הדבר הבא בשוק הפרסום: קמפיין חדש מציע חבילת ניו מדיה על גמלים משוטטים
האם פרסום על גמלים זה הדבר הבא בתחום הניו מדיה? לא ממש, למרות שבימים האחרונים הקמפיין לחברת "פרסום על גמלים" שוטף את הרשת ומתכנן לייצר מהפכה בשוק הפרסום. ואם לא מהפכה, אז לפחות מהלך PR משעשע למקאן וואלי, כך זה לפחות נראה נכון לעכשיו.
סרטון יוטיוב הזוי למדי שעלה לפני יומיים לרשת הציג את חברת הפרסום שמוכרת שטחי מדיה על גמלים. הרעיון הוא פשוט: מכירים את זה שאתם נוסעים דרומה ונתקלים בדרך בגמלים? אז זהו, מעתה והלאה, כמאמר הסלוגן של החברה "אל תגיד חבל שים שלט על גמל". הסרטון מלווה בשיר קליט וטקסטים שקשה לפספס, בצבע אדום, גופן בולט וחריזה לא ממש מתוחכמת: "תוצאות מרביות בעלויות מזעריות". שים שלט על גמל
כאמור, בשוק מעריכים כי מדובר בקמפיין פרסום שנועד לקדם את מקאן וואלי, זרוע הפרסום של קבוצת מקאן המתמחה בעולמות הניו מדיה: רשתות חברתיות, קידום בגוגל וכן הלאה. לטובת הקמפיין הוקמה חברה פיקטיבית בשם "פרסום על גמלים". החברה מציעה למפרסמים הלהוטים חבילות מדיה בסדרי גודל שונים לפי כמות הגמלים המשוטטים, מ-8 עד ל-32, עם "קידום משני צידי הגמל".
לחברה יש גם
- 2.אסף 09/12/2013 09:11הגב לתגובה זו(: עדיין תקועים עם גמלים?! חחח(:
- 1.אנונימוסוס 03/12/2013 16:43הגב לתגובה זומגניב מדי. מריח באומן
- מקאן ואלי (ל"ת)בוב הבנאי האמיתי 03/12/2013 16:57הגב לתגובה זו