קאראט משיקה כלי תכנון וניתוח הרגלי מדיה; השקיעה במהלך 1.5 מיליון ש'

כתבי אייס | (1)
נושאים בכתבה CCS קאראט

קאראט ישראל משיקה את ה-CCS - כלי תכנון וניתוח הרגלי מדיה ולייפסטייל המתקדם בעולם. CCS הוא מחקר כמותי רחב היקף שמנתח את מערכות היחסים שמנהל הצרכן עם מותגים, מוצרים וערוצי מדיה שונים, לתובנות יישומיות לטובת תכנון וגיבוש אסטרטגיית מדיה שנתית.

את הכלי פיתחה חברת האם של הקבוצה Dentsu Aegis Networks. בפיתוחו של הכלי והתאמתו לשוק הישראלי הושקעו 1.5 מיליון שקלים.

בין לקוחותיה בעולם של הקבוצה שעושים שימוש ב-CCS, נמצאות חברות כגון פייזר, ג'נרל מוטורס, קוקה קולה, פרוקטר אנד גמבל, מאטל, קלוגס ועוד.

בחברה טוענים כי מבדיקה שנערכה בלמעלה מ-30 שווקים, התגלה שהשימוש ב-CCS חוסך בין 10% ל-20% מעלויות הקמפיין, תוך שיפור משמעותי בתוצאותיו. 'קאראט ישראל' הוסיפה: "אנו גאים להיות בין השווקים שנבחרו על ידי הקבוצה להשקת כלי ייחודי זה. ההשקעה ב-CCS היא הבעת אמון בסניף הישראלי וככזו צפויה לייצר בידול אמיתי בינינו לבין חברות המדיה המתחרות".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אברהם אלוןיועץ שיווק 21/11/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    הייתי לאחרונה בסין לצורך ייעוץ לאחת החברות המובילות בתחום האלקטרוניקה, באחת הישיבות היו נציגים של משרד הפרסום שעשו שימו בכלי הזה. הייתי המום מהיכולות, אם בארץ יש כזה כלי ממליץ בחום לבדוק ולהתנסות אברהם