מה תלמידי י"ב יודעים על פרסום? 3 המקומות הראשונים בתחרות 'סברס 2013'
ביום חמישי האחרון נערך אירוע הכרזת הזוכים בתחרות הפרסום סברס 2013 לתלמידי מגמות התקשורת בבתי הספר ברחבי הארץ. התלמידים התבקשו להפיק קמפיינים עבור עמותות חברתיות. התחרות מתקיימת זו השנה ה-6 במסגרת שיתוף הפעולה בין משרד החינוך והבצפר של חברות הפרסום.
כאמור, בתחרות הציגו תלמידי התיכון מסעות פרסום לקידום החברה והקהילה אותם יצרו במסגרת לימודיהם, בין הנושאים שזכו לטיפול: סחר בנשים, שילוב מוגבלים בשוק התעסוקה, נגישות לנכים, מניעת גזענות, נהיגה בטוחה, התמודדות לקראת צה"ל ועוד.
בסגל השיפוט הרחב לקחו חלק בכירי ענף הפרסום החברים בהנהלת איגוד חברות הפרסום, ביניהם יגאל בראון ועופר גולן ששפטו על-פי אמות המידה המקובלות בעולם התקשורת: מקוריות, הבנה קונספטואלית, רלוונטיות, צפוי/בלתי צפוי וגודל ההשקעה.
יגאל בראון, מנכ"ל "הבצפר" של חברות הפרסום: "ענף הפרסום שם לו למטרה להכשיר צעירים יצירתיים לעבודה בתחום הפרסום וכחלק מפעולתנו אנו רואים בשיתוף הפעולה עם בתי ספר תיכוניים, דרך נוספת לגרום לצעירים בתחילת דרכם לאהוב את המקצוע".
3 הזוכים במקומות הראשונים
יוסי בר-דוד, המפקח על לימודי תקשורת במשרד החינוך: "החיבור בין הנוער לתעשייה יתרום לשני הצדדים.התלמידים יקבלו מנחים מהשורה הראשונה והתעשייה תהנה מרעיונות וכוח אדם צעיר ויצירתי".
רחל בלושטיין, יוזמת הפרויקט ובוחנת מטעם משרד החינוך אמרה: "מהיכרותי את עבודות התלמידים, התרשמתי כי יצירתיות בני הנוער היא ראשונית ופורה. היכולת לתרום יצירתיות זו לתעשיית הפרסום בישראל תהיה לתועלת הציבור כולו".
- 3.ברברה אהרון 17/11/2013 15:51הגב לתגובה זוכל הכבוד ליוזמת הפרויקט רחל בלושטיין.
- 2.אחלה פרויקט. באמת מגיע למקום הראשון! (ל"ת)רמי 11/11/2013 14:23הגב לתגובה זו
- 1.רפול 10/11/2013 20:07הגב לתגובה זוכל הכבוד .