בוקר טוב מליסבון: 3 שורטליסטים לאדלר חומסקי ו-2 לבאומן בתחרות Eurobest
תחרות הפרסום האירופאית Eurobest 2013 נערכת בימים אלו בליסבון, פורטוגל. בתחרות, שמתקיימת זו השנה ה-26, פורסמו אמש (יום ד') רשימות השורטליסט שכוללות את העבודות שעברו את שלב הסינון הראשוני ומועמדות לזכייה. 2 המשרדים הישראליים שעבודותיהם העפילו לשלב זה הם באומן בר ריבנאי ואדלר חומסקי. יצוין גם כי סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי, טל ריבן, משמש השנה כשופט בתחרות.
אדלר חומסקי מחזיק ב-3 שורטליסטים עבור העבודות לחברת ההלבשה התחתונה דלתא בקטגוריית הפרינט, מחסני תאורה בקטגוריית המדיה ובית השנטי במהלך "השוליים הופכים למדיה" במסגרתו פנה המשרד למפרסמים הגדולים בישראל, בבקשה שיתרמו לו את שולי מודעות הפרסום שלהם. "בשוליים אלה הופיעה מסגרת טקסטואלית אשר סיפרה את סיפורו של בית השנטי והפכה את המסר משולי למרכזי (כאנלוגיה לעמותה)" כך לדברי המשרד. במקרה של באומן בר ריבנאי מדובר במהלך החומוס של אבי בקטגוריית המדיה וה-PR עבור מותג החומוס של שטראוס.
החומוס של אבי
אדלר חומסקי: דלתא ומחסני תאורה
לתחרות הוגשו השנה מעל ל-4700 עבודות, מ-32 מדינות מסביב לעולם. העבודות מתחרות ב-15 קטגוריות: תוכן ממותג ובידור (147); עיצוב (235); דיירקט (332); סרטים/טלווזיה (438); איכות, ביצוע ומיומנות בסרטים (336); אינטגרייטד (68); אינטראקטיב (405); מדיה (419); מובייל (131); חוצות (577); PR - 206; פרינט (580); איכות, ביצוע ומיומנות בפרינט (339); רדיו (131); פרומו (371).
המדינות המובילות בהגשות לתחרות הן גרמניה עם 875, צרפת עם 692, בריטניה עם 632, שבדיה עם 500, בלגיה 245, שוויץ עם 237 והולנד עם 213. הזוכים יוכרזו ביום שישי בערב, ה-6 בדצמבר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.יחי ההבדל בין עבודה אמיתית לקשקוש של תחרויות (ל"ת)אבי 05/12/2013 13:00הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.רק לי תמיד המודעות האלה של דלתא נראות מוזר?חולצה 05/12/2013 12:08הגב לתגובה זו0 0ציצים גדולים לא שואבים פנימה את ההדפס, הם מותחים אותו. לא?סגור
-
כן רק לך (ל"ת)מכנס 05/12/2013 18:47הגב לתגובה זו0 0סגור
-
המודעות דלתא גם מוזרות וגם לא טובותביזארי 05/12/2013 19:03הגב לתגובה זו0 0אבל סחטיין על הזכייה על אף הכלסגור