"כולנו מכירים את המצב; ענף הפרסום מקצה את הדיגיטל מחמת מיאוס"
מדור הצ'אט של אייס עם אליאב אללוף מנכ"ל OUTCOME MEDIA שבחר לראיין את אדם אבנון מנכ"ל משותף ב-y&r. על דיגיטל, רייטינג, שיווק ועוד
משה בנימין span > a > | 
מדור הצ'אט של אתר אייס מפגיש הפעם בין אליאב אללוף, מנטור מדיה חברתית ומנכ"ל OUTCOME MEDIA שישב על כסא המראיין, לאדם אבנון, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום y&r ישראל. אללוף ואבנון מדברים על פרסום, שיווק דיגיטלי, האתגרים שעומדים בפני דור המהנלים הבא שיוביל את התעשייה ועוד.
תגובות לכתבה(24):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
21.נשברתי אחרי שש דקותשי 01/12/2013 08:36הגב לתגובה זו0 0מישהו יכול לספר לי מה היה בחלק השני של הראיון? כי החלק הראשון היה משעמםסגור
-
20.הזקנים מתנהגים כמו נערים מרדניםמלעיזים שנו על האף 30/11/2013 17:34הגב לתגובה זו0 0וזה בהנחה שאתם אינטיליגנטיים ולא סתם רודפי בצע. קשה לכם עם האמת ומשענת הקנה הרצוץ של עולם הפרסום היא החשיפה הכפולה של הטלוויזיה ביחס לאונליין ומובייל אבל גם זה לא מצדיק את הכסף שאתם מחזיקים. חבל שהלקוחות (עדיין) לא מבינים את זה.סגור
-
19.אליאב, יופי של ראיון! תודה רבה (ל"ת)יסמין 29/11/2013 17:51הגב לתגובה זו0 0סגור
-
18.וואלה חפרתם !!!לא גינגי 29/11/2013 13:37הגב לתגובה זו0 0אדם אבנון ..כריזמה של אננס עם קורטוב של כדור שינה קל.סגור
-
17.תודה על הפירגון לדיגיטל של קמפיין השמות (ל"ת)קוקה קולה 29/11/2013 13:02הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
16.איך מש"ק ממטרות מהקריה מעז בכלל לדבר?גנץ 29/11/2013 10:45הגב לתגובה זו0 0גם זה בגלל אבא? אתה מבין בניהול כמו שאתה מבין באוגדות. לא מספיק להיות בחדר של אבא בשביל לנהל ארגון.סגור
-
15.הראיון הזה מציג עד כמהבו לשיט 29/11/2013 00:16הגב לתגובה זו0 0מדברים על דיגיטל ולא מבינים דיגיטל. היה פשוט יותר לתת קטע של 2 ד גג כי בעולם הדיגיטלי הכל אינסטנט.סגור
-
14.משרדי הפרסום עוד לא הבינו איך להרוויח מדיגיטל (ל"ת)אז הם נשארים בישן 28/11/2013 22:20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.נעים לשמועהילה 28/11/2013 20:59הגב לתגובה זו0 0נעים לשמוע ולראות את הקולות מאחורי התמונות בפייססגור
-
12.שילוב מעניין של דיגיטל ומסורתי.אלירן 28/11/2013 14:33הגב לתגובה זו0 0אחלה כתבה.סגור
-
11.אינג'ייג'מנט של הקומנטבאזזית 28/11/2013 14:29הגב לתגובה זו0 0לחבר את הקונסומר לעולם הזה של הברנד, וליצור אינגייג'מנט גם במובייל, כי אין מה לעשות, העולם משתנה כשהאס סי או מתערבב עם הסושיאל מדיה, ומי שלא מבין את זה פשוט יישאר מאחור, ובוא נציין גם את אינסטגרם למרות שאין שום קשר רק כדי לזרוק עוד באזזוורד של מביניםסגור
-
10.אליאב התותח! (ל"ת)ADI 28/11/2013 12:50הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.אין חדש תחת השמשיובל לב 28/11/2013 11:49הגב לתגובה זו0 0זה לא אתה, אליאב, זה העובדה שהשאלות אף פעם לא משתנות והתשובות נשארות אותו הדבר. ככה זה בחיים, ככה זה גם במרקטינג. חוצמזה, יצא לכם חמוד יופי :)סגור
-
הכי מקורילא אתה 28/11/2013 21:15הגב לתגובה זו0 0ותמיד מביא הברקות. ככה זה בעבודה, ככזה גם בטוקבקים. לזכותך ייאמר שאתה לא מתבייש לכתוב את הטוקבקים המשעממים שלך בשם מלאסגור
-
8.אתם חייבים לי מקלדת חדשה!מיכל 28/11/2013 11:47הגב לתגובה זו0 0איפשהו אחרי דקה וחצי נרדמתי והזלתי ריר על המקלדת והכל התחשמל. אתם חייבים לי מקלדת! ואליאב - חמוד לך כרס קטנה.סגור
-
7.אליאברוני 28/11/2013 11:39הגב לתגובה זו0 0יגיע רחוקסגור
-
מתי? (ל"ת)אנונימי 28/11/2013 14:19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.שני טרחניםמיקי 28/11/2013 11:36הגב לתגובה זו0 0תגידו, עשיתם משהו משמעותי לאחרונה? Y&R בקריסה מתמדת ולא הוציא תחת ידיו שום מהלך שיווקי מהפכני ואליאב, נו, הוא חזק בסטטוסים רוחניקים בפייסבוק. אלה האייקונים של הדיגיטל??סגור
-
5.בלה בלהדולי 28/11/2013 11:13הגב לתגובה זו0 0אני מודעת לכך שבעגה המקצועית ישנן מילים בסיסיות שאין להן תואם בעברית,ואז מכוח אילוץ נהוג להשתמש במונח הלועזי. אבל ראבאק ,אבנון לקח את זה כבר לרמת בעעעעעע,וכל משפט שני שלו מלווה במונח פלצני לועזי . רד לקרקע,גבר. כמה בולשיט. >בולשיט=בלבול ביצים>סגור
-
4.שני פטפטנים ארכאייםאברשה 28/11/2013 10:49הגב לתגובה זו0 0הבעיה של הפטפטנים האלה שמנהלי השיווק החדשים הרבה יותר מוכשרים, חכמים ומנוסים מהפרסומאים שלהם. אללוף ואבנון לא מבינים שהם לא רלוונטיים. שהביצה שהם בוחשים בה בהנאה מתייבשת. הם צריכים להתעשת ומהרסגור
-
3.אז הוא מנכ"ל לא בגלל אבא שלו ?גדעון 28/11/2013 10:14הגב לתגובה זו0 0סתם, הוא כן.סגור
-
2.אדם אבנון נראה כמו עגל רךמעדני הטלה 28/11/2013 10:12הגב לתגובה זו0 0שאגב היתה פרסומת מעולהסגור
-
1.שוב אליאב?ליאור קשתי 28/11/2013 09:58הגב לתגובה זו0 0מנהלי השיווק הבינו כבר שסיסמאות וסטטוסים על רוחניות זה נחמד ללייקים אבל עברנו לעידן של תוצאות והוא לא שם (וגם לא היה). תשחררו!סגור
-
אח אח, הקנאה כואבת (ל"ת)שי 28/11/2013 11:18הגב לתגובה זו0 0סגור