צוקרברג מחלק פרסים: ה-Global Studio Awards של פייסבוק יצאה לדרך

ב-Facebook Studio Awards ישתתפו מי שהעלו קמפיין בפייסבוק בין פברואר 13' לינואר 14'. צוות השופטים מורכב מבכירי אנשי הקריאייטיב בעולם
משה בנימין |

תחרות ה-Global Studio Awards 2014 של פייסבוק יצאה לדרכה היום. התחרות שמתקיימת זו השנה ה-3 בוחנת, מדרגת ומעניקה פרסים למהלכי הפרסום הטובים ביותר שנערכו בשימוש הכלים השונים של הפייסבוק במהלך השנה החולפת.

ב-Facebook Studio Awards יוכלו להשתתף סוכנויות ומותגים אשר העלו קמפיין בפייסבוק בין פברואר 2013 עד סוף ינואר 2014. ניתן להירשם לתחרות עד סוף ינואר 2014, והזוכים יוכרזו באפריל 2014.

צוות שופטי תחרות הפרסום של פייסבוק מורכב מאנשי הקריאייטיב הטובים והבכירים ביותר שניתן לבקש: דיוויד דרוגה מ-DROGA5, קולין דיקורסי מווידן וקנדי, מארק טוטסל מלאו ברנט, ז'אן רמי וון-מאט מיונג וון מאט, ניק לואו מ-R/GA, אמיר קאסאי מ-DDB, דיוויד סייבל מ-y&r ועוד.

בתחרות שתיערך ב-2014 יתמקדו השופטים ב-3 פרמטרים: איכות הביצוע וההוצאה לפועל, דהיינו, האם הויז'ואל, הקופי והאסתיקה הכללית התעלתה לרמה גבוהה; דיוק בקהל היעד כפי שהוגדר מראש והתוצאות העסקיות של הקמפיין.

לזוכי השנה שעברה ופרטים נוספים בפייסבוק - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה