הבחירה של אמיר איל: תקציב הפרסום של 'אילים' קרנות נאמנות לבן-נתן גולן

הבחירה בבן-נתן גולן התקבלה לאחר מגעים עם מספר משרדים בענף. צור גולן: "מודעים לאחריות ולחשיבות שבהשקת מותג חדש בשוק כל כך מורכב"
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום בן-נתן גולן בבעלותם של ענת בן נתן וצור גולן יטפל בתקציב הפרסום של אילים קרנות נאמנות. החברה שנרכשה אשתקד מיובנק על ידי אמיר איל, יוצאת כעת בקמפיין השקה ראשון לאחר העברת הבעלות. לאייס נודע, כי הבחירה בבן-נתן גולן התקבלה לאחר מגעים של 'אילים' עם מספר משרדים בענף.

קמפיין ההשקה יעסוק בחזון החברה לעשות פשוט ליועצים תחת הסיסמא אילים. מאסטרים בקרנות נאמנות. קהל היעד אליו מכוון הקמפיין הוא יועצי השקעות, והוא עתיד להתמקד בערוצים הכלכליים בטלויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, בהיקף שנתי של כ-1.5 מיליון שקלים. קובי שגב, מנכ"ל אילים קרנות נאמנות: "בשוק הקרנות הרווי, הרועש והעמוס, אילים מציעה ליועצי ההשקעות דרך פעולה פשוטה ומקצועית הכוללת קרנות מתמחות לשילוב בתיקי השקעות, וקרנות דינמיות, כמוצר השקעה עצמאי בחשבון הלקוח המיועץ".

צור גולן, בעלים משותף בפרסום בן-נתן גולן: אנו גאים על הזכייה בתקציב הפרסום של אילים. אנו מודעים לאחריות ולחשיבות שבהשקת מותג חדש בשוק כל כך מורכב כמו שוק קרנות הנאמנות ומודים לצוות אילים על הבחירה .

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יודעת 05/12/2013 20:04
    הגב לתגובה זו
    Y&R אבד כשרון ומשלם מחיר
  • 1.
    ענת -אל תחייכי!!! תודה (ל"ת)
    דרקולה 05/12/2013 14:40
    הגב לתגובה זו