הקליפ של וניה היימן ואינטרלוד לדילן: מקום ראשון ב-BESTADS אינטראקטיב

כמו אבן מתגלגלת. הקליפ האינטראקטיבי המופלא שהציגה החברה של יוני בלוך, בבימויו של וניה היימן זוכה לכבוד המגיע לו מאתר הפרסום הבינלאומי
 | 
telegram

כל הסופרלטיבים שניתן להעלות בדמיון כבר נאמרו ונכתבו על הקליפ האינטראקטיבי שהפיקה חברת אינטרלוד (Interlude) האמריקאית של יוני בלוך עבור בוב דילן, לשיר: Like A Rolling Stone בבימויו של וניה היימן הישראלי.

לאחר החשיפה האדירה לה זכה הקליפ מסביב לעולם, הגיע שלב קשירת הכתרים. אתר הפרסום הבינלאומי BESTADS שמדי שבוע מדרג את מהלכי הפרסום הטובים בעולם במגוון קטגוריות כמו פרינט, טלוויזיה, חוצות ורדיו בחר בקליפ למהלך הדיגיטל הטוב ביותר.

כזכור, בקליפ המדובר נראה מעין מסך טלוויזיה שבו מאות ערוצים שונים, כאשר הגולש יכול לזפזפ בין הערוצים ולשלוט על הווליום. בערוצים השונים שכוללים תכניות אירוח, מהדורות חדשות מכל העולם (כולל את חדשות 2 עם דני קושמרו מישראל), אירועי ספורט, תכניות מצוירות, תחזיות מזג אוויר ועוד, מסונכרנים כל המופיעים על המסך לפי מילות השיר, כך שבכל ערוץ הדמויות שרות למעשה את השיר באופן מתואם, שויזואלית עובד באופן מצוין.

לצפייה בגרסה המלאה של הקליפ - לחצו כאן

טעימה מהקליפ - גרסה מקוצרת


דני קושמרו בערוץ BCC
דני קושמרו בערוץ BCC






קרדיטים: במאי: וניה היימן, קופי: נתן שוטנפלס, קריאייטיב: דניאל ברק, מפקיקות: ליה מאייר-סומר, סטייסי ווהן, מפיק בכיר: ליהוא רוטר, תמרה הראל-כהן.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות