סטטוס חדש: דייס מרקטינג תטפל בתקציב המדיה החברתית של המכון הטכנולוגי חולון

סוכנות הניו מדיה מצטרפת למערך הפרסום של HIT לצד ליאו ברנט שמטפל בחלק הארי של התקציב. נמרוד דוויק: "צריך לפעול באופן חכם, מדויק ויצירתי"
 | 
telegram

סוכנות הדיגיטל דייס מרקטינג נבחרה לעבוד עם HIT - המכון הטכנולוגי חולון, ותנהל עבורה את תקציב הפרסום במדיה החברתית.
תקציב הפרסום השנתי של המכון בגזרת המדיה החברתית צפוי לעמוד על כחצי מיליון שקלים.

דייס מרקטינג מצטרפת למערך הפרסום של המכון הטכנולוגי לצד משרד הפרסום ליאו ברנט, מקבוצת פובליסיס ישראל, שמחזיק בחלק הארי של התקציב בשאר המדיות. לפני שנה, בנובמבר 2012, עבר התקציב לידי רגב קויצקי - המשרד שנקרא כיום ליאו ברנט - לאחר מהלך הרכישה של פובליסיס העולמית.

נמרוד דוויק, מנכ"ל דייס מרקטינג :"עבורנו, HIT הוא מהמוסדות המובילים בישראל בתחום הטכנולוגיה והעיצוב, ולכבוד הוא לנו ללוות ולעבוד עם המכון ואנשי הצוות המצוינים שלו. לאחר תהליך חשיבה, הגענו ביחד עם המכון למסקנה כי על מנת להגיע לצעירים המתלבטים באשר לדרכם האקדמית, יש לפעול במדיה החברתית באופן חכם, מדויק ויצירתי".

תמר שמואלי, מנהלת השיווק של HIT: "החלטנו לבחור בדייס מרקטינג מבין כמה חברות שהגישו מועמדות, בזכות הגישה המקורית והמרעננת שלהם. הצוות הפגין ידע רב, מחשבה יצירתית ועומק בתחומים החשובים לנו. אנו מצפים לעבודה פורייה ומרתקת יחד"

דייס מרקטינג שהוקמה בשנת 2006 מטפלת בכ-40 לקוחות, ביניהם: מפלגת מרצ, ASUS מחשבים, צומת ספרים, סולגאר וסופהרב וכן מוסיקאים כדויד ברוזה, עברי לידר, הדג נחש, קרולינה ואחרים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות