חוכמה קטנה עם סופוקליס: צפו בקמפיין מקאן לבורגר ראנץ' עם הענק היווני

הסנטר האימתני של מכבי מגלם פילוסוף יווני שמספק תובנות לצופים. מנהל השיווק של בורגר ראנץ': "הפרסומת מצחיקה ומעבירה את ערכי המוצר"
 | 
telegram
(2)

הסנטר האימתני של מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס חזר לקדנציה נוספת אצל הצהובים, ועל הדרך עושה גם לביתו. הענק היווני מככב בפרסומת לרשת בורגר ראנץ' מאת מקאן אריקסון, בה הוא מגלם פילוסוף יווני שמספק לצופים תובנות תוך כדי 'נשנוש' של המנה החדשה אותה מקדמת הרשת - 'מיני ראנץ'.

הפרסומת צפויה לעלות הערב (יום ג') לאוויר, כחלק מקמפיין בהשקעה של 2 מיליון שקלים. מתוכו, היקף החוזה עליו חתמו בורגראנץ' ושחורציאניטיס מוערך בכ- 100 אלף דולר לשנה.





משה אפרים, מנהל השיווק של רשת בורגראנץ': "סופוקליס שחורציאניטיס היה הבחירה המועדפת לקמפיין, סופו נחשב לאחד הכדורסלנים המוערכים בישראל. הפרסומת בכיכובו של 'סופו' לא רק מצחיקה, אלא גם מצליחה להעביר בצורה ברורה את ערכי המוצר. אנו מרוצים מאד מהתוצר הסופי ובטוחים שהקמפיין יעורר את הבאזז שלו בקרב קהל היעד".

בורגראנץ' נוסדה בשנת 1972 והיא רשת המסעדות הישראליות הוותיקה ביותר. החברה נמצאת בבעלות מלאה של אורגד אחזקות. הרשת מונה מעל 100 סניפים בפריסה ארצית, מקרית שמונה ועד אילת. הרשת מפעילה שירות משלוחים כלל ארצי.


תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא נראה כאילו הוא עומד להקיא אחרי הביס (ל"ת)
    צחי 23/12/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אומץ
    דרור 17/12/2013 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קטע גדול להתייחס לסופו כיווני ולא כשחקן כדורסל צריך אומץ כדי לשכנע את הלקוח ללכת על הכיוון הזה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות