
המסורת ממשיכה: סמנכ"ל הקריאייטיב במקאן דיגיטל עמי אלוש ישפוט בניו יורק
תחרות הפרסום הניו יורקית במסגרת פסטיבל ניו יורק יצאה לדרכה וכמדי שנה, גם ב-2014 הוזמנו לשפוט בה אנשי קריאייטיב מישראל. אחד מהם, ברשימה שככל הנראה תורחב, הוא עמי אלוש, סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום מקאן דיגיטל. בשלב זה עדיין לא ידוע באיזו קטגוריה אלוש ישפוט.
בשנה שעברה כללה התחרות 6 שופטים ישראלים: גדעון עמיחי (שבשנים האחרונות פועל מניו יורק), עמית סטולר, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA, ארז רובינשטיין מבעלי טוונטי-טרי, אלדד וינברגר, לשעבר מנכ"ל מקאן דיגיטל, ינון לנדנברג ממייסדי אידיאולוג'יק וכיום מנכ"ל אינפינטי AR ודן אבלגון, שפרש לאחרונה מתפקידו כמנהל הדיגיטל באדלר חומסקי.
בשנה שעברה מהלך ה-rootsfashion של מקאן דיגיטל עבור עמותת שורשים העפיל כפינליסט בפסטיבל ניו יורק, ב-3 קטגוריות שונות: דיגיטל, שירות לקהילה וחדשנות, וזאת מתוך 7 פינליסטים ישראלים בסך הכל.
עבור אלוש, שהחליף בתפקידו את ניר רפואה, מדובר בתחרות הבינלאומית הראשונה אליה הוזמן לשפוט. בעבר היה אלוש חלק מהצוות שזכה בברונזה בניו יורק עבור קמפיין טעויות שופטים ב-HD לחברת yes.
- 2.אל תשכח טובלרון לבן. הרגיל לא משהו (ל"ת)הארט של נאור 18/12/2013 10:42הגב לתגובה זו
- 1.תביא לי אייפון (ל"ת)אני 17/12/2013 20:29הגב לתגובה זו