פרסום ראשון

מראובני פרידן לענבר מרחב ניסן: עמית ברעם מצטרף למשרד כמנהל קריאייטיב

ברעם, מהטאלנטים המוכשרים בראובני פרידן טיפל בשנים האחרונות בקסטרו, שברולט, עוף טוב ועוד. הוא ישמש כמנהל קריאייטיב מתחת לרובי ניסן
משה בנימין | (12)

משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן, גייס לשורותיו את מנהל הקריאייטיב עמית ברעם, שעזב בעקבות זאת את ראובני פרידן - כך נודע לאייס. ברעם, מהטאלנטים המוכשרים בראובני פרידן, טיפל בשנים האחרונות בתקציבי קסטרו, שברולט, טבע נאות, עוף טוב, אלבר ועוד, המטופלים בראובני פרידן.

ברעם יצטרף לענבר מרחב ניסן בו ישמש כמנהל קריאייטיב מתחת לרובי ניסן, סמנכ"ל הקריאייטיב ושותף במשרד. הוא יחליף במשבצת זו את מנהל הקריאייטיב אורי גנות שהגיע למשרד לאחר קדנציה קצרה בזרמון DDB, כאשר ללפני כן היה מספר שנים בשמעוני פינקלשטיין ברקי.

למעשה, ברעם ייקח לידיו את הניהול השוטף של הקריאייטיב במשרד הפרסום ויפנה את ניסן לטובת ניהול והתווית הקו הקריאטיבי במשרד. גיוסו של ברעם למשרד מעיד על כוונות ענבר מרחב ניסן להתחזק בגזרת האופנה בעזרת נסיונו הרב של ברעם בטיפול בקסטרו - ממותגי האופנה המצליחים בישראל, הן עסקית והן בכל הקשור לתדמית התקשורתית. בענבר מרחב ניסן מנוהלים 3 תקציבי אופנה: לי קופר, נעלי גלי ותקציב H&O שטומן בחובו אתגר משמעותי.

לפני שהצטרף לראובני פרידן בו שימש בתפקידי קריאייטיב שונים במשך כ-4 שנים, עסק ברעם בייעוץ לנושאי אסטרטגיה וקריאייטיב בשוק ההיי-טק. תחילת דרכו בענף הפרסום לפני פרק ההיי-טק כללה גם את JWT ורגב קויצקי. במשרד הפרסום מסבירים שבמקורו ברעם הוא איש ארט, תכונה שאמורה להשלים את ניסן הקופירייטר.

עמית ברעם אמר לאייס: "היו לי 4 שנים מדהימות בראובני פרידן. אני מת על המשרד הזה ולמדתי שם המון. חיפשתי אתגר חדש וחושב שמצאתי בית חם ואוהב בענבר מרחב ניסן".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    שרגא גפני 15/11/2013 21:50
    הגב לתגובה זו
    ותראו שצדקתי
  • 9.
    אחד שעבד עם עמית 13/11/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    בחור טוב, איש פרסום, מקווה שהטירוף שיש בענבר מרחב שקט לא יקלקל אותו. בהצלחה חביבי!
  • 8.
    מתגעגעים אליך בשמעוני (ל"ת)
    אורי 13/11/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אחת שמכירה 13/11/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    הם מאבדים את האנשים הכי טובים שלהם והם לא רואים את זה? יש להם מנכ"ל שמפחד על עצמו אז מפטר את כל מי שטוב בסביבתו!!!!! בקרוב ישמעו על עוד כמה עזיבות
  • ג 13/11/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    זה שכמה תקציבאים עזבו לא הופך את זה לגל עזיבה
  • 6.
    שני 13/11/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    כולם נראו כאילו כרגע התעוררו, עייפים, נבוכים, לא מבינים מה רוצים מהם, סוג של חרטקיסטים כאלה ולא ממש פרסומאים שהפרסום באמת זורם בעורקם. צום קל!
  • יואב 16/11/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    שאנשים שטחיים כמוך מסיקים מסקנות ברורות ונחרצות על סמך תמונה באתר. אתה מכיר את עמית? עבדת איתו? ניהל אותך? ניהלת אותו? wtf.
  • 5.
    דנה 13/11/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
  • 4.
    מי? 12/11/2013 22:32
    הגב לתגובה זו
    אז הוא זה שאחראי לכל הפרסומות המעולות של קסטרו, עוף טוב ושברולט
  • 3.
    קצין וגנטלמן (ל"ת)
    jo 12/11/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פרסומאי 12/11/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    אשמח ללמוד ולקבל דוגמא
  • 1.
    אדי 12/11/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה בענבר