מה אתם רואים - ילדה או אות? FIAT בקמפיין שקורא "לא לסמס בנהיגה"

כשנוהגים ומסמסים אי אפשר לראות הכל, ותופסים רק חלק מהתמונה הכוללת. ב-FIAT לקחו את התובנה הזו ותרגמו אותה לקמפיין יצירתי נושא פרסים
 | 
telegram

כפי שעשו לפניה לא מעט יצרניות רכב, כשהבולטת שבהם היא VW, גם מותג הרכב האיטלקי FIAT הקדיש חלק מתקציב הפרסום שלו למטרה חברתית - העלאת מודעות בקרב נהגים לסכנות שבנהיגה תוך כדי משלוח SMSים.

קמפיין הפרסום שמקורו בסניף הברזילאי של FIAT לקח את המונח TEXT AND DRIVE (כתיבה ונהיגה, שיכולה גם להתפרש כמילים ונהיגה, אם מפרקים את המשפט למילים בודדות) ותרגם אותו באופן יצירתי מאוד לעבודת פרינט ששילבה בין תמונה לאותיות: F, Z, R, L, N. לצד הפוסטרים נכתב ( לדוגמא במודעת הילדה באות R) "אתם יכולים לראות את הילדה, או את האות. אל תסמסו בנהיגה".

בכל אחת מהאותיות שולבה תמונה במשחק בין צבעי השחור/לבן, כך שבמבט חטוף ניתן לעיתים לראות רק את האות או לחילופין רק את התמונה: ילדה עם בלון באות R, קצה של אוטובוס באות F, קצה של משאית באות L, ראש של פרה באות Z וכלב באות N.

בתחרות הפרסום הלונדונית LIA שהתקיימה לאחרונה זכה הקמפיין בפרס ארד עבור עבודת ארט וזהב לפוסטר בקטגוריית העיצוב.











תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות