שבוע של אימה בפרסום: לאן ג'ייסון מ'יום שישי ה-13' בורח כשהוא מפחד?
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם הפרסומות הבולטות שעלו השבוע לאוויר. היום במדור: ז'אן קלוד ואן דם פותח רגליים ואיך פחד מוביל לפרסום אפקטיבי
אסא שפירא span > a > | 
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: חברת הצבע בנג'מין מור, SPACE CHANNEL בברזיל, BMW, VOLVO ופחד בפרסום.
.
*לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן
כמה זמן ייקח לך לסיים את העבודה הכי מפחידה בעולם?
עוד פרסומת שמוכיחה כי אין מוצר משעמם רק פרסומאים משעממים. קמפיין חדש לחברת הצבע בנג'מין מור שמראה כי צבע לקיר החדש שלה ULTRA SPEC 500 הוא קל לשימוש ומאפשר לסיים עבודת צביעה ממש מהר.
אימה בהפתעה
כדי לקדם את חבילת סרטי האימה ששודרו השנה בחודש אוקטובר בערוץ SPACE CHANNEL בברזיל, החליט משרד הפרסום של הערוץ לתת לצופים הזדמנות לטעום מהחוויה שמצפה להם.
לאיפה ג'ייסון מיום שישי ה-13 בורח?
סרט חדש של מיני של BMW שמתמודד עם החשש של צרכנים שאוטו קטן כמו המיני הוא לא מספיק בטוח.
תעצרו את האוגר, אני רוצה לרדת
VOLVO ממשיכה עם סדרת סרטי הניסוי שלה, שמוכיחים את הקדמה הטכנולוגית שלה .
ExFEARiential
רוצים פרסום אפקטיבי? זכרו שפחד זה הרגש הכי חזק שאפשר לרתום לקמפיין שלכם.
המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מצחיק (ל"ת)אנונימי 24/11/2013 11:12הגב לתגובה זו0 0סגור