חוצות: הפרויקט החברתי השנתי של JCDecaux יעסוק בהשמנת יתר בקרב ילדים
חברת פרסום החוצות הבינלאומית JCDecaux ממשיכה במסורת הקמפיין החברתי השנתי שלה, והשנה הנושא שיעמוד במרכז הפעילות הוא מניעת השמנת יתר בקרב ילדים. כבכל שנה, נעשה המהלך בשיתוף משרדי פרסום מובילים בישראל, ביניהם אדלר חומסקי ורשבסקי Grey, באומן בר ריבנאי, Y&R ישראל, גיתם BBDO ועוד.
בנוסף למשרדי הפרסום, וכפי שהיא נוהגת מדי שנה, לקהל הרחב: מעצבים, סטודנטים ועוד, יש אפשרות לקחת חלק בפרויקט ולהגיש פוסטרים/מודעות בנושא בעמוד פייסבוק ייעודי שיוקם לטובת הקמפיין.
כחודש ימים לאחר ההכרזה על פתיחת הפרויקט, תבחר JCDecaux את העבודות המקוריות והמיוחדות ביותר שהתקבלו, הן ממשרדי הפרסום והן מצד הקהל הרחב, ואותן עבודות יעלו על גבי מתקני הפרסום של החברה ברחבי תל אביב-יפו בחודשים הראשונים של 2014. בחלקו השני של הקמפיין , תשלב החברה פעילות באינסטגרם תחת ההאשגטאג JCDobesity#, ותזמין את העוברים והשבים להצטלם ליד הפוסטרים של הקמפיין. בסיום הקמפיין יודפס פוסטר מיוחד שיורכב מכל התמונות שתויגו, ויפורסם ברחבי העיר.
בין הקמפיינים המצליחים שייצרה החברה עד כה ניתן למנות פרויקט רחב למען איכות הסביבה, קידום הזהירות בדרכים, וכן פרויקט אימוץ בעלי חיים בישראל שהתקיים בשנה שעברה.
פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל: "זוהי השנה הרביעית שבה אנו מקדמים נושא חברתי חשוב ועקרוני, כאשר אנו מציעים לשותפנו בעולם הפרסום לקחת חלק ולעורר שינוי. השנה נבחר נושא שמסמן את בריאות ילדנו ובריאות במדינת ישראל כולה, שנמצאת במקום ה-5 בעולם בהשמנת ילדים. כאשר אחד מכל 4 ילדים סובל מהשמנת יתר שתשפיע על בריאותו העתידית ועל איכות חייו, אפילו אם רק חלק מכל אותן עבודות מיוחדות שנראה השנה ישפיעו- תהיה לזה חשיבות אדירה בעיני".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.מפרגניםברעם 03/12/2013 11:14הגב לתגובה זו0 0פרויקטים חברתיים זה חשוב. מניעת השמנת זה עוד יותר חשוב. בהצלחהסגור
-
תגובה של עובד JCD בדוק (ל"ת)אנונימי 03/12/2013 13:07הגב לתגובה זו0 0סגור