליון דולר, ויתמקד בעיקר בחיבור בין עולם הבידור והסרטים לחוויית השופינג בקניון באמצעות שימוש במדיות מקומיות וארציות.

צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון הסינמול: "אנו מודים למשרד הפרסום בן נתן על העבודה הפורייה בשנים האחרונות ומברכים את משרד הפרסום ברוקנר נטע יער על הצטרפותו למשפחת CINEMALL, אני סמוך ובטוח כי שותפנו האסטרטגיים החדשים יתרמו רבות להמשך פיתוח הקניון, להידוק הקשר עם השוכרים והלקוחות, וזאת בהמשך למתיחת הפנים והשדרוג המהותי שעבר קניון הסינמול בשנים האחרונות".

על פי יפעת בקרת פרסום, היקף ההוצאה לפרסום של הקניון ידעה שינויים בשנים האחרונות. ב-2011, עמד התקציב על כ-930 אלף דולר, ב-2012 נרשמה ירידה חדש ל-460 אלף דולר וב-2013, נכון להיום, עומד התקציב על כ-650 אלף דולר. המחירים במחירי מחירון.

יצוין כי, התקציב האחרון שצירף לשורותיו ברוקנר נטע יער, לפני כ-3 חודשים, היה זה של קטשופ היינץ שבימים אלו נמצא עם קמפיין באוויר. יוזכר גם, כי המשרד מנהל בשבועות האחרונים מגעים עם הפרסומאי יורם לוי, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב והמשנה למנכ"ל בבאומן בר ריבנאי לקראת כניסה אפשרית שלו כשותף למשרד.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    תקציב של צור עובר ליורם? (ל"ת)
    מוקי 05/11/2013 19:36
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלקסיס 05/11/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    כל תקציב של מכולת צריך לפרסם?