"כולנו מכירים את המצב; ענף הפרסום מקצה את הדיגיטל מחמת מיאוס"

מדור הצ'אט של אייס עם אליאב אללוף מנכ"ל OUTCOME MEDIA שבחר לראיין את אדם אבנון מנכ"ל משותף ב-y&r. על דיגיטל, רייטינג, שיווק ועוד
 | 

מדור הצ'אט של אתר אייס מפגיש הפעם בין אליאב אללוף, מנטור מדיה חברתית ומנכ"ל OUTCOME MEDIA שישב על כסא המראיין, לאדם אבנון, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום y&r ישראל. אללוף ואבנון מדברים על פרסום, שיווק דיגיטלי, האתגרים שעומדים בפני דור המהנלים הבא שיוביל את התעשייה ועוד.

תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    נשברתי אחרי שש דקות
    שי 01/12/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יכול לספר לי מה היה בחלק השני של הראיון? כי החלק הראשון היה משעמם
    סגור
  • 20.
    הזקנים מתנהגים כמו נערים מרדנים
    מלעיזים שנו על האף 30/11/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה בהנחה שאתם אינטיליגנטיים ולא סתם רודפי בצע. קשה לכם עם האמת ומשענת הקנה הרצוץ של עולם הפרסום היא החשיפה הכפולה של הטלוויזיה ביחס לאונליין ומובייל אבל גם זה לא מצדיק את הכסף שאתם מחזיקים. חבל שהלקוחות (עדיין) לא מבינים את זה.
    סגור
  • 19.
    אליאב, יופי של ראיון! תודה רבה (ל"ת)
    יסמין 29/11/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    וואלה חפרתם !!!
    לא גינגי 29/11/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם אבנון ..כריזמה של אננס עם קורטוב של כדור שינה קל.
    סגור
  • 17.
    תודה על הפירגון לדיגיטל של קמפיין השמות (ל"ת)
    קוקה קולה 29/11/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    איך מש"ק ממטרות מהקריה מעז בכלל לדבר?
    גנץ 29/11/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם זה בגלל אבא? אתה מבין בניהול כמו שאתה מבין באוגדות. לא מספיק להיות בחדר של אבא בשביל לנהל ארגון.
    סגור
  • 15.
    הראיון הזה מציג עד כמה
    בו לשיט 29/11/2013 00:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדברים על דיגיטל ולא מבינים דיגיטל. היה פשוט יותר לתת קטע של 2 ד גג כי בעולם הדיגיטלי הכל אינסטנט.
    סגור
  • 14.
    משרדי הפרסום עוד לא הבינו איך להרוויח מדיגיטל (ל"ת)
    אז הם נשארים בישן 28/11/2013 22:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    נעים לשמוע
    הילה 28/11/2013 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נעים לשמוע ולראות את הקולות מאחורי התמונות בפייס
    סגור
  • 12.
    שילוב מעניין של דיגיטל ומסורתי.
    אלירן 28/11/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה כתבה.
    סגור
  • 11.
    אינג'ייג'מנט של הקומנט
    באזזית 28/11/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחבר את הקונסומר לעולם הזה של הברנד, וליצור אינגייג'מנט גם במובייל, כי אין מה לעשות, העולם משתנה כשהאס סי או מתערבב עם הסושיאל מדיה, ומי שלא מבין את זה פשוט יישאר מאחור, ובוא נציין גם את אינסטגרם למרות שאין שום קשר רק כדי לזרוק עוד באזזוורד של מבינים
    סגור
  • 10.
    אליאב התותח! (ל"ת)
    ADI 28/11/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אין חדש תחת השמש
    יובל לב 28/11/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא אתה, אליאב, זה העובדה שהשאלות אף פעם לא משתנות והתשובות נשארות אותו הדבר. ככה זה בחיים, ככה זה גם במרקטינג. חוצמזה, יצא לכם חמוד יופי :)
    סגור
  • הכי מקורי
    לא אתה 28/11/2013 21:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותמיד מביא הברקות. ככה זה בעבודה, ככזה גם בטוקבקים. לזכותך ייאמר שאתה לא מתבייש לכתוב את הטוקבקים המשעממים שלך בשם מלא
    סגור
  • 8.
    אתם חייבים לי מקלדת חדשה!
    מיכל 28/11/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפשהו אחרי דקה וחצי נרדמתי והזלתי ריר על המקלדת והכל התחשמל. אתם חייבים לי מקלדת! ואליאב - חמוד לך כרס קטנה.
    סגור
  • 7.
    אליאב
    רוני 28/11/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יגיע רחוק
    סגור
  • מתי? (ל"ת)
    אנונימי 28/11/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    שני טרחנים
    מיקי 28/11/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו, עשיתם משהו משמעותי לאחרונה? Y&R בקריסה מתמדת ולא הוציא תחת ידיו שום מהלך שיווקי מהפכני ואליאב, נו, הוא חזק בסטטוסים רוחניקים בפייסבוק. אלה האייקונים של הדיגיטל??
    סגור
  • 5.
    בלה בלה
    דולי 28/11/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מודעת לכך שבעגה המקצועית ישנן מילים בסיסיות שאין להן תואם בעברית,ואז מכוח אילוץ נהוג להשתמש במונח הלועזי. אבל ראבאק ,אבנון לקח את זה כבר לרמת בעעעעעע,וכל משפט שני שלו מלווה במונח פלצני לועזי . רד לקרקע,גבר. כמה בולשיט. >בולשיט=בלבול ביצים>
    סגור
  • 4.
    שני פטפטנים ארכאיים
    אברשה 28/11/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה של הפטפטנים האלה שמנהלי השיווק החדשים הרבה יותר מוכשרים, חכמים ומנוסים מהפרסומאים שלהם. אללוף ואבנון לא מבינים שהם לא רלוונטיים. שהביצה שהם בוחשים בה בהנאה מתייבשת. הם צריכים להתעשת ומהר
    סגור
  • 3.
    אז הוא מנכ"ל לא בגלל אבא שלו ?
    גדעון 28/11/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם, הוא כן.
    סגור
  • 2.
    אדם אבנון נראה כמו עגל רך
    מעדני הטלה 28/11/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאגב היתה פרסומת מעולה
    סגור
  • 1.
    שוב אליאב?
    ליאור קשתי 28/11/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנהלי השיווק הבינו כבר שסיסמאות וסטטוסים על רוחניות זה נחמד ללייקים אבל עברנו לעידן של תוצאות והוא לא שם (וגם לא היה). תשחררו!
    סגור
  • אח אח, הקנאה כואבת (ל"ת)
    שי 28/11/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות